וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיב יחזקאל ימשיך כמגן נגד ויאריאל, חמד צפוי לחזור להרכב

עודכן לאחרונה: 25.10.2022 / 7:14

הפועל באר שבע תמריא הבוקר לספרד לקראת המשחק המסקרן (ה', 19:45, ספורט4). באריירו, דדיה וטיבי ייעדרו. חטואל אופטימי: "נגיע כדי לנצח"

הפועל באר שבע תקיים הבוקר אימון בבית האדום בעיר בסיומו תצא לנתב"ג ותמריא לספרד לקראת המשחק מחרתיים (חמישי, 19:45, ספורט4) מול ויאריאל במסגרת המחזור החמישי של בית ג' בקונפרנס ליג. ויאריאל כבר עלתה מהבית הזה כשהיא ממוקמת ראשונה עם מאזן מושלם, כך שבהפועל באר שבע חולמים על הפתעה גדולה שאולי תיתן להם סיכוי לסיים במקום השני. בקבוצה עקבו אמש אחר הדיווחים על עזיבת אונאי אמרי, מאמן ויאריאל, ובמועדון מקווים כי השינויים אצל היריבה יסייעו במשהו לסיכוי לנצח ביום חמישי.

לאליניב ברדה סגל חסר מאוד לקראת המשחק. שחקנים כמו אדריאן פאון, רועי גורדנה ואנדרה מרטינס לא יכולים לשחק בקונפרנס ליג כי הם לא רשומים למפעל. אליהם מצטרפים הפצועים מריאנו באריירו, אור דדיה ואיתן טיבי שיישארו להמשך טיפולים בארץ.

שחקני הפועל באר שבע, מיגל ויטור, שגיב יחזקאל. ברני ארדוב
צפוי להמשיך כמגן מול ויאריאל. שגיב יחזקאל/ברני ארדוב

מי שאמור להמשיך בתפקיד חדש שהכין עבורו אליניב ברדה הוא שגיב יחזקאל, שפתח בשבת בניצחון על הפועל ירושלים כמגן ימני וימשיך בתפקיד הזה. בקבוצה מקווים ששי אליאס יוכל לשחק לצידו של עדן שמיר בקישור האחורי. בהתקפה צפוי לחזור להרכב תומר חמד. רותם חטואל שממשיך בכושרו המצוין ואמור לפתוח בהרכב גם מחרתיים, משוכנע שאפשר לנצח. "אני מאמין בקבוצה ובחברים שלי. נצא לספרד כדי לנצח", אמר חטואל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully