וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטליב מאוכזב מהיכולת ומהעונש: "על בית הדין למצוא עונשים אחרים"

בלם הפועל תל אביב אחרי ה-0:0 מול חדרה: "לא שיחקנו מספיק טוב, רצינו לטפס למעלה. העונש? כולם מיצו אותו". נימני: "היו לנו משחקים פנטסטים, עושים התאמות"

תקציר: הפועל חדרה - הפועל תל אביב 0:0/ספורט1

מלבד העובדה ששתיהן לא הפסידו, הפועל חדרה והפועל תל אביב לא ממש יכולות להיות מרוצות מה-0:0 הערב (ראשון) באצטדיון נתניה. שתי הקבוצות גילו יכולת חלשה, התקשו להגיע למצבים, ונפרדו בחלוקת נקודות צודקת. הפועל תל אביב אמנם שמרה על שער נקי, אך לא עלתה מעל הקו האדום עקב הניצחונות של סקציה נס ציונה ובית"ר ירושלים בשבת. מנגד, הפועל חדרה רושמת תיקו חמישי העונה, ולא ממש מצליחה לברוח מהתחתית הצפופה.

סלובודן דראפיץ', מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
עדיין מתחת לקו האדום. דראפיץ'/קובי אליהו

מאמן הפועל תל אביב, סלובודן דראפיץ', אמר בסיום: "היינו יותר דומיננטיים מהם אבל היה חסר לנו השער. הגענו למצבים שלנו והיינו צריכים לנצח, אנחנו צריכים את הנקודות. טוב שלא ספגנו, אבל עדיין אני רוצה שאנחנו נשחק יותר טוב. אני מקווה שבשבוע הבא נהיה קבוצה אחרת. הליגה צפופה, כולנו באותו מקום. ניצחון אחד יכול להרים אותך למעלה. אנחנו צריכים לשחק בסגנון שלנו ואם נשחק טוב יהיה בסדר".

על עונש הרדיוס והמשחקים ללא קהל: "אני כל הזמן אומר שאנחנו רוצים את הקהל שלנו. הכדורגל לא שווה שום דבר בלי קהל. אני לא נכנס לזה אם זה נכון או לא, זה לא תפקידי".

אדי גוטליב הוסיף: "רצינו לנצח ולטפס למעלה בטבלה, התאכזבנו מאוד. חדרה קבוצה מאוד קשה, אבל לא שיחקנו מספיק טוב, בקושי הגענו למצבים".

על העונש נגד המועדון: "אני לא יודע אם החמירו, אבל אלה עונשים שכולם מיצו. חובה שיהיה קהל במשחקים ובית הדין צריך למצוא עונשים אחרים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אסף נימני, מאמן הפועל חדרה. קובי אליהו
נקודה חשובה. נימני/קובי אליהו

מאמן הפועל חדרה, אסף נימני, הוסיף מנגד: "חשוב לי לשים את המשחק מול מכבי חיפה בצד. מי שראה את הפועל חדרה מול קרית שמונה ראה חדרה פנטסטית. גם מול אשדוד ובית"ר ירושלים. אנחנו עושים את ההתאמות, הגענו אחרי משחק קשה מאוד בחיפה. הפועל תל אביב קבוצה פנטסטית, אנחנו מגיעים למצבים שלנו. שמרנו על שער נקי בפעם הראשונה העונה, נכנסים בנו על ההתקפה אבל מהללים אותנו על ההגנה למרות שספגנו שערים בכל משחק. לקחנו נקודה מאוד חשובה היום. השחקנים שלנו מלאי רעב ומוטיבציה להוכיח את עצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully