וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': צעירי כפר כנא בפסגת מחוז הצפון, מכבי הרצליה בדרום

צמד של פרהוד הספיק ב-0:2 על הפועל בועיינה, ברחובות המקומיים הובסו 3:0על ידי האורחים מהשרון שנהנו משערים של אקסברד, שפונגין ו-וקנין

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 21.10/ספורט1

שבעה משחקים בלבד נערכו היום (שישי) במסגרת המחזור השביעי של משחקי ליגה א' בצפון ובדרום. במוקד הניצחון הגדול של מכבי הרצליה 0:3 בחוץ על הפועל מרמורק, בזכותו לפחות זמנית עלתה לפסגת המחוז הדרומי. בליגה א' צפון רשמו צעירי כפר כנא ניצחון גדול בחוץ על הפועל בועיינה ושמרו על הפסגה.

דוד מרטן מאמן הפועל מרמורק. אריאל שלום
עוד הפסד למרמורק. מרטן/אריאל שלום

ליגה א' דרום

במשחק המרכזי של משחקי היום, הפועל מרמורק ספגה הפסד רביעי ברציפות בכל המסגרות כאשר הובסה בביתה 3:0 על ידי מכבי הרצליה - לפחות עד מחר מוליכת הליגה החדשה, שכעת נמצאת ביתרון נקודה על יריבתה העירונית, הפועל הרצליה. עידו אקסברד (19), יאיר שפונגין (21) ועידן וקנין (51) כבשו.

מחזור מוצלח היה גם למ.ס. דימונה, שבאמצע השבוע הפסידה להפועל עפולה מהליגה הלאומית 2:0 לאחר 120 דקות וכך סיימה את דרכה בגביע, אבל היום חגגה עם 0:4 מוחץ בחוץ על עירוני כסייפה משערים של עמראן אלקרינאווי (15), עידן ניסינוב (45), גיל חדד (49) ויוסף טאוובה (86).

מי שסחטה נקודה יקרה היא בית"ר תל אביב בת/ים, שעדיין לא ניצחה העונה, אבל מבחינתה לפחות נחלצה מפיגור מיתי מול מכבי עירוני אשדוד. ליאל כהן העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-79, עברה דקה וישי בוזורגי איזן וקבע 1:1 בין השתיים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ליגה א' צפון

בפסגה ניצבת לבדה קבוצת צעירי כפר כנא, שניצחה 0:2 בחוץ את הפועל בועיינה - מי שהפסידה באמצע השבוע לצופי חיפה בגביע. סמיר פרהוד עם צמד שערים בדקות 50 ו-90 סידר לקבוצתו שבוע נוסף בפסגה.

במשחק צמרת נוסף שהתקיים, מ.ס. צעירי טייבה ניצחה 1:2 את הפועל בקה אל גרבייה וכך נצמדה אליה בטבלה כשלכל אחת 14 נקודות, מרחק שלוש מהפסגה. ירין שרעבי (45) סלים עמאש בפנדל (52) כבשו לזכות טייבה, האורחים עוד הוליכו משער של מג'ד אגבאריה (16).

מכבי טמרה, המדורגת אחרונה בטבלה, הצליחה לחזור מפיגור של שלושה שערים וסיימה ב-3:3 ביתי ודרמטי במיוחד מול מכבי צור שלום - עבור המקומיים זוהי בסך הכל הנקודה השלישית שהם צוברים העונה ואמנם הם עדיין במקום האחרון, אך עצרו רצף של שני הפסדים. מוחמד אבו ראס (22), אביחי אלפסי (24) וסארי חאג' יחיא (44), קבעו 0:3 במחצית, חטלד חלאולה (50), מחמוד חסאן (85) ומוחמד סמאר (90) החזירו את טמרה ל-3:3 מטורף בדקות הסיום.

במשחק נוסף שהתקיים, הפועל מגדל העמק לא התקשתה וניצחה 2:4 את עירוני שר. להב דהן (29), נתן לקוו (36), ניראל מחפוד (90) ואור פריינטה (90) כבשו לזכות מגדל העמק, שאדי מסארווה (11) העלה את נשר ליתרון שלא החזיק ויגל פרץ בפנדל (87) השיג שוויון דרמטי, אך גם זה לא הספיק.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגה א'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully