וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריקות בוז לשחקני נתניה. לם: "צריכים להבין שאנו קבוצת תחתית"

24.10.2022 / 22:49

האוהדים קראו לשחקנים אחרי ה-3:0 למכבי תל אביב: "אין לכם כבוד, תורידו את החולצות". גנדלמן סומך על המאמן, שלא איבד תקווה: "גדלתי בתקופה של הווינריות"

תקציר ה-0:3 של מכבי תל אביב על מכבי נתניה/ספורט1

מצבה של מכבי נתניה רק הולך ומחליף. פחות משנה אחרי שהפכה למרעננת הרשמית של ליגת העל, קבוצתו של בני לם מוצאת את עצמה לבדה במקום האחרון, הרבה מתחת לציפיות מפתיחת העונה. גם אוהדי מכבי נתניה שחזו הערב ב-3:0 למכבי תל אביב בבלומפילד לא נותרו אדישים. האוהדים שרקו בוז לשחקנים שהגיעו להודות להם וצעקו לעברם "אין לכם כבוד, תורידו את החולצות".

היהלומים לא ניצחו מאז המחזור הראשון, וצברו נקודה אחת בארבעת המשחקים האחרונים, אך בינתיים המאמן עדיין זוכה לקרדיט. לם אמר בסיום: "לא נכנסנו טוב למשחק וספגנו בדקה ה-12. למכבי ת"א בבית יש עוצמה ופה נפלנו. דווקא אחרי השער הראשון היו לנו רגעים טובים, עד דקה 35 היו לנו רגעים, לא עם מצבים קורצים, אבל יכולנו לחזור. אנחנו בתקופה גרועה מאוד, יש הבדל כשאתה יורד בפיגור 1:0 לעומת ספיגת שער שני בדקה ה-45. פה צריך להרים את השחקנים וזה קשה מאוד".

אוהדי מכבי נתניה. ברני ארדוב
מיואשים. אוהדי מכבי נתניה/ברני ארדוב

"התחלנו את העונה הזאת בצורה טובה נגד בשאקשהיר. ניצחנו את מכבי תל אביב בגביע הטוטו, ואז 1:4 על בית"ר ירושלים, גם הגענו לחיפה ושיחקנו מצוין, היה 1:1 עד הדקה ה-70 שם. אם אתה פותח לא טוב, אז אתה בא יותר מוכן ויודע את הבעיות, אבל בכל משחק אנחנו היינו. איך עוצרים את זה? אין לזה חוקים. מרימים את השחקנים ונותנים להם את הביטחון. הייתי במקום הזה גם כשחקן, רק הם יכולים לעזור במצב הזה. בכל רגע שחקן אחר נפצע, אזולאי וטוומאסי פצועים, גנדלמן נפצע וחזר, קארצב נמכר ואז חזר".

"לא איבדתי תקווה, גדלתי בתקופה של הווינריות ואני יודע מה זה לנצח. אני סוחף אחריי את כולם, אבל כולנו בני אדם. מכבי ת"א כרגע לא בליגה שלנו, אנחנו אמורים לשחק מול ריינה, קרית שמונה וחדרה, זו פחות או יותר הליגה שלנו. אלה הקרבות שלנו ואנחנו צריכים לקחת בהם את הנקודות".

"גם בשבוע שעבר אחרי ההפסד להפועל ירושלים אמרתי שאני לא נקי מטעויות. צריך לדעת לגמור את המשחק, גם אם יהיה 0:0, אבל קוראים לנו נתניה ויש ציפיות מאיתנו. בעל הבית השאיר הקיץ את רוב השחקנים והביא חדשים בהרבה כסף. בארבעת המשחקים הקרובים צריכים להרים את הקבוצה. השינוי חייב לבוא בראש של השחקנים. להבין שאנחנו קבוצת תחתית ולשחק כקבוצת תחתית, והשאר יבוא". קארצב? זה אותו השחקן כמו בשנה שעברה, אבל כשלא מנצחים אז גם הוא לא טוב"?

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
עומרי גנדלמן, שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
שמח לחזור, אבל לא לתוצאה הזו. גנדלמן/ברני ארדוב

עומרי גנדלמן שחזר מפציעה הוסיף: "שמח לחזור, חיכיתי לזה הרבה זמן, אבל מבאס מאוד לחזור למשחק כזה ולהפסד כזה במשחק כל כך חשוב. התחלנו טוב את העונה, שיחקנו כמו בעונה שעברה ונכנסנו פתאום לכדור שלג. יש הרבה דברים שלא מסתדרים, גם מקצועית וגם מנטלית, אבל צריך להחזיר את האמונה והאהבה של האוהדים. האם אני מאמין שבני לם יכול להוציא אותנו מזה? חד משמעית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully