וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטף קרי רשם עוד ערב קליעה היסטורי, אבל קר ה"עצבני" יודע: זה לא מספיק

עודכן לאחרונה: 24.10.2022 / 10:08

גולדן סטייט התפוצצה עם 89 במחצית, סטף המשיך בפתיחת העונה הקטלנית, אבל המחליפים של גולדן סטייט איכזבו מול סקרמנטו וכמעט איבדו יתרון 26 נקודות. קר: "היחידה השנייה שלנו הייתה חסרת חיים"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט 24.10/ספורט1

סטפן קרי בזון. אין עוררין על יכולת הקליעה של כוכב גולדן סטייט, אבל כשהוא לוהט זה כנראה אחד הדברים הכי מרהיבים שיש כיום בעולם הספורט. הלילה (בין ראשון לשני) קרי קלע 33 נקודות והוליך את האלופה לניצחון 125:130 על סקרמנטו, כשהוא מסיים עם 11 מ-22 מהשדה ו-7 מ-12 מהשלוש, כשהעונה בשלושה משחקים (1:2) הוא כבר עם 100 נקודות.

מעבר לזה, קרי רשם הלילה ציון דרך מרשים, כאשר השלים משחק 100 בקריירה עם 30 נקודות ו-7 שלשות (ומעלה). זה יותר מפי שניים מהשחקן שבמקום השני בסטטיסטיקה הזאת - ג'יימס הארדן, 42 פעמים. עד עתה העונה סטף עם ממוצע של יותר מ-33 נקודות למשחק, כולל 5.5 ריבאונדים ו-5.5 אסיסטים למשחק, ב-45.5 אחוז מהשדה.

אבל יש גם בעיות, והן בעיקר בהגנה. כזכור הווריירס הפסידו לדנבר בבית, אחרי שהנאגטס קלעו 70 נקודות במחצית, כולל 40 ברבע הראשון, וסיימו שני רבעים ראשונים עם 53.5 אחוז קלילים מהשדה. הלילה סקרמנטו כמעט מחקה פיגור 26, וצימקה ל-4 בלבד, ואחרי שגם היא קלעה 71 נקודות במחצית הראשונה - האורחת ניצחה 41:54 במחצית השנייה.

לשמחתם של הווריירס, היתרון מהמחצית הראשונה הספיק, במיוחד בזכות רבע שני מטורף של 50 נקודות ומחצית שבה סטף קולע 28 נקודות ב-16 דקות. "הכדור הפסיק לזוז", אמר סטיב קר על הנפילה של האלופה, שבמחצית השנייה רשמה רק 8 אסיסטים, "היו לנו כמה פוזשנים רעים, גם עם החמישייה הראשונה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

קר זיהה שבזמן שכל שחקני החמישייה היו במאזן פלוס/מינוס דו ספרתי גבוה (בין 14 ל-19+) במהלך הדקות שלהם על המגרש, בקרב המחליפים הייתה דעיכה, כאשר קומינגה, וייסמן וג'ורדן פול רושמים מאזן פלוס/מינוס שלילי מאכזב. "הבעיה המרכזית הייתה מחסור באנרגיה", אמר קר על המחליפים, "יש לך חבורה של מחליפים, והחבר'ה האלה אמורים לרצות למות על המגרש כשהם עולים ולרוץ בלי הפסקה עם אנרגיות גבוהות. וזה מה שהרגיז אותי. הייתה הגנה לא זהירה בהתקפות המעבר. היחידה השנייה שלנו הייתה חסרת חיים. נהיה חייבים למצוא מה שאנחנו מחפשים מנהיגות ואנרגיות".

המאמן הוסיף ש"אולי זה לא לגמרי הוגן להאשים את כולם ביחד, אבל זאת ליגה קשה. או שאתה שוחה או שאתה טובע, והתפקיד שלך הוא למצוא את הדרך". גם סטף קרי לא רוצה לשים לחץ על הצעירים, אבל יודע: "אני מקווה שהיום הם למדו שיעור חשוב. לפעמים אנחנו גורמים לזה להיראות קל, אבל ההצלחה בנויה על עבודה קשה. קשה מאוד לנצח בליגה הזאת ולשמור על זה, 48 דקות זה הרבה זמן. אתה חייב להרגיש את זה, ולהבין מה נדרש כדי לנצח, כל פרט מכריע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully