וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוב ל-1,000 שוטרים יוצבו בפארק דה פראנס. קורנו: "חייבים לחלום"

כוננות גבוהה מחשש לעימותים והפרות סדר ביציעים במשחק בין מכבי חיפה לפ.ס.ז'. המגן התראיין בצרפת: "אם ניצחנו את יובה, מותר לפנטז". גם בדרום אמריקה מתכוננים: "אצילי רוצה להדהים בשנית"

אוהדי מכבי חיפה מעודדים לקראת המשחק נגד פריז סן ז'רמן/צילום גולשים

מכבי חיפה כבר עשתה את הבלתי ייאמן פעם אחת, ורוצה לעשות זאת בשנית: הירוקים יתארחו הערב (שלישי, 22:00) בפארק דה פראנס ואחרי שהפתיעו את יובנטוס, יחלמו לעקוץ גם את פ.ס.ז' עמוסת הכוכבים, שרוצה לנצח כדי להבטיח מקום בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות.

עבור פ.ס.ז' מדובר במשחק חשוב למדי: ניצחון כאמור יבטיח לה סופית את הכרטיס לשלב הבא, אבל גם תיקו יכול להספיק אם בנפיקה תאבד נקודות מול יובנטוס. לקראת המשחק, ההיערכות בפריז גבוהה למדי, במיוחד בהיבט הביטחוני.

על פי "ל'אקיפ'", קרוב ל-1,000 שוטרים ומאבטחים יוצבו בפארק דה פראנס ובסביבתו כדי לשמור על סדר תקין במשחק, ולמנוע עימותים בין מחנות האוהדים והפרות סדר כלליות. השוטרים ינסו לזהות אוהדים של מכבי חיפה ש"הסתננו" ליציעים של פ.ס.ז', ואם יאתרו כאלה, יעבירו אותם ליציע אוהדי מכבי חיפה כדי למנוע חיכוכים מיותרים.

אוהדי מכבי חיפה בליסבון. לפי סעיף 27 של זכויות יוצרים,
הביקור יעבור בשלום? אוהדי מכבי חיפה/לפי סעיף 27 של זכויות יוצרים

לקראת המשחק, התראיין פייר קורנו בצרפת ואמר: "אנחנו חייבים לחלום. אם ניצחנו את יובנטוס, מותר לנו לחלום גם במשחק הזה, גם אם הוא יהיה קשה יותר".

גם בדרום אמריקה מתכוננים למשחק, ויעקבו מקרוב אחרי ניימאר שצפוי לחזור להרכב פ.ס.ז' אחרי שנעדר ממשחק הליגה מול אז'קסיו בשל צבירת כרטיסים צהובים. ברשת "TNT" מקסיקו פרסמו כרזה לקידום המשחק וכתבו: "מכבי חיפה ואצילי רוצים לעשות את זה שוב. חיפה רוצה להפתיע את פריז, ובונה על עומר אצילי, שהעניק להם את הניצחון על יובנטוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully