וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצמרת בגרמניה נפתחה: בוכום האחרונה הדהימה את אוניון המוליכה

עודכן לאחרונה: 23.10.2022 / 22:20

צמד של הופמן סידר למארחים 1:2 מפתיע, שקירב את באיירן מינכן עד כדי נקודה מהפסגה. פנטוביץ' צימק בתוספת הזמן והחמיץ פנדל, המנצחת עקפה את שאלקה שהפסידה 2:1 להרטה ברלין

תקציר: הרטה ברלין - שאלקה 1:2/ספורט1

המחזור ה-11 בבונדסליגה נמשך הערב (ראשון) ונפתח עם הפתעה גדולה כשבוכום האחרונה ניצחה 1:2 את אוניון ברלין המוליכה. לאחר מכן הרטה ברלין גברה 1:2 על שאלקה, שנותרה אחרונה בעקבות ניצחונה של בוכום.

שחקני בוכום חוגגים. רויטרס
איזו הפתעה. הופמן ובוכום חוגגים/רויטרס

בוכום - אוניון ברלין 1:2

עם חמישה ניצחונות רצופים וכשהיא במקום הראשון בטבלה, אוניון הגיעה למגרשה של בוכום בידיעה שאמור לצפות לה טיול מול נועלת הטבלה. אלא שבבונדסליגה, כפי ששוב הסתבר, אין משחקים קלים ואוניון חוותה זאת על בשרה. פיליפ הופמן הבקיע את הראשון למארחים ממש לפני ההפסקה והכפיל (71). אוניון קיבלה הזדמנות לחזור למשחק, אבל מילוש פנטוביץ' החמיץ פנדל (78) ועמוק בתוספת הזמן הוא צימק ל-2:1 אך זה היה מאוחר מדי. ההפסד של אוניון לבטח שימח את באיירן מינכן שצימקה את הפער מהפסגה לנקודה בלבד. בוכום נחלצה מהמקום האחרון והורידה לשם את שאלקה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
וילפריד קאנגה הרטה ברלין חוגג. רויטרס
הרטה סיבכה את שאלקה. קאנגה חוגג/רויטרס

הרטה ברלין - שאלקה 1:2

שאלקה קיוותה שהירידה למקום האחרון בעקבות ניצחון בוכום יהיה רק דבר זמני, אך העולה החדשה המשיכה בפתיחת העונה הרעה ומביטה כעת על כל הטבלה מלמטה. לוקא טוזאר העלה את הקבוצה מהבירה ליתרון בדקה ה-49, האורחת חזרה בדקה ה-85 עם שער שוויון של פלורן מולה, ודווקא כאשר חשבה שתחזור מבירת גרמניה עם נקודה, הגיע וילפריד קאנגה שקבע 1:2 דרמטי בדקה ה-89.

בחמישי הקרוב תארח אוניון ברלין את בראגה מפורטוגל במסגרת הליגה האירופית. אחרי ארבעה מחזורים, אוניון מדורגת במקום השלישי בבית עם שש נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully