וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורופקאפ: גליל עליון מארחת את קמניץ, הפועל חיפה באנטוורפן

25.10.2022 / 10:02

הקבוצה מכפר בלום תרצה לחזור למסלול הניצחונות כשתארח את הקבוצה הגרמנית (18:00). שרון דרוקר יקבל בחזרה את שמחון ואפסון במשחק החוץ הקשה בבלגיה (21:00)

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 25.10/ספורט1

הקבוצות הישראליות ימשיכו במסע שלהן ביורופקאפ מחר (רביעי). בכפר בלום תנסה הפועל גליל עליון לשים את שני ההפסדים האחרונים שלה מאחוריה כשתארח את חמינץ מגרמניה. הפועל חיפה תקווה להתקרב לשלב הבא במשחק חוץ לא פשוט נגד אנטוורפן מבלגיה.

יהל מלמד, הפועל גליל עליון. מאור אלקסלסי
גליל עדיין מנסה למצוא יציבות/מאור אלקסלסי

הפועל גליל עליון - קמניץ (18:00)

הפסד החוץ באילת בתחילת השבוע הוריד את מצב הרוח של הקבוצה מכפר בלום שמגיעה למשחק הבית ביורופקאפ בידיעה שהפסד והם מתקרבים מאוד להדחה. גליל לא מצליחה עד כה לשמור על יציבות בתוך המשחקים מפתיחת העונה, ולמרות יכולת די טובה של השחקנים הזרים שלה היא רושמת פתיחת עונה לא טובה עד כה. לוטן אמסלם צפוי להמשיך להיעדר בגליל.

קמניץ שהייתה הפתעת העונה אשתקד בגרמניה, פתחה את העונה בצורה לא טובה בליגה עם שני הפסדים בשני משחקים ובאירופה עומדת עד כה על ניצחון ביתי נוח על יילי מקוסובו והפסד ביתי לבאמברג. הסגל של הקבוצה מסתמך על הקלע ההונגרי מרקו פיליפובסקי, הפורוורד קווין יבו ושני הליטאים הנהדרים ארנס וליצ'קה ומינדאוגס שוסקינס.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עמית שמחון, הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
חוזר. שמחון/מאור אלקסלסי

אנטוורפן - הפועל חיפה (21:00)

בתום מסע ארוך הגיעה הפועל חיפה אמש לבלגיה לקראת המשחק אותו מגדירים במועדון כמשמעותי ביותר עבורם העונה באירופה. חיפה נחה בסוף השבוע ממשחק בליגה בעקבות דחיית המשחק נגד מכבי תל אביב לאמצע חודש נובמבר, וזה איפשר לשרון דרוקר לקבל בחזרה את עמית שמחון ודבונטה אפסון הפצועים שלא היו בקו הבריאות בתקופה האחרונה. בחיפה יודעים שניצחון בבלגיה יקרב אותם מאוד לשלב הבא, אך אם יפסידו, יצטרכו לעשות זאת בהפרש מינימלי.

בדיוק כמו חיפה, אנטוורפן ניצחה את גמונדן האוסטרית והובסה נגד גזיינטפ הטורקית. הקבוצה של אביציה סקלין מחזיקה בסגל חמישה שחקנים אמריקאים כולל אקס מכבי חיפה והפועל תל אביב רג'י אפשואו ואת שחקן נבחרת בלגיה ז'אן-מארק מוואמה. מוריס ווטסון, שחקנה של מכבי ראשון לציון בעונה שעברה, שוחרר השבוע מהקבוצה ועבר לליגה הרומנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully