וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילבקין יגיע לדרבי, הפועל בטוחה: "אנו מספיק טובים גם בלי בראון"

23.10.2022 / 15:46

אקס מכבי תל אביב נחת בישראל לקראת גמר גביע ווינר (הערב, 19:00), האדומים יאלצו להסתדר ללא הגארד: "מי שאומר שאין לנו סיכוי בלי ג'ייקובן, מזלזל בנו"

תקציר יורוקאפ: פריז באסקט - הפועל תל אביב 100:86/ספורט1

גמר גביע ווינר 2022 ייערך הערב (ראשון, 19:00) באולם בחדרה ויפגיש לדרבי התל אביבי הראשון של העונה את מכבי והפועל תל אביב. הצהובים מגיעים למשחק כמחזיקי המפעל בשנתיים האחרונות וכשיאנים עם חמש זכיות רצופות ואילו הפועל עלתה לגמר בפעם הראשונה העונה.

במכבי תל אביב פתרו את ההתלבטות לגבי זהות הסגל עם ההחלטה להלביש שני שחקנים גבוהים ואת בונזי קולסון לצד לורנזו בראון ו-וויד בולדווין. מצד אחד הקבוצה מלבישה בליגה גם את ג'וש ניבו וגם את אלכס פוית'רס ואמורה להיות חזקה מאוד מתחת לסלים, מצד שני במצב הסגל הנוכחי מכבי אולי מעמיסה יותר מדי על בראון ובולדווין ששיחקו הרבה מאוד בשבוע האחרון ביורוליג.

"בסופו של דבר במשחקים מהסוג הזה אתה עולה בסגל הכי חזק שלך", הסביר אחד מאנשי המועדון, "אם היה לנו משחק ליגה רגיל, ולא דרבי על תואר, בסבירות גבוהה שאחד מבין בראון או בולדווין היה נח, אבל אין לנו את האפשרות לוותר להפועל על הסגל החזק ביותר שלנו".

שחקנה של מכבי תל אביב בשנים האחרונות, סקוטי ווילבקין, נחת הבוקר בישראל לחופשה בת יומיים עם אשתו. שחקנה של פנרבחצ'ה הוזמן לדרבי התל אביבי הערב וצפוי להגיע למשחק.

ג'ייקובן בראון, ג'ורדן מקריי ושחקני הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
"בנינו קבוצה עמוקה וחזקה"/מאור אלקסלסי

הסיפור הגדול מהצד האדום הגיע באימון ביום שישי עם הפציעה של ג'ייקובן בראון בקרסול. הגארד ייעדר מהמשחק, והאדומים מגדירים את מצבו לקראת משחק היורוקאפ באנקרה ביום רביעי כספק משמעותי, אבל בהפועל שומרים על אופטימיות לקראת הדרבי.

"מי שאומר שבלי ג'ייקובן אין לנו סיכוי, מזלזל בנו מאוד", אמר אחד מבכירי המועדון, "בנינו קבוצה עמוקה וחזקה כדי להתמודד עם מצבים כאלה, וכדי שלא נישאר חשופים. בר טימור, גיל בני, קסביאר מנפורד וג'ורדן מקריי מספיק טובים כדי לעמוד בדרבי".

העמותה המנהלת את הקבוצה אישרה אמש את המעבר לחמישה זרים בטופס ברוב של 90 קולות מול 14 מתנגדים. בהפועל יעבדו בתקופה הקרובה על מנת לגייס את הכסף שהם זקוקים לו בשביל להשלים את המהלך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
seperator

מהמשטרה נמסר שעשרות שוטרים ופקחים יתפרסו מסביב למתחם החל משעות הצהריים במטרה להסדיר את התנועה במקום ולשמור על הסדר הציבורי. על פי הודעת המשטרה: "לרשות האוהדים המגיעים למקום חניונים בצמוד למתחם עצמו ומסביבה לו, כך שאוהדי מכבי תל אביב יחנו את רכביהם ברחוב חטיבת הנח"ל וחטיבת גולני ואוהדי הפועל ת"א יחנו ברחוב משמר הגבול, לא תתאפשר חניה במקום שאינו מוסדר לכך כמו כן יתכנו עומסי תנועה במקום עם הגעת האוהדים ובסיום המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully