וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה לא עצר את מיטשל והסתפק ב-2 נקודות, וושינגטון נכנעה לקליבלנד

הוויזארדס ספגו הפסד ראשון העונה, 117:107 בהארכה, מיטשל הצטיין עם 37 נקודות, אבדיה קלע רק 2 ב-1 מ-6 ב-14 דקות. לפני המשחק הישראלי הוגדר בארה"ב כ"הדבק של החמישייה", אבל נקלע לבעיית עבירות במשימת השמירה הקשה

דני אבדיה וקריסטאפס פורזינגיס באימון קליעות/מתוך טוויטר

וושינגטון ספגה הלילה (בין ראשון לשני) את הפסדה הראשון העונה, כשנכנעה 117:107 בקליבלנד אחרי הארכה, וירדה למאזן 1:2. אחרי שני הניצחונות הביתיים, הפעם הוויזארדס נכנעו לערב יעיל של דונובן מיטשל, שבמשחק הבית הראשון שלו במדי הקאבס (1:2) כיכב עם 37 נקודות. בהארכה הוויזארדס קלעו רק 4 נקודות, עם שורה של איבודי כדור שהבטיחו את הניצחון לקבוצה הביתית.

דני אבדיה סיים משחק מאכזב מבחינתו, כשקלע רק 2 נקודות ב-14 דקות משחק. הישראלי שוב פתח בחמישייה, שוב קיבל את משימת השמירה המרכזית כשהוצב מול כוכב היריבה מיטשל, אבל נקלע לבעיית עבירות מהירה (4 עבירות תוך 11 דקות). הוא סיים את הערב עם 0 מ-3 מהשלוש וסל שדה אחד בלבד (1 מ-6 בסך הכל), יחד עם 2 ריבאונדים ו-2 חטיפות. ללא אסיסטים.

דונובן מיטשל מול דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס מול קליבלנד קאבלירס. Jason Miller, GettyImages
לא הצליח להיכנס למשחק. אבדיה/GettyImages, Jason Miller

בווישנגטון שוב בלט בראדלי ביל עם 27 נקודות (11 מ-16 מהשדה) וקריסטפס פורזינגיס (18 נקודות ו-11 ריבאונדים), כאשר קייל קוזמה רשם ערב שקט עם 11 נקודות ורוי האצ'ימורה מוסיף 16 נקודות מהספסל. מנגד, סדי אוסמן קלע 16 נקודות לקאבס, ג'ארט אלן הוסיף למנצחים 15 נקודות ו-14 ריבאונדים.

וושינגטון דווקא הצליחה לרשום קאמבק יפה לקראת סיום הזמן החוקי, כשחזרה מפיגור 7, כשנותרה 1:25 דקה לסיום. מיטשל רשם שני איבודי כדור רצופים, ואיפשר לביל ולוויל בארטון לקלוע ולהשוות - ולאחר מכן החטיא זריקה מכריעה על הבאזר. אבל בהארכה מיטשל הוכיח למה הקאבס בנו עליו העונה, כשסיפק רצף של מהלכים מוצלחים, שכללו חדירה, שלשה וחטיפה, שהעניקו למארחת יתרון בטוח. 3:18 דקות לסיום ההארכה פורזינגיס קבע בשלשה 105:106 לוויזארדס, אבל משם הקאבס סיימו את המשחק ב-1:12.

ב-NBC נכתב על אבדיה ש"הישראלי הוא השומר הכי ורסטילי בקבוצה והתפקיד שלו ברור, וזה אומר שהוא יקבל משימות קשות, משחק אחרי משחק. הלילה הוא נדרש לשמור על מיטשל, שבעונה שעברה הצליח לעצור במהלך מכריע בניצחון על יוטה. הלילה לאבדיה היו כמה הצלחות בפתיחה, אבל מיטשל פשוט מצוין. היו לו כמה מהלכים נהדרים, וכפה על אבדיה 4 עבירות ב-11 דקות. זו הייתה עוד חוויית למידה עבור השחקן שבעונתו השלישית".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דונובן מיטשל מול דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס מול קליבלנד קאבלירס. Jason Miller, GettyImages
דונובן מיטשל מול דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס מול קליבלנד קאבלירס/GettyImages, Jason Miller

בכתבה שנערכה עליו לפני המשחק ב-NBC אבדיה הגדיר את עצמו כ"הדבק" של החמישייה. "אפשר להבין למה הוויזארדס מציבים אותו בחמישייה", כתב צ'ייס יוז, "הגודל שלו וההגנה שלו הופכים אותו לחוליה אידיאלית לחמישייה לצד שני הגארדים בראדלי ביל ומונטה אליס ולצד שני שחקני הפנים שידועים בקליעה שלהם, קייל קוזמה ופורזינגיס". אבדיה הוסיף: "זה רק מראה שהמאמן והמועדון בוטחים בי. הם בחרו בי ולהאמין בי, וחושבים שמגיע לי להיות שחקן חמישייה ולייצר מצבים ולהוריד קצת לחץ משאר שחקני החמישייה. אני מרגיש שאני הדבק (the glue guy) בחמישייה".

הוויזארדס יארחו את דטרויט במשחקם הבא, בלילה שבין שלישי לרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully