וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בשייט מפרשיות 470 יצאה לדרך בשדות ים

שישים צוותים ממדינות ברחבי העולם הוזנקו בתחרות שנערכת בישראל, הצוות הגרמני מוביל ביום הראשון. גיל כהן ונועם חומרי מובילים בגזרת הישראלים

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט 24.10/ספורט1

אליפות העולם בשייט מפרשיות מדגם 470 יצאה לדרך היום (שני) בשדות ים, עם שישים צוותים מעשרים מדינות מרחבי העולם. שלושה שיוטים נערכו היום בתנאי מזג אוויר נוחים לצוותים המתחרים, עם רוחות במהירות 10 קשר, אך ניכר שרוב הצוותים עדיין מתקשים לשמור על יציבות. הצוות הגרמני של לואיז וונזר ופיליפ אונתרינת פתחו עם שיוט חלש מאוד, אך סיימו במקומות הראשון והשני בשני השיוטים הבאים והם ממוקמים כרגע במקום הראשון. דווקא הצוות האיטלקי והיפני, הממוקמים במקומות השלישי והרביעי בהתאמה, הפגינו יום יציב יותר, עם שלושה שיוטים בעשיריה הראשונה.

בשייט רשאים המתחרים "לזרוק" את השיוט החלש ביותר שלהם, כך שהניקוד שלהם לא ייחשב. בעקבות זאת, מובילים כרגע הגרמנים, אך התוצאה עלולה להטעות, שכן כל טעות שלהם בחמשת הימים הקרובים תוסיף למאזנם מיידית את התוצאה שזרקו והם יתדרדרו בדירוג הכללי. דווקא הצוותים היציבים יותר שנמוך יותר בדירוג יכולים להרגיש בטוחים יותר במיקומם.

גיל כהן לצד נועם חומרי שייט. עמית שיסל, אתר רשמי
גיל כהן לצד נועם חומרי שייט/אתר רשמי, עמית שיסל

בגזרת הישראלים באליפות, הצוות של גיל כהן ונועם חומרי מוביל, כאשר הוא ממוקם במקום האחד עשרה הכללי עם תוצאות של 4,7,9. מאחר והתחרות רק החלה ההפרשים בפסגה קטנים מאוד, כאשר בינם לבין המקום הראשון מפרידות שמונה נקודות בלבד.

במקום השני מבין הישראלים הצוות של אביב אסרף ונינה אמיר. הצוות הצעיר, שגובש רק טרם התחרות, ממשיך לשמור על היכולת הגבוהה שהפגין בעת אליפות ישראל הפתוחה בחודש שעבר והם ממוקמים במקום 14 הכללי. הצוות החל עם שני שיוטים מצויינים, בהם סיימו במקום השישי, אך בשיוט השלישי קיבלו החלטה טקטית לא נכונה וסיימו במקום ה 24.

ניתאי חסון ונועה לסרי, שסיימו את אליפות אירופה האחרונה במקום השישי נמצאים כעט רק במקום ה 25, כאשר הם פתחו את היום עם שני שיוטים חלשים (23 ו 14), אך בשיוט השלישי כבר סיימו במקום שלישי, כאשר הם מקווים כי המגמה תמשך גם מחר.

  • עוד באותו נושא:
  • שייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully