וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 39: פרנק ריברי הודיע על פרישה מכדורגל

הפציעות הכריעו את הקשר שזכה בכל תואר אפשרי עם באיירן מינכן, היה מכוכביה הגדולים של צרפת ונאלץ לתלות את הנעליים בסלרניטנה הקטנה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 21.10/ספורט1

זה היה באוויר במשך שבועות ארוכים, אבל היום (שישי) זה הפך לרשמי: פרנק ריברי הודיע על פרישה מכדורגל בגיל 39.

ריברי, מכוכביה הגדולים של נבחרת צרפת ושל באיירן מינכן שאיתה זכה בכל תואר אפשרי ב-12 שנותיו במועדון בין 2007 ל-2019, סבל ממספר פציעות בשנה האחרונה בסלרניטנה וכעת הודיע דרך הרשתות החברתיות על תליית הנעליים: "הכדור נעצר, אבל הרגשות בתוכי לא. תודה לכל מי שהיה שותף למסע הנהדר".

שחקן באיירן מינכן, פרנק ריברי. GettyImages
זמן להיפרד מכוכב נוסף של תחילת שנות האלפיים. ריברי/GettyImages

ריברי נולד בבולון ועשה את צעדיו הראשונים בבוגרים בקבוצה הבכירה של העיר. את הפריצה הגדולה בקריירה ביצע בעונת 2004/5, אז כיכב במץ ועוד באותה עונה עבר לגלאטסראיי הטורקית. כעבור חצי שנה חזר לצרפת והפעם למארסיי על תקן אחד מכוכביה, ושנתיים לאחר מכן נמכר לבאיירן מינכן תמורת 30 מיליון יורו. עם הבווארים זכה בתשע אליפויות וגם בליגת האלופות ב-2013, אך עזב בקיץ 2019 והמשיך לשנתיים בפיורנטינה. בספטמבר 2021 חתם בסלרניטנה, במדיה סיים קריירה מפוארת למדי שבמהלכה הבקיע 151 שערים ובישל עוד 224 בשלל הקבוצות והמפעלים בהם נטל חלק. בנבחרת צרפת ערך ריברי את הופעת הבכורה במאי 2006 ורשם במדי הטריקולור 16 שערים ב-81 הופעות, כולל בגמר המונדיאל ב-2006 שהסתיים בהפסד לאיטליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ריברי שותף בעונה שעברה ב-23 משחקים בסלרניטנה הקטנה, שרק עלתה לסרייה A בסיום עונת 2020/21 והצליחה להבטיח את הישארותה בליגה הבכירה רק במחזור האחרון, לאחר שהשלימה קאמבק מופלא בחצי השני של העונה - כזה שרבים לא האמינו שביכולתה לבצע. העונה ריברי שיחק במחזור פתיחת הליגה נגד רומא וקודם לכן גם רשם 60 דקות במסגרת הגביע האיטלקי, אבל נעדר מאז וכעת פרש רשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully