וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפרק את השותפות עם קיין? "סון שוקל את עתידו, ריאל מדריד עוקבת"

כוכב טוטנהאם מתלבט אם לעשות את קפיצת המדרגה, מתוך ידיעה שבגיל 30 זו עלולה להיות ההזדמנות האחרונה. אנצ'לוטי כבר ממתין

תקציר: טוטנהאם - ניוקאסל 2:1/ספורט1

האם אחד הצמדים הכי מוצלחים בתולדות הפרמיירליג יפרידו כוחות בקיץ הקרוב? על פי דיווח של "ספורט1" הגרמני, יונג מין סון שוקל את עתידו בטוטנהאם, ואם וכאשר יעזוב, הוא יפרק את השותפות הנפלאה שיצר יחד עם הארי קיין בהתקפת הלונדונים.

בגיל 30, וכשנותרו לו עוד שתי עונות בחוזה, סון חושב בזהירות רבה על הצעד הבא בקריירה, ושוקל לנסות את מזלו במועדון שרגיל להיאבק על תארים לעתים יותר תכופות מאשר קבוצתו הנוכחית.

בחודשים הקרובים ישקול כוכב נבחרת דרום קוריאה את המשך דרכו ויחליט אם לעשות צעד קדימה, כאשר גם הוא יודע שזו עשויה להיות ההזדמנות האחרונה לעשות את קפיצת המדרגה ולהשלים את המעבר המשמעותי האחרון בקריירה.

מי שהוזכרה כמעוניינת בשחקן זו לא אחרת מאשר אלופת אירופה, ריאל מדריד. על המאמן קרלו אנצ'לוטי נכתב כי הוא מעריץ גדול של שחקן הכנף והוא נחשב למי שעקב אחריו זמן רב והתרשם מכישוריו.

אמנם לריאל מדריד כבר יש ויניסיוס בכנף שמאל אותו רגיל לאייש סון, אך קיים סימן שאלה בנוגע להמשך דרכם במועדון של שחקני התקפה אחרים, כמו מרקו אסנסיו שמסיים חוזה בתום העונה ואדן הזאר שלא מצליח להיכנס לעניינים גם בעונתו הרביעית בבירת ספרד.

יונג מין סון חווה אשתקד עונת שיא, כאשר זכה יחד עם מוחמד סלאח בתואר מלך השערים של הפרמיירליג עם 23 כיבושים. בשבוע שעבר סון סיים במקום ה-11 בדירוג כדור הזהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully