וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון שכבש את הרשת: כך מסי הגיב למראיין שנחנק מדמעות כשפגש אותו

מביך או מחמיא? עיתונאי ארגטינאי זכה להגשים את חלום חייו ולראיין את כוכב פ.ס.ז', אבל התקשה להשלים משפט באמצע השידור מרוב התרגשות. התגובה של הפרעוש חיממה את הלב, ועזרה לו לצלוח את הקושי

המראיין שבכה כשפגש את ליאו מסי/מתוך טוויטר

ההערצה לליאו מסי חוצת גבולות והורגשה גם כשביקר בישראל, אבל בארגנטינה מולדתו, כך נראה, היא שוברת שיאים. הוכחה מצולמת לכך הגיעה בסוף השבוע, עם פרסום הריאיון הטלוויזיוני שהעניק כוכב פריז סן ז'רמן לערוץ הממלכתי בארגנטינה.

חלק קצר מהריאיון הארוך והאינטימי, שנמשך למעלה משעה, הפך ויראלי אחרי שהמראיין נראה נחנק מרוב דמעות, ומתקשה לדבר מול אלילו באמצע שידור.

"הדבר היחיד שאני מאחל לך הוא אושר. אתה ראוי לזה. אני מעריץ ענק שלך", נראה המראיין, פאבלו גיראלט, אומר למסי הנבוך רגע לפני שגרונו משתנק.

המראיין שבכה כשפגש את ליאונל מסי. מתוך טוויטר, צילום מסך
תיעוד יוצא דופן. מסי מרגיע את המראיין הנרגש/צילום מסך, מתוך טוויטר

אחרי כמה שניות של שקט, נראה מסי מבקש מאנשי הצוות במקום להפסיק לצלם, ומחייך במבוכה כשהם לא נענים לבקשותיו וממשיכים לתעד את הרגע הטלוויזיוני יוצא הדופן.

בסופו של דבר המראיין הצליח לאסוף את עצמו ולהמשיך בריאיון, לא מעט בזכות מסי שהניח עליו את ידו בחיבה, ואמר לו "תודה רבה לך".

"אני בסך הכל ילד מעיירה קטנה בארגנטינה. כל חיי חלמתי על הרגע הזה שבו אזכה לראיין אותך", אומר לו העיתונאי גיראלט. "אני אוהב אותך ועוקב אחרי כל צעד בקריירה שלך. תודה לך שהסכמת לבוא לכאן. לא יכולתי להעלות על דעתי שהחלום הזה יתגשם, ושדרכינו יצטלבו".

ברגע הראשון מסי נראה מעט מופתע, כאמור, אבל בסופו של דבר גם הוא לא נשאר אדיש אל מול ההשתפכות של המראיין. "תודה רבה לך. אני מאושר על כך שאני נצליח לנגוע באופן כל כך עמוק באנשים, במיוחד בארגנטינה שתמיד תמכה בי ונתנה לי גב. אני מקבל המון אהבה, וזה לא מובן מאליו".

שתי דקות הללו מתוך הריאיון, התפשטו ברשת כאש בשדה קוצים, וגיראלט הפך לכוכב הרגע. "המקצוע שלי לקח אותי למסע בלתי ייאמן, ואתמול הגשמתי חלום - לראיין את הספורטאי שאני מעריץ", כתב המראיין לסיכום, "אני מרגיש מבורך".

המראיין שבכה כשפגש את ליאונל מסי. מתוך טוויטר, צילום מסך
בסוף הריאיון יצא מוצלח. מסי והמראיין/צילום מסך, מתוך טוויטר

מסי מקווה להשיג במונדיאל בקטאר שייפתח בחודש הבא את הדבר היחיד שיוכל להעניק לו חותמת על היותו הכדורגלן הגדול בהיסטוריה: זכייה בגביע העולמי עם ארגנטינה. את העונה הנוכחית הוא פתח בכושר מסחרר, עם 13 בישולים ו-10 שערים בכל המסגרות. ביום שלישי הוא ופריז סן ז'רמן ייפגשו את מכבי חיפה, וינסו להשלים ניצחון כפול מולה אחרי ה-1:3 בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully