וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל אשדוד ניצחה 23:29 את מכבי ראשון לציון

ניצחון שלישי מרשים מפתיחת העונה לטראבליסטית, הפסד שני לקבוצה המאכזבת מעיר היין. מחר, עידן מימון יחזור בתור מאמן א.ס. רמת השרון למשחק מול האקסית, הפועל ראשון לציון

הטראבליסטית הפועל אשדוד פתחה הערב את המחזור הרביעי בליגת ווינר עם ניצחון על מכבי ראשל"צ 23:29 (13:14). אשדוד רושמת ניצחון שלישי מפתיחת העונה (לעומת הפסד), ועבור מכבי ראשל"צ זה כבר ההפסד השני (לעומת שני ניצחונות).

אחרי 37 דקות צמודות, אורן מאירוביץ נעל את השער, ואשדוד יצאה לריצה של 1:7. אור פרקש, ריסטו וויאצ'יץ' ואלכסנדר באביץ' העלו אותה ל-17:20. ג'ו מתתיה לקח פסק זמן אבל מאירוביץ' המשיך להצטיין כשוויאצ'יץ', אור פרקש ועומר גרא קבעו 18:24. מאירוביץ' המשיך להיות דרגה מעל כולם, באביץ' ושער נוסף של גרא מאסיסט יפה של עמרי קושמרו קבעו 20:27. איתי סויסה עדכן ל-21:28. גאפר חדזימרוביץ' הורחק באדום ויונתן הדר חתם את המשחק.

מחר מצפים 5 משחקים, והמרכזי שבהם הוא בין שתי הקבוצות היחידות שנותרו עם מאזן מושלם: הפועל ראשל"צ וא.ס. רמת השרון (14:00, נחלת יהודה) - ובמרכז כמובן יעמוד עידן מימון, מאמן רמת השרון, שיפגוש בפעם הראשונה בחיים את הקבוצה שהוא מסמל יותר מכל.

שחקן הפועל אשדוד וויאצ'יץ'. משה דהן, הפועל אשדוד, אתר רשמי
ניצחון מרשים לטראבליסטית. וויאצ'יץ'/אתר רשמי, משה דהן, הפועל אשדוד

יתר משחקי המחזור בשישי:

הפועל חבל אילות - הפועל רמת גן (13:15)
אס"א תל אביב - הפועל קרית אונו (15:00)
מכבי קרית מוצקין - בני הרצליה (15:00)
א.כ. נס ציונה - מ.כ. חולון (15:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully