וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנפיקה הצטרפה לפ.ס.ז' בשמינית הגמר, גם דורטמונד בשלב הבא

הפורטוגלים עלו מהבית של מכבי חיפה עם ניצחון 3:4 מטורף על יובנטוס. הגרמנים סיימו בתיקו מאופס מול מנצ'סטר סיטי והבטיחו את המקום השני. לייפציג ניצחה 2:3 את ריאל מדריד, ליאל עבדה שיחק 66 דק' ב-1:1 של סלטיק מול שחטאר דונייצק

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט 24.10/ספורט1

בנוסף לתבוסה של מכבי חיפה 7:2 לפריז סן ז'רמן, הערב (שלישי) בנפיקה הצטרפה לצרפתים אחרי משחק משוגע מול יובנטוס. בורוסיה דורטמונד סיימה בתיקו מאופס מול מנצ'סטר סיטי בדרך לשלב הבא, ר.ב. לייפציג ניצחה את ריאל מדריד, מילאן הביסה 0:4 את דינמו זאגרב וליאל עבדה שותף 66 דקות בתיקו של סלטיק מול שחטאר דונייצק. במשחקים המוקדמים צ'לסי הבטיחה עלייה לשמינית הגמר עם 1:2 על רד בול זלצבורג, סביליה עם ניצחון בכורה העונה במפעל ב-0:3 נגד קופנהאגן.

שחקני צ'לסי חוגגים. רויטרס
הבטיחה את המקום בשלב הבא. שחקני צ'לסי חוגגים/רויטרס

רד בול זלצבורג - צ'לסי 2:1

הבלוז הבטיחו את מקומם בשלב הבא אחרי ניצחון על אדמת אוסטריה. גראהם פוטר עלה עם הרכב התקפי במיוחד שכלל שני שחקני כנף בדמותם של ראחים סטרלינג וכריסטיאן פוליסיק. שער היתרון של הלונדונים הגיע בדקה ה-23 כשמתאו קובאצ'יץ' היה פנוי על קצה רחבת ה-16 וניצל כדור תועה שהגיע אליו כדי לשלוח אותו לחיבור. במחצית השנייה האוסטרים עלו בטירוף, ובמתפרצת קטלנית מקסימיליאן וובר מצא ברחבה את ג'וניור אדאמה (48) שהשווה את התוצאה. בדקה ה-63 קאי האברץ קיבל מסירה מכריסטיאן פוליסיק ושלח פצצה לרשת של זלצבורג כדי להחזיר את היתרון לבלוז. צ'לסי תוכל להבטיח את המקום הראשון אם דינמו זאגרב לא תפסיד למילאן, זלצבורג עדיין בתמונה לשלב הבא.


מהלך המשחק

דקה 23: גול! קאי האברץ חדר לרחבת זלצבורג, הכדור הורחק עד קצה ה-16 ומשם קובאצ'יץ' כבש שער בכורה העונה בליגת האלופות כששלח בעיטה ברגל שמאל לחיבורים וקירב את צ'לסי לשלב הבא. 0:1 לבלוז.

דקה 48: גול! מתפרצת קטלנית של זלצבורג - מקסימיליאן וובר מצא במסירה נפלאה את ג'וניור אדאמו ברחבה והחלוץ בנגיעה בעט לרשת של קפה. 1:1 באוסטריה.

דקה 63: גול! כריסטיאן פוליסיק השתחרר משמירה כפולה, מסר לקאי האברץ שבעט מקצה הרחבה כדור אדיר לחיבורים והחזיר את היתרון לגראהם פוטר. 1:2 לצ'לסי.

שחקן מילאן רפאל לאאו. רויטרס
קרב על שמינית הגמר בשבוע הבא. רפאל לאאו/רויטרס

דינמו זאגרב - מילאן 4:0

הרוסונרי ניצלו את ההפסד של זלצבורג 2:1 לצ'לסי ועלו על חשבון אלופת אוסטריה למקום השני בדרך למשחק מכריע על שמינית הגמר בשבוע הבא בסן סירו. מתיאה גאביה (40) נגח פנימה את השער של מילאן אחרי הגבהה מוצלחת של סנדרו טונאלי. רפאל לאאו הכפיל בדקה ה-50 אחרי חילופי מסירות עם תאו הרננדס ואוליבייה ז'ירו כבש מהנקודה הלבנה (59) אחרי עבירה על טונאלי. בדקה ה-69 רוברט ליוביצ'יץ' דחק מקרוב שער עצמי מכדור רוחב של רפאל לאאו. הקבוצה של סטפאנו פיולי התקרבה לשלב הבא בתצוגה מרשימה בקרואטיה.


מהלך המשחק

דקה 40: גול! הרוסונרי עלתה ראשונה על לוח התוצאות בזאגרב כשמתיאה גאביה כבש אחרי הגבהה טובה של סנדרו טונאלי. 0:1 חשוב למילאן.

דקה 50: גול! אלופת איטליה המשיכה לטייל בקרואטיה - חילופי מסירות בין תאו הרננדס ורפאל לאאו הסתיימו בשער של הפורטוגלי מול השוער. 0:2 מילאן.

דקה 59: גול! אוליבייה ז'ירו ניגש לנקודה הלבנה אחרי עבירה על טונאלי ברחבה. החלוץ הצרפתי לא התבלבל וכבש את השלישי של מילאן. 0:3 לאלופת איטליה.

דקה 69: גול! כדור רוחב של רפאל לאאו פגש את רוברט ליוביצ'יץ' מהגנת זאגרב, והאחרון כבש שער עצמי. 0:4 למילאן.

שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים. רויטרס
הצגה מול אלופת אירופה. שחקני ר.ב. לייפציג/רויטרס

ר.ב. לייפציג - ריאל מדריד 2:3

מחזיקת הגביע הגרמני התעלתה על מחזיקת ליגת האלופות וניצחה בצורה מרשימה הרכב משני יחסית של הבלאנקוס. זה התחיל בדקה ה-13 כשיושקו גברדיול נגח כדור חוזר מקורטואה והמשיך בדקה ה-18 מבעיטה אדירה של כריסטופר אנקונקו אחרי בלבול בהגנת הספרדים כדי לעלות ליתרון כפול. דקה לסיום המחצית, מרקו אסנסיו מצא את ויניסיוס ג'וניור שנגח פנימה את השער המצמק. בדקה ה-81 טימו ורנר כבש במתפרצת כדי לסגור את הסיפור, לפני פנדל מדויק בתוספת הזמן של רודריגו שלא הספיק לאלופת אירופה. לייפציג התקרבה לשמינית הגמר, ריאל מדריד עדיין לא הבטיחה את ראשות בית ו'.

מהלך המשחק

דקה 13: גול! הגרמנים עלו ליתרון מפתיע מול אלופת אירופה - יושקו גברדיול נגח כדור חוזר שהדף טיבו קורטואה מנגיחה של אנדרה סילבה. 0:1 ללייפציג.

דקה 18: גול! אלופת אירופה בהלם - כריסטופר אנקונקו ניצל כדור שפגע בטשואמני ברחבה ובעט למשקוף של קורטואה ופנימה. 0:2 מדהים ללייפציג.

דקה 44: גול! הבלאנקוס חזרו למשחק. מרקו אסנסיו מצא את ויניסיוס ג'וניור פנוי ברחבת לייפציג והברזילאי נגח מדויק וצימק את התוצאה לפני המחצית. 1:2 ללייפציג.

דקה 81: גול! השלישי של מחזיקת הגביע הגרמני שמהמם את אלופת אירופה. מוחמד סימקן הוציא כדור רוחב לטימו ורנר במתפרצת של הגרמנים וקירב את לייפציג לשמינית הגמר. 1:3 ללייפציג.

דקה 90+4: גול! רודריגו צימק ל-3:2 רגע לפני שריקת הסיום מהנקודה הלבנה, אך זה היה מאוחר מדי עבור הבלאנקוס.

שחקן שחטאר דונייצק מיכאילו מודריק. רויטרס
עדיין בקרב על שמינית הגמר. מיכאילו מודריק/רויטרס

סלטיק - שחטאר דונייצק 1:1

אלופת סקוטלנד עדיין ללא ניצחון בשלב הבתים העונה אחרי תיקו מול האוקראינים, ליאל עבדה שיחק 66 דקות והוחלף. הסקוטים יתקשו להשיג שלוש נקודות במחזור הבא נגד ריאל מדריד, וגם איבדה את הסיכוי להשיג את הכרטיס מהמקום השלישי לליגה האירופית. גאורגיוס גיאקומאקיס העלה את סלטיק ליתרון בדקה ה-34, אך שער יפה של מיכאילו מודריק (58) במתפרצת קטלנית של שחטאר דונייצק השאיר את המפגש מול ר.ב. לייפציג במחזור האחרון כקרב על שמינית הגמר.

מהלך המשחק

דקה 34: גול! גאורגיוס גיאקומאקיס השתלט על ריבאונד בתוך הרחבה של שחטאר והעלה את סלטיק ליתרון. 0:1 לאלופת סקוטלנד.

דקה 58: גול! האוקראינים מצאו את השוויון - מתפרצת של שחטאר עברה דרך מיכאילו מודריק שבעט בעוצמה גבוה לרשת של סלטיק. 1:1 בגלאזגו.

שחקן סביליה יוסף אן-נסירי לצד ז'ואן ז'ורדן. רויטרס
ניצחון חשוב שהשאיר את סביליה בתמונה לשלב הבא. אן נסרי וז'ורדן/רויטרס

סביליה - פ.צ. קופנהאגן 0:3

אחרי ארבעה משחקים סביליה מצאה סוף סוף את הניצחון הראשון שלה עונה בליגת האלופות כשהיא הבטיחה לפחות את המקום השלישי עד המשחק בין בורוסיה דורטמונד ומנצ'סטר סיטי בהמשך הערב. יוסוף אן נסרי כבש בנגיחה (62) אחרי הגבהה נפלאה של פאפו גומס. בדקה ה-88 איסקו הכפיל את היתרון של האנדלוסים בבעיטה יפה מחוץ לרחבה, ובתוספת הזמן מונטיאל כבש מקרוב את השלישי של הספרדים בדרך לניצחון מוחץ. האורחים סיימו את דרכם באירופה בעקבות ההפסד ויסיימו במקום האחרון בבית.

מהלך המשחק

דקה 62: גול! הגבהה נהדרת של פאפו גומס מצאה את יוסוף אן נסרי שנגח פנימה והעלה את סביליה ליתרון חשוב. 0:1 למארחת.

דקה 88: גול! סביליה קרובה לסגור סיפור עבור הקמפיין האירופי של קופנהאגן. איסקו קיבל כדור על הקצה השמאלי של הרחבה ובעט לחיבורים שער נפלא. 0:2 לסביליה.

דקה 90+2: גול! מונטיאל סגר את הסיפור באופן רשמי כשכבש מריבאונד אחרי בעיטה של אריק לאמלה שנהדפה. 0:3 לסביליה.

דקה 90+4: כרטיס אדום לקופנהאגן! דויט חוצ'ולבה הורחק אחרי כניסה פראית באיסקו.

שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד. רויטרס
לא הצליח לכבוש מול האקסית. ארלינג הולאנד/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - מנצ'סטר סיטי 0:0

הצהובים-שחורים הצטרפו לקבוצה של פפ גווארדיולה בשמינית הגמר אחרי תיקו מאופס, הרבה הודות לשוער של הגרמנים, גרגור קובל. תצוגת הצלות של האיש בין הקורות של בורוסיה דורטמונד כולל הצלת פנדל בדקה ה-58 מבעיטה של ריאד מאחרז שלחו את ג'וד בלינגהאם וחבריו לשלב הבא. ארלינג הולאנד נעצר ולא כבש לראשונה העונה בליגת האלופות.

מהלך המשחק

דקה 58: ריאד מאחרז ניגש לנקודה הלבנה אחרי הכשלה של ניקלאס זולה, אבל גרגור קובל הדף את הבעיטה של האלג'יראי והתוצאה נשארה מאופסת.

שחקני בנפיקה חוגגים. רויטרס
חגגו בדרך לשמינית הגמר. שחקני בנפיקה/רויטרס

בנפיקה - יובנטוס 3:4

העונה השחורה של הגברת הזקנה המשיכה עם הפסד רביעי העונה בליגת האלופות והדחה מוקדמת בשלב הבתים. בנפיקה עלתה פעם נוספת והצטרפה לפריז סן ז'רמן שניצחה את מכבי חיפה במקביל בבית ח'. החגיגה הפורטוגלית התחילה בדקה ה-18 כשאנטוניו סילבה נגח את הראשון של הנשרים. דושאן ולאחוביץ' השווה בדקה ה-22 מקרוב אחרי התערבות של מערכת ה-VAR, לפני שז'ואאו מריו כבש מהנקודה הלבנה (28) ורפא סילבה (35) הבקיע עם העקב, ובצ'יפ (51) כדי לקבוע תוצאה אדירה. שערים של מיליק (76) ומקני (79) לא הספיקו לביאנקונרי שילחמו במחזור הסיום על המקום השלישי.

מהלך המשחק

דקה 18: גול! אנסו פרננדס הגביהה כדור לרחבת יובנטוס ואנטוניו סילבה נגח פנימה כדי להעלות את הפורטוגלים ליתרון חשוב בקרב על שמינית הגמר. 0:1 לבנפיקה.

דקה 22: גול! אחרי בדיקה ארוכה של מערכת ה-VAR, השער של יובנטוס אושר! דושאן ולאחוביץ' דחק מקרוב אחרי נגיעה של דנילו מכדור קרן של הגברת הזקנה. האיטלקים מעל מכבי חיפה נכון לעכשיו. 1:1.

דקה 28: גול! ז'ואאו מריו דייק מהנקודה הלבנה אחרי עבירה של חואן קואדראדו ברחבה והחזיר את היתרון לפורטוגלים. 1:2 בנפיקה.

דקה 35: גול! הפורטוגלים מפרקים את יובנטוס - שוב מריו מעורב בשער, הפעם הוא מסר כדור רוחב לרפא סילבה שבאלגנטיות כבש עם העקב והעלה את בנפיקה ל-1:3.

דקה 51: גול! השפלה של יובנטוס. בנפיקה פשוט מפרקת את האיטלקים, שוב זה רפא סילבה שכבש בצ'יפ יפה מעל וויצ'ך שצ'סני אחרי מסירה גדולה של גרימאלדו. 1:4 לבנפיקה.

דקה 76: גול! סמואל אילינג הגביהה כדור לארקדיוש מיליק שבעט בוולה לפינה וצמצם ל-4:2.

דקה 79: גול! האם אנחנו בדרך לדרמה ענקית? ווסטון מקני כבש אחרי בלאגן ברחבה של בנפיקה וצימק ל-4:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully