וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: הישג גדול לראגבי הישראלי

תל אביב היט העפילה לחצי גמר הסופרקאפ היוקרתי אחרי ניצחון על אלופת גאורגיה. חברת המשלוחים תן ביס חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם אופ"א ותיתן חסות למשחקי ליגת האלופות זו השנה השנייה

תל אביב היט. צחי רייזל,
תל אביב היט נותנת בראש/צחי רייזל

קבוצת הראגבי תל אביב היט העפילה לחצי גמר ליגת הסופר קאפ היוקרתית, כאשר גברה 8:25 על אלופת גיאורגיה, באטומי.

סגל תל אביב היט, אשר כולל כמה משחקני נבחרת ישראל, שחקנים מדרום אפריקה, פיג'י ועוד, נמצא כעת בארץ לסדרה של שלושה משחקי בית אשר מתקיימים באצטדיון שלמה ביטוח בפתח תקווה לעיני קהילה של אוהדי ראגבי מושבעים.

בשבוע שעבר התקיים המשחק הראשון בסדרת משחקי הבית מול קבוצת הבלק ליון, האלופה הנוכחית של הטורניר. בלק ליון, גם היא מגיאורגיה, מורכבת מאוסף מכובד של שחקני נבחרת גיאורגיה ונחשבת זה שנה שנייה לפייבוריטית לזכייה בסופר קאפ. במשחק מותח וקשוח לעיני מאות צופים הצליחה קבוצת ההיט לגבור על האלופה 18:24, מה שהפך את המשחק של אמש לקריטי במיוחד. הניצחון על באטומי, הבטיח למעשה סופית את ההעפלה לשלב חצי גמר המפעל שיתקיימו בתחילת דצמבר, אך זהות היריבה ומיקום המשחק ייקבעו רק ביום ראשון הבא בשעה 18:00, כאשר תשחק ההיט את משחקה האחרון בישראל מול היריבה הרומנית וולבס. רומניה, כמו גיאורגיה נחשבת למדינת ראגבי מסורתית, ועל אף שבמפגש הראשון הצליחה ההיט לנצח, צפויה לקבוצה תחרות קשה מול הקבוצה הרומנית, כאשר ניצחון ישראלי והפסד של הבלאק ליונס במחזור הנעילה יספיק למקום הראשון ולאירוח ביתי. היריבות הצפויות לשחק מול ההיט בחצי הגמר הן מספרד או פורטוגל.

שחקן ריאל מדריד פדריקו ואלוורדה לצד ויניסיוס ג'וניור. רויטרס
ושוב אתכם. תן ביס נותנת חסות לליגת האלופות/רויטרס

חברת המשלוחים תן ביס חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם אופ"א ותיתן חסות למשחקי ליגת האלופות זו השנה השנייה. ההסכם שיימשך לעוד 2 עונות נוספות, נחתם באמצעות חברת האם ההולנדית של תן ביס, Just Eat Takeaway כחלק משיתוף פעולה רחב בין ענקית המשלוחים ההולנדית לאופ"א שתספק חסויות ל-12 מפעלים שונים ביניהם ליגת האלופות לגברים ולנשים, הליגה האירופית של אופ"א, משחקי היורו לגברים ולנשים וכן משחקי נוער וקט רגל.

ההסכם צפוי לספק לתן ביס חשיפה רחבה על לוחות הלד המציגים את תוצאות המשחקים, ברקע הראיונות עם אמצעי התקשורת ובחסויות לשידורי המשחקים בנוסף להזדמנויות בלעדיות לפעילויות של המותג באתרי המשחקים.

"בכל העולם, וגם בישראל, אוהבים לשלב צפייה בכדורגל יחד עם אוכל טעים ולכן זה היה טבעי שניקח חלק בחגיגת הספורט הנהדרת הזו", אמר תומר פפר, מנכ"ל תן ביס. "אנחנו תומכים גם במשחקי הנשים בכדורגל של אופ"א בתקווה לראות יותר ויותר נשים בענף וליצור יותר חיבור בקרב הקהל הישראלי ובכלל".

תן ביס היא אחת מפלטפורמות המשלוחים הגדולות בישראל המציעה בין היתר שירות משלוחים ממגוון רחב של מסעדות בכל רחבי הארץ. החברה נוסדה בשנת 2000 והפכה לחברה מובילה במתן פתרונות לעסקים באמצעות סבסוד ארוחות לעובדיהם, דבר שהפך אותה לסמל סטטוס עבור העובדים בתעשיית ההייטק. בנוסף למגזר העסקי, האפליקציה והאתר של תן ביס זמינים גם לקהל הרחב עם שירות המאפשר לכל אחד להזמין משלוחים הביתה ולהנות מהטבות מאלפי מסעדות בפריסה ארצית.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully