וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באריירו לא יצא עם באר שבע לירושלים. ספורי חוזר לסגל

22.10.2022 / 12:05

הקשר הצליח להתאמן שלשום, אבל שוב סובל מכאבים ונפיחות בברך ומלבד המשחק נגד הפועל ירושלים (17:30, ספורט4) צפוי להחמיץ גם את ויאריאל. ספורי המתקאמבק אמור לקבל דקות מהספסל, סלמאני ומרטינס בתמונת ההרכב, גלזר יחליף את הרוש בין הקורות

תקציר: הפועל באר שבע - סקציה נס ציונה 1:1/ספורט1

למרות האופטימיות הזהירה נוכח הפציעה של מריאנו באריירו במיניסקוס והעובדה כי הצליח להתאמן שלשום, עידכן אתמול הקשר כי ברכו כואבת ואף התנפחה והוא לא יצא עם הפועל באר שבע אמש לבית מלון בירושלים לקראת המשחק החשוב לפנות ערב (17:30, ספורט4) מול הפועל ירושלים באצטדיון טדי.

באריירו הוא מהשחקנים החשובים ביותר של אליניב ברדה וגם היה בכושר מצוין לאחרונה. בקבוצה קיוו כי הוא יוכל למשוך את הבעיה הרפואית עד המונדיאל ואז לטפל בה ביסודיות, אך כעת יצטרכו להעריך מחדש את הטיפול הרפואי בקשר, אם כי ייתכן שינסו שוב רק להסתפק במנוחה של שבוע ואז שוב לנסות להריץ אותו. בכל מקרה נראה שהקשר יחמיץ גם את משחק החוץ בויאריאל בקונפרנס ליג ביום חמישי בספרד.

רמזי ספורי שחקן הפועל באר שבע בחימום. דני מרון
לפחות הוא חוזר. ספורי/דני מרון

מי שיחזור לסגל אחרי היעדרות של כמה משחקים הוא רמזי ספורי. כזכור, ספורי נפצע בחודש שעבר בנבחרת ישראל ומאז החמיץ את משחקי הפועל באר שבע. הוא יתלבש למשחק הערב ואמור לקבל דקות מהספסל.

אסטריט סלמאני ואנדרה מרטינס שישבו ביציע בתיקו מול סקציה נס ציונה יתלבשו למשחק הערב ומועמדים לפתוח בהרכב.

אריאל הרוש לו הייתה הופעה טובה בין הקורות מול נס ציונה, יחזור לספסל ועומרי גלזר יחזור אל השער. בהפועל באר שבע יצאו כאמור כבר אמש לירושלים ומתייחסים ברצינות רבה ליריבה שמהווה את הפתעת העונה עד כה והרשימה מאוד ביכולתה ברוב המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully