וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאלטייה החמיא לבכר והזהיר משרי ואצילי: "מכבי חיפה איכותית"

מאמן פ.ס.ז' שיבח את מאמן מכבי חיפה לקראת המשחק בשלישי ב-22:00, וציין שני שחקנים: "הוכיחו כמה הם מסוכנים נגד יובנטוס". גם רואיס רחוק מלזלזל: "הם הקשו עלינו במשחק הקודם". קימפמבה מועמד לפתוח, מנדס עשוי לקבל דקות, ראמוס יירד לספסל?

אוהדי מכבי חיפה בטיסה לפריז/וואלה! ספורט

התרגשות רבה במכבי חיפה לקראת מה שעשוי להפוך לרגע השיא בקמפיין ליגת האלופות של הירוקים: המשחק בצרפת נגד פריז סן ז'רמן על שלל כוכביה. בשעה 18:00 תערוך אלופת צרפת מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן כריסטוף גאלטייה והקשר פביאן רואיס, וב-19:30 יגיע תורו של ברק בכר לדבר.

הירוקים מגיעים למשחק אחרי הניצחון מעורר ההשראה על יובנטוס, שפתח את התיאבון ועורר פנטזיות על המקום השלישי בבית ח' שמוביל ישירות לשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית. אבל מבחינת פריז סן ז'רמן היעד ברור: ניצחון במשחק יבטיח להם מקום בשלב הבא בליגת האלופות, והם מתכוננים לאתגר בשיא הרצינות.

"יהיה משחק קשה ומאוד חשוב. כשראינו את ההגרלה, למדנו את חיפה", סיפר גאלטייה במסיבת העיתונאים. "היא משחקת בשיטה מיוחדת, לא הופתענו מהאיכות שלה, היא מאוד מאורגנת ויש לה שחקנים מאוד טכניים.המאמן שלהם אוהב כדורגל אינטנסיבי ואגרסיבי. לא מפתיע אותי שהם הובילו עלינו במשחק הראשון. ראינו אותם משחקים נגד יובנטוס, זה הוכיח כמה המאמן שלהם טוב. הם יכולים לשחק בכמה שיטות, ויש להם שחקנים מסוכנים מאוד. שרי במיוחד, הוא שחקן עם רגל שמאל טובה מאוד. עומר אצילי יעיל מאוד מול השער".

פביאן רואיס אמר: "לא הופתענו מחיפה, כי צפינו בהם משחקים לא מעט. זו קבוצה שלוחצת ומשחקת מהר, יש לה שחקנים איכותיים בהתקפה והאוהדים דחפו אותה חזק בישראל. היו לנו 20 או 30 דקות קשות מאוד נגדם, ואנחנו מצפים למשחק דומה. חיפה קבוצה איטנסיבית מאוד, אבל אנחנו רוצים לנצח כי זה משחק חשוב מאוד".

שחקני פריז סן ז'רמן ליאונל מסי, ניימאר, מרקו וראטי. מתוך הטוויטר הרשמי של פריז סן ז'רמן, אתר רשמי
המטרה: להבטיח מקום בשלב הבא. וראטי, ניימאר ומסי באימון היום/אתר רשמי, מתוך הטוויטר הרשמי של פריז סן ז'רמן

לקראת המשחק, עוסקת פ.ס.ז' גם בפרסומים על חוזהו של קיליאן אמבפה. אמש פורסמו ב"לה פריזיאן" פרטים חדשים על החוזה, שעשוי להפוך ליקר בתולדות הכדורגל העולמי, אבל בפ.ס.ז' התייחסו בביטול ובכעס לפרסומים, והודיעו היום שינקטו צעדים משפטיים נגד העיתון. במסיבת העיתונאים נשאל גאלטייה על הפרשה החדשה, ואמר: "העיתוי בו הגיע הפרסום הזה - רגע לפני משחק חשוב בליגת האלופות, לא באמת מפתיע אותי. אני משתדל להתעסק בכדורגל, התפקיד שלי הוא להכין את הקבוצה למשחק, וזה הכל".

גאלטייה יכול להיות מעודד מרשימת הפצועים והנעדרים שהולכת ומצטמקת. לקראת המשחק מחר הוא קיבל בחזרה פרסנל קימפמבה שנעדר מהמפגש נגד הירוקים בישראל, וכן את נונו מנדס שייכלל בסגל אחרי שחזר להתאמן. הנעדרים היחידים הם דנילו פריירה הפצוע ומרקו וראטי המוצהב, אבל פרט אליהם יעמוד לרשותו של המאמן סגל מלא.

על פי הדיווחים האחרונים מצרפת, קימפמבה מועמד לפתוח על חשבון סרחיו ראמוס, בניסיון להחזיר אותו לכושר. יחד עם זאת, נכון להיום העדיפות ניתנת לבלם הספרדי הוותיק. אשרף חכימי שלא פתח בחיפה צפוי להיות ב-11 הפעם, והקישור יכלול שלישייה אגרסיבית שתורכב מרנאטו סאנצ'ס, ויטיניה ופביאן רואיס. בהתקפה יפתחו שלושת הכוכבים, ליאו מסי, קיליאן אמבפה וניימאר שחוזר אחרי שנעדר ממשחק הליגה האחרון נגד אז'קסיו בשל צבירת כרטיסים צהובים.

הרכב משוער: ג'יג'י דונארומה, אשרף חכימי, מרקיניוס, סרחיו ראמוס (פרסנל קימפמבה), חואן ברנט, רנאטו סאנצ'ס, ויטיניה, פביאן רואיס, ליאונל מסי, קיליאן אמבפה, ניימאר.

משחקי המחזור האחרון בבית ח'

מכבי חיפה - בנפיקה ליסבון
יובנטוס - פריז סן ז'רמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully