וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "המשחק הכי טוב שלנו העונה. אנחנו קבוצה אחרת"

בית"ר ירושלים חגגה 0:2 באשדוד ועלייה מעל הקו האדום: "השחקנים עשו שינוי בראש". בן שמעון: "הם ניצחו בצדק, לא גנבו כלום"

תקציר: מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים 2:0/ספורט1

שחקני בית"ר ירושלים חגגו הערב (שבת) במשך דקות ארוכות את ניצחון החוץ 0:2 על מ.ס. אשדוד בחוץ. אלפי האוהדים שליוו את הקבוצה, שרו עם השחקנים, שרקדו על כר הדשא אחרי ניצחון שני ברציפות ועלייה מעל הקו האדום. יון ניקולאסקו ודנילו אספרייה שכבשו גם ב-0:2 על עירוני קרית שמונה במחזור הקודם, עשו זאת שוב והקבוצה מהבירה סגרה שבוע מצוין.

המאמן יוסי אבוקסיס אמר: "בשני המשחקים האחרונים אנחנו קבוצה אחרת. הרבה שחקנים עשו שינוי בראש מבחינת השקעה ונתינה. שחקני ההתקפה הבינו שאם הם יעשו הגנה זה לא ימנע מהם להיות טובים בהתקפה".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. לירון מולדובן
חגיגות גדולות בי"א/לירון מולדובן

אבקוסיס הוסיף: "זה המשחק הכי טוב שלנו העונה. הגענו להרבה מצבים, נגד יריבה חזקה, במגרש קשה. אשדוד היא אחת הקבוצות הכי טכניות בארץ והיא הגיעה אולי למצב אחד או שניים. קשה מאוד להשאיר קבוצה כזו על כמות כזו בבית שלה. בשבועיים האחרונים ייצבנו הרכב אחרי הרבה זמן שהיה קשה לעשות את זה".

על אביאל זרגרי ששוב לא נכלל בסגל: "אני לא רוצה לדבר כל שבוע על שחקנים באופן אישי, זה לא נעים. יש לנו סגל ארוך כי צרפנו הרבה שחקנים. בכל משחק יש 8-9 שחקנים שלא מתלבשים. עכשיו זה אביאל, לפני כן קריאף לא התלבש. זה הכדורגל, מי שמשחק צריך לקחת את הצ'אנס".


יון ניקולאסקו שעומד כבר על ארבעה שערים בארבעה משחקים: "אנחנו עובדים קשה. יש שחקנים שרק עכשיו נכנסו לעניינים, תמיד כששחקנים חדשים מגיעים יש יותר מוטיבציה באימונים ואווירה חדשה. האוהדים קיבלו אותי נהדר ואני מרגיש כאילו אני כאן כבר כמה שנים".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם האוהדים. לירון מולדובן
התקופה הקשה נותרה מאחור/לירון מולדובן

מאמן מ.ס. אשדוד, רן בן שמעון, סיכם באכזבה: "הפסדנו בכל הקרבות, הם היו הרבה יותר נחושים, לא הגיע לנו יותר. כולנו נכשלנו במשחק הספציפי הזה. בסופו של דבר קבוצה שיותר רוצה לנצח, מוצאת את הדרך לעשות את זה. בית"ר ירושלים ניצחה בצדק, לא גנבה שום דבר, מגיע לה כל הכבוד. מכבי חיפה? זה משחק אחר לגמרי, אין קשר בין הדברים. נירגע, נחשוב בין היתר איך מגיבים השחקנים שנכנסים כמחליפים. נבוא יותר מוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully