וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר הודה: "קרית שמונה כמעט הביכה אותנו". סונדגרן ייעדר תקופה

עודכן לאחרונה: 22.10.2022 / 23:10

מאמן מכבי חיפה על הניצחון הקשה בקרית שמונה: "יותר נעים לתקן כשמנצחים, אבל ברור שזה לא יכול לעבור ככה". המגן השבדי יעבור צילום MRI, חשש שסובל מקרע ברצועה הצדית של הברך

תקציר: קרית שמונה - מכבי חיפה 3:2/ספורט1

מכבי חיפה עלתה הערב (שבת) זמנית לפסגת ליגת העל עם ניצחון 2:3 קשה על עירוני קרית שמונה. המארחים השוו פעמיים מצמד של שבירו, שהיה קרוב גם למהפך אבל פספס בגדול ובטובינסיקה הכריע (81) עם נגיחה מקרוב אחרי עוד בישול של עומר אצילי. דניאל סונדגרן נפצע במחצית השנייה, פונה על אלונקה והוא לא ייקח חלק במשחק נגד פריז סן ז'רמן ביום שלישי.

המגן השבדי יעבור בדיקת MRI כדי לברר את החומרה של הפציעה. ההערכה שלא מדובר בקרע ברצועה הצולבת אך בצוות הרפואי קיים חשש שמדובר ברקע ברצועה הצידית. בכל מקרה השחקן לא צפוי להיות כשיר למשחקים הקרובים.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. דני מרון
ניצחון קשה מהצפוי. ברק בכר/דני מרון

ברק בכר אמר לאחר המשחק: "עשינו את המשחק הזה קשה, כי התחלנו טוב והגענו להרבה מצבים בחצי הראשון. יכולנו להגדיל את התוצאה ב-0:1, אבל כל פעם שהרגשנו נוח - ספגנו. דווקא ב-2:2 הם היו יותר קרובים לשלישי, אלה מגרשים שצריך לדעת לנצח בהם, ועשינו את זה. זאת תקופה לא קלה, סימנו וי במשחק מתיש".

על כך שמכבי חיפה היתה חשופה בהתקפות מעבר: "לא אבקר שחקנים או חוליות. ברור שהיינו חשופים ויכולנו לספוג את השלישי, צריך לפרגן לקרית שמונה שניסתה ללחוץ ושלחה הרבה שחקנים קדימה, וכמעט הביכה אותנו. הרגשתי שהשתפרנו הגנתית בשני המשחקים האחרונים, היום היינו חשופים, אבל יותר נעים לתקן כשמנצחים. ברור שזה לא יכול לעבור ככה".

על כך שהליגה כ'נטל' בזמן ליגת האלופות: "אני לא רוצה להסתכל כאילו ליגת העל היא עול. באנו היום בגישה טובה ועשינו חצי ראשון טוב, אנחנו לא רוצים רק לסמן וי ולהמשיך. אנחנו רוצים לבוא בכיף למשחקים. עשינו את זה יותר טוב בחצי הראשון, יש לנו משחק מעניין ביום שלישי ואחרי זה נשוב לעוד שלושה, ארבעה משחקים בליגה. אנחנו רוצים להגיע לפגרת המונדיאל במקום הראשון".

על מצבו של סונדגרן: "ברור ששחקן שיורד מהמגרש על אלונקה, זו לא פציעה קלה. אבל נחכה ונראה מה האבחנה, ידוע שהוא שחקן חשוב".

נטע לביא אמר: "היה לצופים משחק כדורגל טוב, ראו שאנחנו סבלנו, אבל כקבוצה צריך לשים דגש גדול על המשחק הזה ולעבור עליו. הדרך מאוד חשובה בשלב הזה של העונה, אנחנו מקווים להשתפר ולשחק עוד יותר טוב. לגמרי היו מצבים לגמור את המשחק, זה לא נעים לחלוצים שהחטיאו, הם היו מאוד עצבניים ולקחו אחריות על זה. כשאתה מחטיא, אתה סופג - זה הכדורגל. נקווה לא להחטיא בהמשך. תכנית המשחק של קרית שמונה הייתה להשאיר שניים על שניים, אנחנו היינו צריכים להשאיר עוד שחקן שם כדי לא להיות בחיסרון מספרי. פריז סן ז'רמן? אנחנו כבר רגילים ללו"ז הזה, נבוא בכל הכוח למשחק שהוא מאוד קשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן עירוני קרית שמונה איתמר שבירו. דני מרון
שבר בצורת מאז המחזור החמישי. שבירו/דני מרון

רביד גזל עוזר מאמן קרית שמונה: "מכבי חיפה מענישה אותך על כל טעות, לצערי נשארנו רק עם מחמאות ובלי נקודות. זאת עובדה שלא ניצחנו מאז המחזור הראשון, אבל אני בטוח שאם נמשיך בהתלהבות וביכולת כמו היום, הניצחונות יבואו. תמיד יש לחץ בכדורגל, הליגה מאוד שוויונית וקשה וכל תוצאה אפשרית. סבאי לא פתח בהרכב עד עכשיו, היום פתח והיה בסדר גמור. שבוע הבא נראה מה יהיה. היכולת פחות מעניינת עכשיו, יותר מעניינות הנקודות".

איתמר שבירו שהבריק עם צמד בקרית שמונה, אמר: "מאכזב מאוד, אני חושב שהראינו את ההופעה הכי טובה שלנו העונה, דווקא מול הקבוצה הכי טובה בליגה. הגענו להרבה מצבים והיה חסר קצת מזל שיביא לנו את הנקודות, אבל ניקח מזה הרבה דברים טובים. אנחנו צריכים לשפר עוד קצת את ה'רוע' שלנו. המשחק הזה היה חשוב לי ברמה האישית, הבן אדם הכי קרוב אליי עובר תקופה לא פשוטה ברמה האישית. הוא לא יוצא לי מהראש ואני מאמין בו שיעבור את זה. אני נראה חד גם באימונים, בתקופה האחרונה פחות הגענו למצבים וזה קצת פגע בי. אני שמח לקבוצה איך שאני יכול, אני מאמין שניראה יותר טוב בהמשך. היום עשינו הכנה מדהימה בקטע המקצועי, חסר לנו המזל ואני בטוח שנביא הרבה נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully