וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה תשחק בליגה הצפון אירופית

23.10.2022 / 10:37

הכתומים יחזרו לזירה האירופית אחרי הזכייה ביורוקאפ ב-2021 ויתחרו במפעל שפותח את עונתו השנייה ובו זכתה אשתקד אנוויל וולוצלאבק הפולנית

תקציר יורוקאפ: פריז באסקט - הפועל תל אביב 100:86/ספורט1

עירוני נס ציונה הודיעה שתשתתף העונה בליגה הצפון אירופית. על פי הודעת המועדון יו"ר המועדון יניב מזרחי: "אנחנו שמחים להצטרף לליגה הצפון אירופאית, ליגה חזקה מאד עם קבוצות מצוינות. היינו בקשר עם ראשי המפעל בחודשים האחרונים ואני מודה לכל שותפינו לדרך על כך שהמהלך הזה שכל כך רצינו יצא לפועל בסופו של דבר. כבר אמרנו פעמים רבות שהמועדון רואה בהשתתפות במפעלים האירופים חלק חשוב מהתפתחות המועדון, ואנחנו מחכים בקוצר רוח לתחילת המשחקים"

שחקני עירוני נס ציונה. לירון מולדובן
שחקני עירוני נס ציונה/לירון מולדובן

המנהל המקצועי איתמר רוזנברג: "כחלק מהחזון של המועדון אנחנו מכוונים להשתתפות קבועה באירופה, ונוצרה לנו הזדמנות להשתתף במפעל עם קבוצות איכותיות. השתתפות במסגרת נוספת תעזור לנו להמשיך לקדם את השחקנים הצעירים שלנו ולהצעיד את המועדון קדימה. תודה למנהלת הליגה שעומדת לצד הקבוצות וממשיכה לתמוך בקבוצות שמשתתפות באירופה".

הליגה הצפון אירופאית פעילה זו השנה השניה ותכלול השנה 16 קבוצות מ-9 מדינות. בין הקבוצות המשתתפות ניתן למצוא קבוצות כמו ז'ילונה גורה וקאלב/קרמו ששיחקו עד לאחרונה ב-VTB החזקה, סטאל אוסטרוב ששיחקה בגמר היורופקאפ נגד נס ציונה וכן את בסקט ברנו של ידידיה רפפורט.
בעונה הקודמת - עונת הבכורה של הליגה - זכתה אנוויל וולוצלאבק הפולנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully