וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספרדי שצעד למונדיאל בקטאר, חצה את הגבול לאיראן ונעלם

סנטיאגו סאנצ'ס יצא ממדריד בינואר ועדכן את חבריו ועוקביו באופן שוטף. ב-2 באוקטובר עבר את הגבול מעיראק לאיראן ומאז נעלמו עקבותיו

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 25.10/ספורט1

בספרד גוברים החששות לגורלו של סנטיאגו סאנצ'ס, שנעלם אחרי שחצה את הגבול מעיראק לאיראן ב-2 באוקטובר. סאנצ'ס יצא ב-8 בינואר למסע הליכה ארוך, בן כ-7,000 קילומטרים, ממדריד לקטאר. התכנון שלו היה להגיע בזמן המונדיאל, אבל הוא כאמור נעדר כבר למעלה משלושה שבועות.

סאנצ'ס בן ה-41, חייל לשעבר בצבא ספרד, כבר התפרסם ב-2019. אז הוא נסע על אופניים ממדריד עד לערב הסעודית כדי לצפות בסופר קופה הספרדי. לשמחתו, קבוצתו האהובה, ריאל מדריד, הניפה את הגביע בתום משחק בו גברה על אתלטיקו מדריד בפנדלים.

הפעם סאנצ'ס החליט לוותר על האופניים ולעשות את המסע הארוך ברגל. התכנון שלו היה לעבור שתי יבשות (אירופה ואסיה), ב-15-16 מדינות. לנסות לגמוא כ-25 קילומטרים ביום כדי להגיע למונדיאל בזמן - גם אם לא למשחק הפתיחה.

סנטיאגו סאנצ'ס (עם חולצת ריאל מדריד), הספרדי שצעד לקטאר ונעלם. אינסטגרם סנטיאגו גרסיה, צילום מסך
מתפללים לשלומו. סאנצ'ס צועד עם חולצה של ריאל מדריד/צילום מסך, אינסטגרם סנטיאגו גרסיה

הספרדי טייל כשלמותניים שלו קשורה עגלה שנושאת ציוד בסיסי, אוהל ושק שינה. מדי פעם הגיע למסעדות או פונדקים והציע לבצע עבודות ניקיון בתמורה לאוכל ומיטה. בחלק מהמקומות מצא משפחות שהציעו לארח אותו. הוא דאג לשלוח להוריו ולכמה חברים את המיקום המדויק שלו בכל יום באמצעות הווטסאפ ועדכן באופן שוטף את העוקבים בחשבון האינסטגרם שלו.

סאנצ'ס התחיל לנוע מספרד מזרחה ודרומה. בשלב מסוים סיפר לחבריו בקבוצת הווטסאפ שהוא מתלבט אם "לצעוד דרומה דרך עיראק ואיראן או ישראל וירדן". לבסוף בחר לעבור מטורקיה לעיראק ומשם ניסה להמשיך לאיראן, כשהכוונה שלו הייתה לצעוד דרומה, לחזור לעיראק, ומשם לערב הסעודית ולבסוף לקטאר. ב-2 באוקטובר עדכן שהוא עבר את הגבול ומאז נעלם.

משפחתו של סאנצ'ס מצויה כעת בקשר קבוע עם הרשויות בספרד, שמנסות לסייע. המשטרה מעורבת, גם דיפלומטים, אבל בעדכון האחרון של משרד החוץ של ספרד נאמר למשפחת סאנצ'ס שעקבותיו עדיין לא נמצאו. בימים האחרונים התקשורת העולמית החלה לגלות עניין רב בסיפור שלו, ואולי כך תתקצר הדרך למציאתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully