וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנדלמן: "אנחנו בסוג של כדור שלג", בני לם ממשיך בתפקידו

עודכן לאחרונה: 25.10.2022 / 7:54

מכבי נתניה רשמה משחק שמיני ללא ניצחון, אך המאמן ימשיך על הקווים במשחקים הקרובים ולאחר מכן תתקבל החלטה. גנדלמן: "צריך לעשות את הסוויץ'"

המשבר של מכבי נתניה נמשך. הקבוצה הובסה אמש (שני) 3:0 על ידי מכבי תל אביב בבלומפילד ורשמה משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון, מאז ההצגה שנתנה מול בית"ר ירושלים במחזור הפתיחה. נתניה נשארה במקום האחרון בטבלה, אולם נכון לעכשיו אין שום שינוי במעמדו של המאמן בני לם, שממשיך לקבל גיבוי מוחלט מראשי הקבוצה. הנחת העבודה בנתניה מדברת על כך שהמאמן לם יהיה זה שיוביל את הקבוצה גם במשחקים הקרובים - נגד בני ריינה, הפועל חדרה, קרית שמונה ומ.ס.אשדוד ורק לאחר סדרת המשחקים הזאת, יתקבלו החלטות לגבי ההמשך. כמובן שאם נתניה תמשיך להפסיד ולהיראות רע, יעשו במועדון חישוב מסלול מחדש הן מבחינת עמדת המאמן והם בגזרת השחקנים.

"זה לא נראה טוב, אנחנו לא מספיק טובים", אמרו בנתניה, בסיום המשחק. "חסרה לנו איכות במשחק. אנחנו מתקשים להגיע למצבי הבקעה ויש בעיה בפעולה האחרונה בחלק הקדמי". גם אתמול בהפסד לצהובים בבלומפילד, קשה לציין אפילו שחקן אחד שהציג יכולת ראויה לציון. נתניה הגיעה למשחק ללא פטריק טוואמסי, שסובל מקרע בשריר הירך האחורי וצפוי להיעדרות בשבועות הקרובים וכן ללא פלוריאן הארטהרץ החולה שלא נכלל בסגל.

מאמן מכבי נתניה בני לם. ברני ארדוב
ימשיך על הקווים גם במשחקים הבאים. בני לם/ברני ארדוב

למרות שחלון ההעברות של ינואר רחוק מאוד, בנתניה מתכננים סוג של מהפכה בסגל השחקנים, כאשר נכון לעכשיו מדברים על החלפת ארבעה-חמישה שחקנים זרים וישראלים שמאכזבים מאוד. עיקר השינויים יהיו בחלק הקדמי, כאשר בצוות המקצועי כבר מנסים לאתר חלוץ זר חדש שיוכל להצטרף. אריך ברקו, שפתח אמש ושוב איכזב מאוד, כבר מסומן להחלפה וגם פלוריאן הארטהרץ ובוריס אנו עשויים למצוא את עצמם בחוץ.

"התכוננו בצורה הכי טובה למשחק הזה וקיווינו שהדברים יראו אחרת", אמר עומרי גנדלמן בסיום המשחק. "באנו ונלחמנו והשחקנים באמת נותנים הכל מעצמם ומכבי תל אביב זו באמת קבוצה ברמה הכי גבוהה שיש בליגה, אבל עדיין רצינו להשיג נקודות גם בבית שלהם בבלומפילד וזה מבאס מאוד".

גנדלמן ניסה להסביר מה לא עובד בקבוצתו והוסיף: "בשנה שעברה הכל היה טוב ויפה, נראינו טוב מול כל קבוצה. הבקענו שערים ולקחנו נקודות ועכשיו אנחנו בסוג של כדור שלג ואנחנו צריכים להיות מספיק חזקים. ברור שנצטרך להחזיר את האמונה והאהבה של הקהל, הם נותנים לנו ביקורת ובצדק. אנחנו צריכים להישאר כולנו יחד".

עומרי גנדלמן, שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"צריך להתחיל לקחת נקודות". גנדלמן/ברני ארדוב

על השער שהקבוצה ספגה בדקה ה-45 הוסיף גנדלמן: "זה לא פעם ראשונה שזה קרה לנו, פתחנו לא טוב את המשחק אבל ידענו לחזור ושיחקנו טוב. לחצנו והיינו בחצי שלהם והיינו צריכים ללדעת לרדת למחצית בפיגור של 1:0, אבל יש כאן שחקנים שבאופי שלהם כל הזמן רוצים ללחוץ ולנצח וזה עלה לנו ביוקר".

גנדלמן נשאל האם הוא וחבריו כבר הפנימו שבניגוד לעונה שעברה, העונה הם קבוצת תחתית והשיב: "חד משמעית אנחנו צריכים לעשות את הסוויץ' הזה. יש פה שחקנים איכותיים, שחקנים טובים מאוד. בעונה שעברה התרגלנו למשהו ועכשיו בהחלט צריך לעשות סוויץ' ולהתחיל לקחת נקודות כדי לצאת מהמשבר הזה ולעלות קדימה בטבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully