וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התואר נשאר בברצלונה: גאבי זכה בפרס ה"גולדן בוי" לשנת 2022

שנה אחרי שפדרי זכה זכה ובדיוק כפי שקרה בטקס "כדור הזהב" האחרון, הקשר בן ה-18 של הקטלאנים הוכתר לשחקן הטוב בעולם עד גיל 21

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 21.10/ספורט1

פרס "הגולדן בוי" לשנת 2022 הוענק הבוקר (שישי) לגאבי בן ה-18, שלמעשה הוכתר לשחקן הטוב בעולם עד גיל 21 על פי בחירת העיתון האיטלקי "טוטוספורט". גאבי גבר בישורת האחרונה על אדוארדו קמאבינגה מריאל מדריד וקשרי בורוסיה דורטמונד ובאיירן מינכן, ג'וד בלינגהאם וג'מאל מוסיאלה בהתאמה.

גאבי, שפרץ לחיינו בעונה שעברה, בשנתו הראשונה בבוגרים הספיק לרשום 47 הופעות במדי ברצלונה בכל המסגרות והפך לאחד השחקנים הדומיננטיים בסגל, כשגם העונה הוא שחקן הרכב.

כידוע, "טוטוספורט" מעניק את התואר היוקרתי מדי שנה לכוכב הצעיר של השנה - בדומה לטקס המקביל "כדור הזהב" שמתקיים מטעם המגזין "פראנס פוטבול" וגם שם העניקו את תואר השחקן הצעיר של השנה לגאבי שיכול כעת לחגוג דאבל יוקרתי במיוחד.

גאבי, קשר ברצלונה. Eric Alonso, GettyImages
העתיד עוד לפניו. גאבי/GettyImages, Eric Alonso

בין המועמדים לפרס השנה היו גם ניקו, אנסו פאטי ופדרי, שחקני ברצלונה גם הם, אדוארדו קמאבינגה מריאל מדריד, שלושת נציגי באיירן מינכן ריאן חראפנברך, מאתיס טל וג'מאל מוסיאלה וכן קשר בורוסיה דורטמונד ג'וד בלינגהאם שרבים ציפו כי יזכה ונראה שבעונה הבאה כבר יככב באחת מבין ליברפול, ריאל מדריד ומנצ'סטר סיטי שלוטשות עיניים בכל הנוגע לרכישתו.

התואר למעשה נשאר בברצלונה, אחרי שבשנה שעברה הזוכה הגדול היה פדרי, שגם הוא זכה בדאבל - תחילה בפרס "קופה" מטעם כדור הזהב וכן בתואר הנחשק מטעם העיתון האיטלקי (ב"טוטוספורט" נבחר בפער הגדול אי פעם). ב-2020 הזוכה היה ארלינג הולאנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully