וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמחה מהולה בעצב: דניאל סונדגרן יחזור רק לאחר פגרת המונדיאל

23.10.2022 / 7:20

מכבי חיפה חגגה את הניצחון בקרית שמונה, אך מבינה שהשבדי ייעדר תקופה ממושכת וחוששת שסובל מקרע ברצועה הצידית. מחמאות לבטובינסיקה על שער הניצחון: "מגיע לו, כיף שהוא פה". הקבוצה תמריא לפריז, בכר יצטרך להחליט עם מי לעלות באגף ימין מול פ.ס.ז'

תקציר: קרית שמונה - מכבי חיפה 3:2/ספורט1

1. שמחה אדירה במכבי חיפה בעקבות ניצחון החוץ 2:3 על עירוני קרית שמונה: " ידענו שזה מוקש רציני" אמר גורם בקבוצה, "חשוב מאוד לנצח משחקים כאלה. הגענו בגישה טובה ולא ויתרנו עד הסוף. אמרנו שהמטרה עד הפגרה היא לאסוף כמה שיותר נקודות כדי להיות חזק במאבק, בידיעה שאחרי הפגרה העומס יירד משמעותית".

הירוקים החמיאו לשחקנים על הגישה מתחילת המשחק ועד סופו. בקבוצה הרגישו שבמחצית הראשונה היו יכולים לרדת ביתרון משמעותי אל הפסקת המחצית והיכולת הייתה טובה, אך במחצית השנייה חלה ירידה משמעותית. בקבוצה ביקרו גם אל הקלות שקרית שמונה יצאה למתפרצות ובכר יעבור עם שחקניו על המקרים הללו.

מי שזכה לתשומת הלב בסיום הוא הבלם דילן בטובינסיקה, שכבש את שער הניצחון. בחיפה מרוצים מאוד מהבלם ומההשתלבות שלו בקבוצה. הבלם, כזכור, הגיע לאור העזיבה של בוגדן פלאניץ' ובחיפה חששו מאוד שיווצר חלל שישפיע לרעה על משחק ההגנה, אלא שהבלם הצרפתי מפגין יכולת גבוהה מאוד. בחיפה מרוצים מאוד מכך שהם מחזיקים האופציה לרכוש את השחקן ואם הכל ימשיך באותו קו וללא שינוי, בחיפה יממשו לקראת סוף העונה את האופציה. "מגיע לדילן להבקיע את שער הניצחון", אמר אחד מחבריו לקבוצה, "הוא כבר היה סחוט והמשיך לתת מעצמו. הוא שחקן הגנה ברמה גבוהה מאוד וכיף שהוא אצלנו".

שחקן מכבי חיפה דילן בטובינסיקה. דני מרון
אם לא יהיה שינוי, ילבש ירוק גם בעונה הבאה. בטובינסיקה/דני מרון

2. בניגוד לניצחון שהרגיע את הירוקים לקראת היציאה לפריז למשחק בשלישי, הפציעה של דניאל סונדגרן הדירה שינה מעיניהם של אנשי מכבי חיפה ובייחוד של אנשי הצוות המקצועי. המגן השבדי סובב את הברך וחש כאבים עזים. בסיום הצליח סונדגרן להתלבש לבד וכן ללכת באופן עצמאי, כך שההערכה היא שהוא לא סובל מקרע בצולבת, אך החשש הגדול הוא מקרע ברצועה הצידית. בכל מקרה המגן השבדי יחזור רק לאחר פגרת המונדיאל ומדובר באבידה רצינית מאוד עבור בכר.

האבידה משמעותית עוד יותר לאור כך שדולב חזיזה עוד פצוע, והקשר כבר הוכיח העונה שהוא מסוגל לשחק בהצלחה בעמדת המגן הימני. כעת מי שצפוי להיכנס לעניינים ולקבל את הדקות הוא רז מאיר שבעצמו חוזר מפציעה קשה. סונדגרן יעבור MRI וייתכן שכלל לא ייצא עם הקבוצה לצרפת וזאת כדי להעניק מנוחה מהטיסות ולבצע את הבדיקות בארץ.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
כבר בדרכם לעיר האורות. אוהדי מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

3. לאחר הניצחון החשוב, מכבי חיפה תמריא כבר היום לפריז למשחק מול פריז סן ז'רמן. אתמול כבר החלה רכבת אווירית של אוהדי חיפה, כאשר גם בטיסות ליעדים שאינם פריז היה עומס גדול של אוהדי מכבי חיפה שינחתו במדינות סמוכות ויגיעו משם לצרפת. במועדון קיבלו מסרים לא רשמיים לפיהם הרשויות ואנשי האבטחה המקומיים לא יקשו ולא יחפשו יתר על המידה אוהדים ישראלים שקנו כרטיסים ליציעי פ.ס.ז', כל עוד אלו יגיעו ללא סממנים של מכבי חיפה. לפי המסר שהועבר, הבדיקות הקפדניות יהיו רק ביציעים של האולטראס של פ.ס.ז', כך ביתר היציעים אם אוהדי חיפה יגיעו נייטרלים יתאפשר להם להיכנס ליציע.

צפו: האוהדים הירוקים כבר בדרכם לפריז

אוהדי מכבי חיפה בטיסה לפריז/וואלה! ספורט

הבוקר ב-10:00 תיפתח מכירה של 150 כרטיסים נוספים ואלו צפויים להיגמר תוך דקות. בצד המקצועי, בכר יצטרך להחליט אם מאיר יפתח בעמדת המגן הימני או שמא יאלתר עם מערך של שלושה בלמים ועם שחקן קדמי שישחק על כל קו ימין.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully