וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' החמיא ללוקאסן והתמוגג: "השער הראשון - אחד היפים שכבשנו"

מאמן מכבי תל אביב בירך את השחקנים על "אחד המשחקים הכי טובים העונה", ומעודד מהיכולת של הבלם ההולנדי: "הכושר שלו משתפר"

מכבי תל אביב חזרה הערב (שני) לפסגת ליגת העל, עם ניצחון 0:3 קליל על מכבי נתניה. שערים נפלאים של ג'ורג'ה יובאנוביץ' (12), ערן זהבי (45) ואנריק סבוריט (61) סידרו לאיביץ' ניצחון קל, והמשיכו את המומנטום של הצהובים-כחולים במשחקי הבית העונה - שבכולם הם כבשו לפחות שלושה שערים. מנגד, מכבי נתניה הלחוצה נותרה במקום האחרון, והאוהדים הגיבו בהתאם. כשהשחקנים הגיעו להודות להם בסיום, הם שרקם להם בוז וצעקו לעברם "אין לכם כבוד", "תורידו את החולצות".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' סיכם: "זה אחד המשחקים הכי טובים שלנו העונה, מתחילת המשחק הגענו בגישה טובה, עם האנרגיות הנכונות. כבשנו שער מהיר ואחר כך היה משחק פתוח, נתניה שיחקה כדורגל טוב ויצרה כמה מצבים, אבל אני חושב ששמרנו טוב ושיחקנו טוב ומגיעות ברכות לשחקנים".

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מבסוט. איביץ'/ברני ארדוב

איביץ' החמיא במיוחד לשער הראשון של מכבי תל אביב, שהגיע אחרי מהלך קבוצתי מרשים: "היה שילוב טוב, רגע יפה, הרבה מסירות בנגיעה אחת, זה היה אחד השערים הכי יפים שכבשנו עד עכשיו".

על דרק לוקאסן שחזר להרכב אמר איביץ': "דרק עשה משחק טוב, כולם שיחקו ברצינות מהשנייה הראשונה ועד האחרונה. אנחנו צריכים להמשיך כך. הבאנו את דרק כדי לעזור לנו, היו לו בעיות קטנות כי הוא לא שיחק במשך תקופה ארוכה, אבל הכושר שלו משתפר וזה עוזר לנו".

על המשחק נגד באר שבע: "כל משחק הוא קשה. באר שבע קבוצה טובה מאוד, אני משוכנע שהיא תהיה בצמרת הגבוהה העונה כי יש לה שחקנים טובים מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully