וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה ממשיכים לנהור לפריז, בכר מכין גיבוי להרכב

25.10.2022 / 9:21

החגיגה הירוקה בבירת צרפת נמשכת: מעל 6,000 אוהדים צפויים להגיע למשחק מול פריז סן ז'רמן (22:00). המאמן שוקל להציב את סק כמגן כדי שיוכל לשנות מערך ללא חילוף

אוהדי מכבי חיפה מעודדים לקראת המשחק נגד פריז סן ז'רמן/צילום גולשים

אוהדי מכבי חיפה ממשיכים לצבוע את פריז כאשר לפי כל ההערכות אלפי אוהדים נוספים יגיעו היום (שלישי) ממדינות סמוכות וזאת לאור כך שאוהדים רבים טסו ליעדים זולים יותר ויגיעו ברכבות וברכבים היום לעיר האורות לקראת המשחק מול פריז סן ז'רמן (22:00). ההערכה היא שכ-6,000 ואולי אף יותר מאוהדי חיפה ינכחו היום ביציעים אך גם אוהדי חיפה הבהירו שהם לא מתכוונים להגיע עם סממנים ליציעים של פריס וזאת לאחר ההבהרה שאוהדי שיגיע עם סממנים מזהים לא ייכנס ליציעי המארחת.

אתמול הגיעו אוהדים רבים לבית המלון שבו שוכנים השחקנים והעניקו אווירה שריגשה את השחקנים ואנשי המועדון שיצאו לחלונות ושרו ביחד עם הקהל. במקביל, חלק מהאוהדים טוענים על ניסיונות תקיפה כלפיהם מאוהדים המשתייכים לאולטראס פריז, כאשר כמה אוהדים טוענים אף שהותקפו פיזית ברחובות העיר.

כרזות גזעניות נגד מכבי חיפה

עומר אצילי מכבי חיפה מול עירוני קרית שמונה. דני מרון
יוסט להגנה במהלך המשחק? עומר אצילי/דני מרון

בצד המקצועי ברק בכר מתלבט האם לעלות עם עבדולאי סק כמגן או עם רז מאיר. המחשבה לעלות עם סק היא בעיקר בשל האפשרות לשנות מערך ללא חילוף, כשבמקרה כזה סק יוסט חזרה לעמדת הבלם ואז עומר אצילי או דין דוד ישחקו על כל הקו הימני. בניגוד למשחקים האחרים, גם משפחות השחקנים הגיעו בנוכחות מרשימה מאוד כדי להיות חלק מהחוייה במשחק מול אחת הקבוצות המדוברות בעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully