וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצרפת טוענים: הפציעה של רפאל וראן פחות חמורה משחשבו

עודכן לאחרונה: 23.10.2022 / 14:59

בלם מנצ'סטר יונייטד סובל מפציעה בשריר הירך האחורי, אבל בצרפת מעריכים כי יוכל להיות חלק מהסגל של דשאן לקטאר, ויחמיץ רק את המשחק הראשון

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 23.10/ספורט1

בצרפת עוקבים בחשש אחר מצבו של רפאל וראן, בלם הנבחרת, שנפצע אתמול (שבת) במשחקה של מנצ'סטר יונייטד מול צ'לסי (1:1), אך טוענים: ייתכן שהפציעה אינה חמורה כפי שנדמה היה לראשונה.

וראן ירד אתמול מהמגרש בדקה ה-60 כשהוא בוכה ומחזיק את ברכו אחרי מפגש כואב עם פייר אמריק אובמיאנג, וחבריו למנצ'סטר יונייטד מיהרו לנחם אותו בעודו מחזיק בפניו. באופן טבעי, בצרפת חששו מהאפשרות שהוא יחמיץ את המונדיאל, שמתחיל עוד כחודש. עם זאת, היום טוענים בתקשורת הצרפתית שהפציעה פחות חמורה משנדמה היה בהתחלה, והבלם בן ה-29 סובל מפגיעה בשריר הירך האחורי, ואומנם חומרתה לא ברורה, אבל ההערכה היא שהוא כן יוכל להיות חלק מהסגל דידייה דשאן לטורניר.

שחקן מנצ'סטר יונייטד רפאל וראן פצוע. רויטרס
רק בריאות. וראן/רויטרס

נבחרת צרפת תחל את דרכה בטורניר מול אוסטרליה ב-22 בנובמבר, ולאחר מכן תשחק מול דנמרק (26 בנובמבר) ומול טוניסיה (30 בנובמבר). על פי ההערכות הראשוניות, וראן יחמיץ רק את המשחק הראשון, ויוכל להיות כשיר להמשך הטורניר, בתקווה שיימשך ימים ארוכים. כזכור, וראן היה חלק חשוב במערך של נבחרת צרפת שזכתה בטורניר ב-2018.

לאחרונה צרפת התבשרה שתיאלץ להסתדר בלי אנגולו קאנטה, שנותח ויושבת לארבעה חודשים, פול פוגבה כידוע מושבת כבר תקופה ארוכה ואומנם אמור להיכלל בסגל אבל כושרו בסימן שאלה, וגם שוער מילאן מייק מניאן נפצע לאחרונה ולא יוכל לקחת חלק בטורניר.

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל וראן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully