וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טענות במכבי נתניה: "פטריק טוואמסי מתאמן ומשחק בלי חשק"

עודכן לאחרונה: 24.10.2022 / 8:37

לחץ בנתניה לפני מכבי תל אביב (20:30), שחקנים טוענים ש"רואים שלטוומאסי לא בא להיות כאן". הקבוצה הודיעה: הוא ייעדר ארבעה שבועות, תומכים בשחקן

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט 24.10/ספורט1

לחץ גדול מאוד במכבי נתניה, לקראת משחק החוץ הערב (שני) נגד מכבי תל אביב (20:30). נתניה לא ניצחה בשבעת המחזורים האחרונים ובעקבות תוצאות המחזור האחרון היא מגיעה הערב לבלומפילד כשהיא מדורגת במקום האחרון בטבלת ליגת העל.

מי שלא ייכלל בסגל למשחק הוא הגנאי פטריק טוואמסי, ששוב התלונן על כאבים בשריר הירך האחורי ובקבוצה הוחלט שהוא לא ישחק. טוואמסי שהחל את העונה עם פציעה בכף הרגל, מתקשה לשחזר את היכולת הטובה שלו מהעונה שעברה ולאחרונה מתלונן על פציעה נוספת בשריר הירך האחורי. לצד הטענות על פציעה, יש במועדון מי שטוען שהקשר איבד את החשק להישאר בנתניה, אחרי שלא נתנו לו לעבור בקיץ לקבוצה אחרת, כאשר גם מכבי תל אביב וגם הפועל באר שבע, התעניינו בשירותיו.

שחקן מכבי נתניה פטריק טוומאסי. לירון מולדובן
"הוא מספר שכואב לו פה וכואב לו שם, אבל כבר לא ממש מאמינים לו"/לירון מולדובן

"פטריק טוואמסי מתאמן ומשחק בלי חשק", אמר שחקן בקבוצה. "לגמרי רואים שכבר לא בא לו להיות כאן. הוא מספר שכואב לו פה וכואב לו שם, אבל כבר לא ממש מאמינים לו". בנוסף למספר שחקנים, שמספרים על כך שהגנאי נראה נטול חשק וחסר מצב רוח, יש גם גורמים נוספים במועדון שמפקפקים בעניין הפציעות החוזרות ונישנות שלו, ואין ספק שאם מנתחים את מצבה הרעוע של נתניה העונה, חסרונו של טוואמסי הוא בהחלט אחד הגורמים לכך.

המאמן בני לם לא תירגל הרכב באימון המסכם אמש והסתפק באימון קליל, בו התמקד בעיקר על תרגילי סיומת מול השער. בכל מקרה ברור, שהמאמן לם, יחד עם המנהל המקצועי אלמוג כהן, מתכננים מספר שינויים, לעומת ה-11 שפתחו בהפסד להפועל ירושלים במחזור שעבר.

עומרי גאנדלמן יפתח בהרכב, ככל הנראה בעמדת המגן השמאלי, במקומו של פלוריאן הארטהרץ החולה, שלא יכלל בסגל. במידה ויוחלט בסופו של דבר, על מערך של שלושה בלמים, יתופקד גאנדלמן כבלם ועידו וייר יפתח כמגן שמאלי. בוריס אינו ואמיר ברקוביץ' מועמדים לפתוח בהרכב, ואפילו רוי קורין בא בחשבון. בחלק הקדמי, איגור זלטאנוביץ', הוא היחיד שמקומו מובטח ועדין לא ברור מי ישחקו לצידו. אריך ברקו שלא התלבש בשני המשחקים האחרונים, צפוי לשוב לסגל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
בני לם מכבי נתניה. ברני ארדוב
ימים לא שקטים במועדון. לם/ברני ארדוב

מכבי נתניה פרסמה הבוקר: "טוומאסי עבר צילום ממנו הוברר כי הוא סובל מקרע בשריר האחורי וייעדר בארבעת השבועות הקרובים, המועדון תומך בשחקן ללא עוררין ומאחל לו החלמה מהירה. בהזדמנות זו אנו דוחים את הפרסומים של חלק מאמצעי התקשורת, פטריק נותר מחויב באופן מלא למועדון ונוהג במקצועיות ללא דופי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully