וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפתעה של בכר: סק או אצילי מועמדים לפתוח בעמדת המגן הימני

24.10.2022 / 21:30

מאמן מכבי חיפה מתלבט בנוגע למערך נגד פ.ס.ז', ושוקל אלתור מפתיע. לשחק על תיקו? "אם תהיה אפשרות לסנסציה, נלך על זה". צפו במופע של האוהדים בסמוך למלון של השחקנים, שקיבל כותרות גם בצרפת

אוהדי מכבי חיפה מעודדים לקראת המשחק נגד פריז סן ז'רמן/צילום גולשים

מכבי חיפה דרוכה לקראת מה שבהחלט עשוי להיות רגע השיא שלה בקמפיין האירופי: המשחק נגד פריז סן ז'רמן בצרפת. אחרי הפסד 3:1 לקבוצת המיליארדרים בסיבוב הקודם בחיפה, במשחק בו הובילה והראתה ניצוצות, האלופה חולמת על סנסציה בפריז, או לפחות מקווה לא להתבזות. עם אלפי אוהדים ירוקים שהגיעו לתמוך בקבוצה ואף ערכו מפגן תמיכה במלון של השחקנים (צפו בנגן למעלה), הקבוצה מקווה להפתיע. המופע של הקהל הירוק, אגב, תפס כותרות בצרפת וקיבל באתר "RMC" את הכותרת הראשית. "מכבי חיפה הגיעה לפריז, האוהדים שלה כבר חמים", קראה הכותרת.

בכר לא תרגל הרכב באימון המסכם, אבל נראה שהוא עדיין מתלבט בין מערך שלושת הבלמים לבין מערך של רביעייה אחורית. אם בכר יחליט לפתוח עם שני בלמים, עבדולאי סק עשוי לשחק בעמדת המגן הימני - תפקיד אותו מילא רק במשחק אחד בקריירה. אם ההרכב יכלול שלושה בלמים, רז מאיר או עומר אצילי יתפקדו על כל הקו הימני.

לקראת המשחק, ערך ברק בכר (שקיבל מחמאות מכריסטוף גאלטייה) מסיבת עיתונאים. "האוהדים שלנו בכל מקום, אפילו עשו לנו הפתעה במלון וזה מחמם את הלב. הם חלק בלתי נפרד מהמסע הזה באירופה ואנחנו רוצים לעשות הכל בשבילהם - על התמיכה, ההוצאות הכספיות והזמן מחוץ לבית", אמר בכר בפתח מסיבת העיתונאים.

על הפציעה של דניאל סונדגרן: "פציעה לא קלה, שחקן מאוד משמעותי, אבל צריכים להתעסק במי שיש, לא במי שאין. משחק קשה אבל נדע לעשות את ההתאמות".

על תוכנית המשחק, והחשיבות שלו: "כל משחק הוא מאני טיים, גם נגד בנפיקה בבית יהיה מאני טיים, זה תלוי בתוצאות. אני הראשון שלוקח סיכונים, אבל זה תלוי באיך יתפתח המשחק. אם תהיה אפשרות לעשות סנסציה אז אלך על זה. גם נגד יובנטוס בחוץ המטרה הייתה לשחק יותר גבוה, פתחנו לא טוב ובחצי השני היינו יכולים להשוות ולנצח אבל אז חטפנו את השלישי. אנחנו יודעים מה אנחנו חושבים שצריך כדי להשיג תוצאה טובה. אם לוקחים את המשחק האחרון נגד יובנטוס, במחצית הראשונה הייתה טקטיקה התקפית ואז הגנתית, עמדנו טוב והשגנו את הצורה שרצינו. המטרה היא לשחק את הכדורגל שלנו ואז לראות איך המשחק יתפתח".

צפו במפגן התמיכה של אלפי אוהדי חיפה

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
חולם על סנסציה. בכר/מאור אלקסלסי

האם הוא עדיין מאמין בסיכויי ההעפלה: "תמיד מאמינים שאנחנו יכולים לעשות דברים טובים, אחרת לא היינו באים לפה. ברור שמדובר במשחק הקשה בבית, אבל מאמינים בסגל ובמועדון, יחד עם הקהל שידחוף אותנו נרצה להמשיך לעשות דברים יפים. הניצחון מול יובנטוס נתן לנו המון ביטחון. יש פה קבוצה מאוד איכותית, אבל בסופו של דבר צריכים לבוא ב-100% שלנו, לא לעשות טעויות, לשחק בצורה אמיצה ואז אולי עם קצת עזרה מלמעלה נוציא תוצאה טובה. תמיד באנו בשביל לנצח, בשביל להראות שיש פה קבוצה אמיצה, טקטית שמשחקת כדורגל. מחר כל הדברים צריכים להתחבר בצורה מושלמת כדי לעשות תוצאה טובה".

על החשש להתפרעויות בין שני מחנות האוהדים, אמר בכר: "סומכים על הרשויות שיעשו את העבודה הכי טובה, בטוח שהם מוכנים לזה ושהקהל שלנו בה לעודד. מקווה שהדברים יעברו בצורה חלקה ושקטה, שיהיה משחק טוב ושכולם יהנו מכדורגל טוב".

נטע לביא, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מתכונן למסי. נטע לביא/מאור אלקסלסי

נטע לביא הוסיף: "בליגה הזאת יש המון שחקנים שהם הטובים בעולם, שמח שאני מצליח להתמודד ברמות האלה. מסי וניימאר מחכים לאיבוד כדור בשביל לעשות דברים מעניינים בהתקפה, מחפשים לזה פתרונות. ננסה לא לאבד כדורים וגם תמיד להשגיח עליהם. מאז המשחק הראשון בליגה הזאת למדנו הרבה, במשחק הראשון נגד בנפיקה בחוץ היינו קצת הססנים, שיחקנו מחצית טובה, מול פ.ס.ז' קצת יותר זמן. מול יובה בחוץ הייתה התלהבות עם המחליפים ומול יובה בבית 90 דקות. כיף להיות פה, אבל גם מאתגר. מחר המשחק הכי קשה בבית, אבל גם אז ננסה לעשות את המקסימום ונקווה שזה יספיק".

על מעמדו בקבוצה אמר לביא: "שמח על הדרך שעברתי במועדון גם בתור קפטן, הייתי קפטן בגיל 22 בתקופה פחות טובה, שמח על הדרך המשותפת שעשינו עד עכשיו ושהיא משתלמת. בסגל כזה (של פריז) לא משנה מי ישחק מחר, כל אחד שם הוא שחקן מכריע".

הרכב משוער: ג'וש כהן, עבדולאי סק, דילן בטובינסיקה, שון גולדברג, פייר קורנו, נטע לביא, עלי מוחמד, צ'ארון שרי, עומר אצילי, דין דוד, פרנזי פיירו.

משחקי המחזור האחרון בבית ח'

מכבי חיפה - בנפיקה ליסבון
יובנטוס - פריז סן ז'רמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully