וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס בהפועל תל אביב: "אוהדים קיבלו בעיטות משוטרים בלי סיבה"

עודכן לאחרונה: 24.10.2022 / 8:43

בקבוצה יצאו מאוכזבים מגמר גביע ווינר, אבל בעיקר פגועים על התנהלות המשטרה שמסרה בתגובה: "נתקלנו בהתנגדות אקטיבית". בר טימור על ההפסד: "חשוב לדעת איך להתחיל נגד קבוצות ברמה הזאת"

תקציר יורוקאפ: פריז באסקט - הפועל תל אביב 100:86/ספורט1

הפועל תל אביב הפסידה אמש (ראשון) לראשונה במשחק רשמי כשנוצחה 88:84 על ידי מכבי תל אביב לאחר הארכה בגמר גביע ווינר 2022 בחדרה. האדומים ייצאו כבר היום בערב לטורקיה לקראת המשחק שלהם ביום רביעי בערב נגד טורק טלקום אנקרה ביורוקאפ.

בהפועל ירדו מהפרקט מאוכזבים מההפסד הראשון שלהם העונה אך גאים באופי שגילו השחקנים במחצית השנייה של המשחק. האדומים פיגרו בהפרש דו ספרתי לאורך כמעט 30 דקות, אלא שקאמבק מרשים ברבע האחרון הפך את התוצאה, ובהתקפה האחרונה של המשחק יכלה הפועל לנצח את ההתמודדות, אך ג'יי פי טוקוטו החטיא שלשה נוחה. אקסבייר מנפורד הוביל את הפועל עם 23 נקודות ב-38 דקות, ג'ורדן מקריי הוסיף 17 ואילו בר טימור ותומר גינת הוסיפו 10 כל אחד כשהקפטן האדום משחק 35 דקות בהיעדרו של ג'ייקובן בראון הפצוע.

בר טימור, הפועל תל אביב. דני מרון
"קצת באסה, חלק מהעניין לצערי". בר טימור/דני מרון

"האמת שראיתי את ג'יילן חותך לסל והייתי באוויר, העפתי את הכדור לפינה בלי לראות מי שם. הגענו לזריקה טובה, אבל היא לא הלכה לכיוון. קצת באסה, חלק מהעניין לצערי", סיפר טימור על המהלך האחרון והתייחס למשחק, "מבאס להפסיד כל משחק, לא משנה מול מי נהיה, יש לנו הרבה מה ללמוד מהמשחק הזה, שתי מחציות שונות לגמרי, לדעת איך להתחיל משחקים נגד קבוצות ברמה הזאת, ריכוז, דברים קטנים. לא משהו יותר מדי גדול, יכולנו לצאת בתוצאה אחרת. חשוב ללמוד ולא לדפדף את זה".

טימור שכאמור שיחק הרבה מאוד דקות דיבר על המשחק בהיעדרו של בראון, "בהתחלה עשיתי עבודה לא טובה, בעיקר בתחילת המשחק, בחצי השני עבודה יותר טובה, דווקא בלהיות יותר אגרסיבי, בהתחלה הייתי פחות. הפציעה זה חוסר מזל, הפיל עליי יותר, הרבה יותר, מקווה שג'ייקובן יחזור כמה שיותר מהר".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

במהלך הרבע השלישי יצאו כ-500 אוהדי הפועל מהאולם במחאה על אלימות משטרתית במחצית המשחק. מהמשטרה נטען כי מספר אוהדים ניסו להיכנס לאולם דרך שטח העישון שממוקם סמוך עליו במחצית, במה שהוביל למהומה, אלא שבהפועל טענו כי בשלב הזה החלו השוטרים להכות אוהדים שלא קשורים למקרה בכעס על אוהד אחד שהצליח להיכנס לאולם.

"אוהדים קיבלו מכות רק כי היו שם ועישנו סיגריה", סיפר אחד מאנשי הפועל תל אביב, "אם משטרת חדרה וכוחות האבטחה לא יודעים לאבטח אירוע מהסוג הזה שיודיעו שהם לא מסוגלים. מה שהיה שם זה בושה וחרפה. אוהדים קיבלו בעיטות משוטרים בלי סיבה".

מהמשטרה מסרו אמש בתגובה: "משטרת ישראל נערכה היום לקראת משחק גמר גביע וינר שהתקיים באולם אנרבוקס חדרה. בניגוד לנטען, בזמן המחצית ניסו חלק מהאוהדים שלא רכשו כרטיסים מראש להכנס לאולם תוך דילוג מעל הגדרות, סדרנים שניסו למנוע מהם את המעשה, נתקלו בהתנגדות אקטיבית. שוטרים שנכחו במקום ניסו לחלץ את הסדרנים מהאוהדים שחסמו את המבואות לאולם במחאה, סירבו לחזור ליציע ואף החלו להתפרע, דבר שאילץ את השוטרים להוציאם תוך שימוש בכוח סביר במטרה להשליט סדר ולמנוע אסון במקום. נמשיך לפעול נגד כל מי שיפר את הסדר הציבורי והחוק וינסה לפגוע בשוטרים, באירועי ספורט ובכל מקום אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully