וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינה חוגגת: "גם כאן אף אחד לא האמין שנפתח ככה את העונה"

עודכן לאחרונה: 24.10.2022 / 8:29

אחרי ניצחון שלישי בארבעה משחקים, בריינה רואים התייצבות תחת מימר ויודעים: "הסטירה שקיבלנו מול הפועל ת"א העירה אותנו"

תקציר: בני ריינה - בני סכנין 0:2/ספורט1

פתיחת העונה החלומית של מכבי בני ריינה המשיכה אמש (ראשון) עם ניצחון 0:2 יוקרתי מאוד, בדרבי המגזר נגד בני סכנין. זה היה נצחון שלישי של ריינה בארבעת משחקי הליגה האחרונים ואין ספק שמאז חילופי המאמנים והגעתו של שרון מימר, הקבוצה שינתה את פניה ועלתה על מסלול של הצלחות. ריינה התקדמה עד המקום השביעי בטבלה ובמאזנה כבר 12 נקודות.

"אם להיות כנים, אף אחד כאן לא האמין שנפתח ככה את העונה", אמר גורם בריינה, אחרי הנצחון החשוב אמש נגד סכנין. "לנצח את בית"ר ירושלים, מכבי חיפה ובני סכנין, זה באמת מאזן מצוין בשביל הקבוצה שלנו והכי חשוב שנלמד לקח מההפסד להפועל תל אביב, שבא אחרי הנצחון נגד מכבי חיפה. אין ספק שהסטירה שקיבלנו מול הפועל תל אביב, העירה אותנו לקראת סכנין. חגגנו אתמול, אבל מהיום הראש כבר במשחק בנתניה".

שחקן מכבי בני ריינה ריצ'רד בואטנג. מאור אלקסלסי
המנוע. בואטנג/מאור אלקסלסי
שחקני מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
מעל לכל הציפיות. ריינה/מאור אלקסלסי
שחקני מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
מחמאות למאמן מימר. ריינה חוגגת/מאור אלקסלסי

סכנין אמנם סיימה את המשחק אמש עם תשעה שחקנים, אחרי הרחקתם של איהאב גנאיים ומרואן קבהא, אך ריינה היא זו ששלטה במשחק מתחילתו והתוצאה יכולה היתה להיות גבוהה בהרבה, לולא החמצות רבות ולעיתים גם חוסר פרגון ברחבה מצידם של שחקניו של שרון מימר.

הקשר ריצ'רד בואטנג, שנראה מצוין מתחילת העונה, קיבל מחמאות רבות על הופעתו אמש ועל הצמד שכבש. בואטנג הפך להיות המנוע בקישור של ריינה ובמשחקים האחרונים, הוא מתגלה כאחד הזרים הטובים בליגה. בריינה החמיאו גם לחוליית ההגנה של הקבוצה, אחרי משחק נוסף ללא ספיגת שער.

החלוץ שלומי אזולאי שנפגע בפתיחת המשחק ואף הוחלף בדקה העשירית, סובל ככל הנראה ממתיחה קלה בשריר והוא צפוי להיות כשיר, למשחק הבא בשבת נגד מכבי נתניה. מי שנעדר אמש הוא הקשר לזאר יובאנוביץ', שסובל מדלקת בשיניים ובקבוצה מקווים שישוב במהרה לאימונים.

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully