וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב"ש עמדה בלחץ: "נסיק מסקנות מהטעויות בבית". טיבי ייעדר כשבועיים

23.10.2022 / 7:04

ברדה ושחקניו שמרו על מאזן מושלם בחוץ עם 1:4 על הפועל ירושלים ובקבוצה התייחסו למעידות עד כה בטרנר. ההרכב החזק ביותר צפוי לעלות נגד ויאריאל, אך הבלם סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי ועלול לשוב רק לאחר הפגרה. גורדנה יהיה כשיר למכבי תל אביב

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע 4:1/ספורט1

על אף הניצחון המצוין בטדי על הפועל ירושלים אתמול, כשהיא עם הגב אל הקיר ואחרי תוצאות ביתיות לא טובות, בהפועל באר שבע לא חזרו הביתה מהבירה מסונוורים. המאמן אליניב ברדה אמנם שיבח את השחקנים על המחצית הראשונה וגם על הדקות הראשונות במחצית השנייה, אבל על 30 הדקות האחרונות במשחק, הוא לא עבר לסדר היום ואמש אמר בחדר התקשורת בטדי: "שום תירוץ לא מתקבל ל-30 הדקות האחרונות שלנו. אנחנו צריכים לשחק באותה הגישה לאורך 90 דקות ולא צריכים להיתלות בעייפות או בעומס משחקים, גם אם יש כאלה".

אחרי שהעביר את המסרים שלו, גם ברדה יודע היטב שהוא הוביל אתמול את הפועל באר שבע לניצחון גדול. כבר שלשום יצאה הקבוצה לבית מלון בירושלים והיה לה הרבה על מה להילחם כי מנגד עמדה הקבוצה המפתיעה של העונה עד כה והפועל באר שבע עצמה הגיעה למשחק אחרי שתי תוצאות תיקו ביתיות מול הפועל חיפה והסקציה נס ציונה כשכבר היה חשש שעוד איבוד נקודות יוביל לפתיחת פער גדול מדי ממכבי חיפה ומכבי תל אביב. עם הלחץ הזה הלכו ברדה והשחקנים שלו למשחק ובסוף חזרו הביתה עם רביעייה מרשימה מאוד.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. ברני ארדוב
ניצחון גדול בבירה. ברדה/ברני ארדוב

הניצחון אתמול הוא הרביעי בארבעה משחקי חוץ של הקבוצה. דווקא בבית כשלה העונה הפועל באר שבע בליגת העל עם ניצחון אחד בחמישה משחקים. "צריך להסיק מסקנות ולהבין איפה אנחנו טועים", אמרו אמש במועדון. "במשחקי החוץ הוצאנו מקסימום נקודות ודווקא בבית פישלנו. רק לחשוב על זה שהיינו מנצלים את הביתיות כדי לעשות עוד כמה נקודות. צריך לנסות ולהבין למה זה קורה לנו".

ברדה בחר לעלות אתמול עם שגיב יחזקאל בעמדה של מגן ימני והוא קיבל ממנו משחק בוגר ואחראי, רחוק כל כך מהתדמית שיצאה לו. ברדה פירגן לשחקן שלו ואמר בסיום: "שגיב יחזקאל הוא מהשחקנים שמתאמנים הכי טוב בקבוצה ורואים את זה בכל הפרמטרים ובכל המדדים. לא היה לי ספק שהוא ייקח את ההזדמנות הזו. אני חושב שהוא יכול להיות גם מגן ימני. בגישה ובהבנה הוא שם למרות שיש לו עוד טווח למידה גדול בתפקיד החדש הזה".

שחקני הפועל באר שבע, מיגל ויטור, שגיב יחזקאל. ברני ארדוב
משחק בוגר ואחראי שלו. יחזקאל חוגג עם ויטור/ברני ארדוב

בהפועל באר שבע אמנם התאכזבו ערב המשחק כשנודע כי מריאנו באריירו לא יהיה כשיר ושעדיין לא ברור לאן הולכת פציעת המיניסקוס שלו, אבל במקומו קיבלה הקבוצה את רועי גורדנה בהרכב אחרי הרבה מאוד זמן כשהוא משחק מצוין ומעורב בשערים שהקבוצה כובשת. לידו היה עדן שמיר שבעצמו רשם משחק טוב מאוד, כולל בהתקפה. גורדנה אמנם הוחלף בגלל רגישות בשריר, אבל הוא לא בסכנה למשחק מול מכבי תל אביב בעוד שמונה ימים. במשחק מול ויאריאל ביום חמישי גורדנה לא יוכל לשחק כי כזכור הוא לא נרשם למשחקים בקונפרנס ליג.

בקבוצה גם התבשרו היום לאחר בדיקת אולטרסאונד כי הבלם איתן טיבי, שנפצע במשחק נגד סקציה נס ציונה, בשבוע שעבר, סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי והצפוי הוא שישוב בתוך כשבועיים, אבל לא מן הנמנע שיזדקק לזמן נוסף כדי להתאושש ויחזור רק לאחר פגרת המונדיאל.

הפועל באר שבע תמריא ביום שלישי למשחק מול ויאריאל. טיבי הפצוע ייעדר כמובן וכך גם אור דדיה ובאריירו. רמזי ספורי חזר אתמול לשחק אחרי היעדרות בת חודש והוא ימשיך להיות משולב גם מול הספרדים. אף שמכבי תל אביב במחזור הבא זו המשימה כאן בליגת העל, ברדה לא מתכוון לוותר על המשחק בספרד ויעלה את ההרכב החזק ביותר שיעמוד לרשותו במטרה לנצל אולי פחות רצינות מצד הספרדים כדי להוציא לפחות נקודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully