וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייקובן בראון נפצע, ומחוץ לסגל הפועל תל אביב לדרבי בגמר גביע ווינר

22.10.2022 / 19:04

בשורה מאכזבת לאדומים לקראת הדרבי המסקרן (ראשון, 19:00), מנפורד כשיר. הצהובים מגיעים נחושים לקרב העירוני המסקרן, קטש לא רשם למשחק את ג'יילן אדאמס, אוסטין הולינס וג'רל מרטין. חברי עמותת הפועל תל אביב אישרו את המהלך של רישום חמישה זרים למשחקי הליגה

גמר גביע ווינר 2022 יתקיים מחר (ראשון, 19:00) בהיכל האנרבוקס בחדרה ויפגיש את מכבי תל אביב והפועל תל אביב. לצהובים יש חמש זכיות בטורניר, כולל בשנתיים האחרונות, והם השיאנים של הזכיות במפעל. להפועל תל אביב זו הופעה ראשונה במעמד הגמר. הפעם האחרונה שמכבי תל אביב הפסידה בגמר הייתה ב-2019, אז נוצחה בנקודה על ידי הפועל ירושלים שאומנה על ידי עודד קטש ובסגל שלה שיחקו בין היתר ג'ייקובן בראון, בר טימור ועידן זלמנסון. עם זאת, לצערם הרב של האדומים - הפעם ג'ייקובן בראון הפצוע ייעדר.

מכבי תל אביב מגיעה למשחק אחרי הניצחון הכפול בשבוע האחרון ביורוליג על מונאקו ו-וילרבאן כשבשני המשחקים מצליחה הקבוצה של עודד קטש לחזור מפיגור דו ספרתי במחצית הראשונה לכדי ניצחון. במכבי תל אביב לא נרשמו למשחק ג'יילן אדאמס, אוסטין הולינס וג'רל מרטין. לורנזו בראון, ווייד בולדווין, בונזי קולסון, ג'וש ניבו ואלכס פויתרס יהיו בסגל של הצהובים. במכבי נותנים למשחק חשיבות מאוד גדולה, שכן מלבד היותו הגמר הראשון של העונה, מדובר בדרבי הראשון של העונה נגד קבוצה שניצחה אותה ארבע פעמים בעונה שעברה.

ג'ייקובן בראון שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
נקע בקרסול. בראון/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב ג'יילן אדאמס. דני מרון
נותר בחוץ. אדאמס/דני מרון

הפועל תל אביב שבה ארצה ביום חמישי אחרי הניצחון על פריז ביורוקאפ והיא רוצה להניף תואר ראשון העונה, בתקווה שלא יהיה מדובר בתואר אחרון. בהפועל יש הרבה מאוד ביטחון מצד אחד, אך מנגד יודעים האדומים שהם עדיין נחשבים אנדרדוג נגד הקבוצה של עודד קטש, ויצטרכו להמשיך לשחק ביכולת כל כך גבוהה על מנת לצאת עם ניצחון ועם התואר. קסביאר מנפורד שלא שיחק נגד פריז בשל צוואר תפוס עדיין לא התאושש סופית אבל יעמוד לרשותו של דני פרנקו. מנגד, ג'ייקובן בראון ייעדר מהמשחק מחר עקב נקע בקרסולו, ואמור לשוב לפעילות בתוך מספר ימים.

חברי עמותת הפועל תל אביב אישרו את המהלך של רישום חמישה זרים למשחקי הליגה ברוב של 90 מצביעים בעד מול 14 מבין אלו שהגיעו לאסיפה הערב. הפועל צפויה לרשום חמישה זרים כבר במשחק הליגה נגד קרית אתא בשבוע הבא.

דני פרנקו התייחס למשחק הגדול: "מול מכבי תל אביב, אין קבוצה ישראלית שיכולה להגיע פייבוריטית. נתוני הפתיחה הם כאלה שאין טעם לדבר על תקציבים ודברים כאלה. בסופו של יום במשחק אחד נתון, אין כל כך פייבוריטים ברורים, יש יתרונות, אבל אנחנו במשחק כזה ננסה לטשטש את היתרונות של מכבי".

על חסרונו של בראון: "אלה החיים, ג'ייקובן הוא משמעותי אצלנו, בעונה כמו שלנו כל נקע יכול לגרור היעדרויות ואנחנו צריכים תוך כדי העונה להסתדר גם בלי שחקני מפתח, עשינו את זה בפריז בלי מנפורד, עכשיו זה בא בהפתעה עם ג'ייקובן. זו פציעה טריוויאלית, צריך לדעת לייצב את הקבוצה איתו ובלעדיו, לא רק איתו גם עם כל שחקן אחר.

"מנפורד התאמן היום פעם ראשונה אחרי שבוע, גם הוא לא לגמרי כשיר, מה שהוא יוכל לתת לנו נקבל בברכה, גם במקרה שלו יש לנו שחקנים אחרים שימלאו את החלל. בשלב הזה של העונה, כשקבוצות לומדות את עצמן, אז זה הדרך שלנו ללמוד את עצמנו יותר טוב.

"זה לא באמת תואר, זה לא המטרה של אף אחת לזכות בטורניר הזה מראש. יש יוקרה, אבל אף מועדון בתחילת השנה לא מסמן את הטורניר הזה כמטרה עיקרית. יש בזה יוקרה, זה חשוב לנו וזה אתגר. זה יראה איך אנחנו יכולים להתמודד עם קבוצות בסדר גודל הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully