וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג לשייט: דניאלה פלג זכתה במדליית הכסף, מאיה מוריס בארד

עודכן לאחרונה: 22.10.2022 / 18:38

המשלחת הישראלית השיגה שתי מדליות באליפות העולם בשייט. קטי ספיצ'קוב סיימה במקום השישי. גברים: תום ראובני סיים רביעי. יו"ר איגוד השייט: "יש לנו את הנבחרת הטובה בעולם"

אליפות העולם בגלישת IQ פויל הגיעה היום לסיומה עם הישג גדול לנבחרת ישראל ושתי ישראליות על הפודיום - דניאלה פלג שזכתה בכסף ומאיה מוריס במדליית הארד. בניגוד לתנאי הסערה שהיו אתמול, היום התקיימו השיוטים ברוח קלה בלבד. רבע הגמר של הנשים היה ישראלי לחלוטין, עם ארבע גולשות ישראליות מתוך שבע. מהרגע הראשון התמקמו מאיה מוריס, קטי ספיצ'קוב ודניאלה פלג בראש הקבוצה. ההובלה התחלפה בין השלוש לאורך המסלול, אך לבסוף ניצחה מוריס ולאחריה פלג, שכבר הבטיחה לעצמה את מדליית הזהב בקטגוריית U21 (מתחת לגיל 21).

בחצי הגמר המתינו הבריטית אמה ווילסון והספרדיה פילאר לה-מדריד, אך גם הן לא הצליחו לאתגר את הגולשות הישראליות, שהחליפו בינהן את ההובלה, כאשר הפעם פלג מסיימת ראשונה ואחריה מוריס. שתיהן הצטרפו למרתה מגטי האיטלקיה, שעלתה ישירות לגמר בגלל שסיימה את המוקדמות במקום הראשון.

דניאלה פלג שייט. איגוד השייט, אתר רשמי
הישג ענק. דניאלה פלג/אתר רשמי, איגוד השייט

שלוש המתחרות התמקמו על קו הגמר ועם היציאה בחרה האיטלקיה בקו שונה משתי הישראליות. ברוחות החלשות שהיה בברסט היום התבררה ההחלטה כנכונה והאיטלקיה הובילה לאורך כל השיוט. שתי הישראליות המשיכו להיאבק בינהן ולבסוף הגיעה דניאלה פלג שניה ומאיה מוריס שלישית.

בגברים, תום ראובני עלה גם הוא לחצי הגמר אחרי שסיים את רבע הגמר במקום השני. שיוט טוב שלו בחצי הגמר לא הספיק לו והוא סיים את המקצה במקום השלישי, קרוב מאוד להולנדי, שסיים שני, אך עם המקום הרביעי הכללי בלבד.

שי בובר, יו"ר איגוד השייט: "אמרתי אתמול שיש לנו את הנבחרת הטובה בעולם והיום הייתה החותמת הסופית לכך. שתי גולשות על הפודיום זה תמיד מרגש. אנחנו יכולים להיות גאים בגולשות והגולשים כולם. הרבה ברכות לצוות האימון- שחר צוברי וסתיו ביימל וגל פרידמן ועודד אושר על העבודה המדהימה".

כל התוצאות:

נשים- דניאלה פלג (2), מאיה מוריס (3), קטי ספיצ'קוב (6), שחר טיבי (8), שרון קנטור (12), נעמה גזית (28), תמר שטינברג (30), לינוי גבע (54).

גברים- תום ראובני (4), יואב עומר (21), יואב כהן (22), עידו פומרנץ (55), תומר ורדימון (66), אופק אלימלך (98)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully