וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: ירושלים תשיג ניצחון ליגה ראשון על חשבון גלבוע/גליל?

המחזור השלישי בליגת העל: אחרי השבוע הקשה שעברה תנסה הקבוצה של דז'יקיץ' לעבור את המשוכה מגן נר (20:00). הפועל באר שבע, גם היא ללא ניצחון, תארח את קרית אתא (19:00) שתציג את מייקל בריסקר

מסיבת העיתונאים של הפועל ירושלים/צילום: רוני כנפו. עריכת וידאו: אביעד בללי

משחקי המחזור השלישי בליגת העל יימשכו מחר (שני). הפועל ירושלים עדיין לא רשמה ניצחון ליגה העונה ותקווה לעשות זאת כשתארח את הפועל גלבוע/גליל בארנה. כמו ירושלים גם הפועל באר שבע נטולת ניצחון והיא תפגוש את העולה החדשה עירוני קרית אתא.

מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ'. ברני ארדוב
חוסר שקט בירושלים. דז'יקיץ'/ברני ארדוב

הפועל ירושלים - הפועל גלבוע/גליל (20:00)

יותר מאשר העובדה שלא הצליחו לנצח משחק ליגה עד כה, הדרך שבה הפועל ירושלים הפסידה את שני משחקיה בשבוע שעבר לבני הרצליה ולודוויגסבורג גרמה לחוסר נוחות ושקט במועדון. בקבוצה יודעים שאם ברצונם להיות חלק מהצמרת של הליגה ולרשום הישג באירופה הם חייבים לשנות משמעותית את היכולת. בינתיים ינסה המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' לעבור את המשוכה מגן נר ולהכניס כמה שיותר שחקנים לכושר משחק.

בגלבוע/גליל היו מאוכזבים מאוד מהצורה בה השחקנים הופיעו למשחק הביתי נגד הפועל חולון בשבוע שעבר. בגלבוע מאמינים בסגל הקיים ומקווים שמדובר במעידה חד פעמית ושהשחקנים ישובו למוטב כבר במשחק בירושלים עם יכולת טובה יותר. לונדון פרנטס, השחקן הזר המוביל של הקבוצה שהמשיך מהעונה שעברה, הצטרף לאימונים במהלך השבוע שעבר והוא צפוי לחזור לכושר בעוד מספר שבועות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן עירוני קרית אתא שרון אברהמי. לירון מולדובן
פוגש את באר שבע? אברהמי/לירון מולדובן

הפועל באר שבע/דימונה - עירוני קרית אתא (19:00)

הקבוצה הדרומית עדיין לא ניצחה אחרי שני משחקי ליגה, אך בשניהם הייתה קרובה מאוד לניצחון, מה שנותן לה את התקווה שהיא תוכל לעבור את המשחק נגד קרית אתא. בקבוצה מרוצים מההשתלבות של רוב השחקנים ומאמינים שיעלו על דרך הניצחונות בתקופה הקרובה. בבאר שבע צפויים להתחיל בקרוב את משחקי הליגה הבלקנית שבגללם מחזיקה הקבוצה חמישה זרים נכון לעכשיו.

כמעט שבועיים עברו מאז קרית אתא עלתה בפעם האחרונה על הפרקט ולמשחק נגד באר שבע היא תעלה עם חיזוק משמעותי מאוד בדמותו של מייקל בריסקר. הקבוצה של שרון אברהמי מקווה שהחיזוק הישראלי הבכיר שצירפה יאזן מאוד את המשחק שלה וביחד עם פתיחת העונה הטובה של רוב הזרים וכרם משעור יוכלו להיות יותר מקבוצה לגיטימית בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully