וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבור נפצע בהפסד הופנהיים 2:0 לבאיירן מינכן, דורטמונד הביסה

הישראלי נפגע בכתפו והוחלף (75), רצף הכיבושים שלו נקטע מול האלופה. הצהובים-שחורים דרסו 0:5 את שטוטגרט, קאמבק ללייפציג

תקציר: הופנהיים - באיירן מינכן 2:0 (מונס דאבור נפצע)/ספורט1

אחרי שנפתח אמש (שישי) המחזור ה-11 בליגה הגרמנית עם חמישייה של מיינץ לרשת קלן, היום גברה באיירן מינכן על הופנהיים במשחק המרכזי. בנוסף, דורטמונד הביסה בגדול ולייפציג ספגה הפסד כואב מאאוגסבורג.

שחקני באיירן מינכן חוגגים שער של ג'מאל מוסיאלה. Matthias Hangst, GettyImages
באיירן מינכן חוגגת את שער היתרון של מוסיאלה/GettyImages, Matthias Hangst

הופנהיים - באיירן מינכן 2:0

נתחיל מהזווית הישראלית, המצערת במקרה הזה: דווקא כשהוא במומנטום הטוב ביותר שלו מאז נחת בגרמניה, עם שלושה משחקים רצופים בכל המסגרות שבהם מצא את הרשת, וארבעה שערי ליגה ב-10 הופעות העונה, מונס דאבור ספג פציעה בכתף שאילצה אותו לרדת לספסל בדקה ה-75. החלוץ החליק ונפגע מהנפילה כשניסה להכין את הגוף למסירה שנשלחה לעברו.

אבל כמובן שהיה גם משחק, ובו אלופת הבונדסליגה ניצחה משחק ליגה שני רצוף לראשונה מאז המחזור השלישי, ובסך הכל חיברה ניצחון רביעי רציפות בכל המפעלים. ג'מאל מוסיאלה העניק לבאיירן מינכן את היתרון, אך החלק המעניין יותר הוא שאת השער השני כבש אריק-מקסים שופו מוטינג. בהיעדרו של לירוי סאנה הפצוע, החלוץ הקמרוני בן ה-33 פתח בהרכב משחק שלישי ברצף, ושוב מצא את הרשת - כפי שעשה בשניים הקודמים. בכך שיפר שופו מוטינג את מאזנו מול הופנהיים, היריבה האהובה עליו: ב-17 מפגשים במסגרת הליגה הגרמנית, הוא עומד על שבעה כיבושים ושלושה בישולים נגדה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן הופנהיים מונס דאבור פצוע. רויטרס
תזמון מצער לפציעה. דאבור/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 18: גול, 0:1 לבאיירן מינכן! הנגיחה של גורצקה אחרי קרן של קימיש לא מצאה את המסגרת, אבל כן את מוסיאלה חופשי בקורה הרחוקה, והנער ניצל זאת כדי לכבוש מקרוב.

דקה 38: גול, 0:2 לבאיירן מינכן! גורצקה מצא בפתח הרחבה את שופו מוטינג, שהמשיך לגנאברי, קיבל בחזרה ושלח את זה לפינה הקרובה.

ג'וד בלינגהאם בורוסיה דורטמונד. רויטרס
דורטמונד התאוששה בענק. בלינגהאם חוגג עם בראנדט/רויטרס

צפו בדורטמונד דורסת את שטוטגרט

תקציר: בורוסיה דורטמונד - שטוטגרט 0:5/ספורט1

בורוסיה דורטמונד - שטוטגרט 0:5

הצהובים-שחורים רשמו ניצחון בודד בחמשת המחזורים האחרונים בגרמניה וקיבלו יריבה בהזמנה כדי לחזור לנצח ולעלות למקום הרביעי בבונדסליגה. ג'וד בלינגהאם, ילד הפלא של דורטמונד היה כוכב המשחק הזה. הוא פתח את החגיגה (2) ובדקה ה-53 השלים צמד כדי להעלות את מאזן שערי הליגה שלו לשמונה. ניקלאס זולה (13) וג'ובאני ריינה (44) כבשו בתווך ויוסופה מוקוקו (72) קינחו עבור המארחת, שהורידה את יריבתה למקום שממנו הולכים למבחנים על ההישארות.

שחקני מיינץ חוגגים. Alex Grimm, GettyImages
התפוצצות. שחקני מיינץ חוגגים/GettyImages, Alex Grimm

צפו בתקציר החמישייה של מיינץ

תקציר: מיינץ - קלן 0:5/ספורט1

אאוגסבורג - ר.ב. לייפציג 3:3

המארחת הייתה דרך הבטוחה לנצח את לייפציג אחרי שלא עשתה זאת ב-11 המפגשים הקודמים בין הקבוצות בכל המסגרות. מרגים ברישה כבש בפנדל (34) ובישל לארמדין דמירוביץ' (51) ולרובן ורגאס (64), ונראה היה שהבווארים ישיגו ניצחון ראשון אחרי שלושה משחקים, כולל התבוסה לבאיירן מינכן בגביע, אלא שאנדרה סילבה העיר את האורחים עם שער מצמק (73), ואז הגיע בליץ של כריסטופר אנקונקו (89) והוגו ראמוס (90) שחילץ נקודה דרמטית מאוד ל"שוורים".

מיינץ - פ.צ. קלן 0:5

עד כמה הליגה הגרמנית צפופה השנה? מיינץ, שפתחה את המקום בחצי התחתון של הטבלה, סיימה את הערב כשהיא באופן זמני במקום השלישי. לוקה קיליאן גרם לפנדל נגד האורחת, ספג כרטיס צהוב, וראה את מרכוס אינגברטסן קובע 0:1 מהיר כבר בדקה ה-11. הערב האומלל של קיליאן הסתיים בדקה ה-28 עם צהוב שני והרחקה, אך שם הסיוט של חבריו על המגרש רק החל.

קלן, שספגה גם במשחק החוץ הקודם שלה בליגה חמישייה (5:2 בדרבי נגד מנשנגלדבאך), נקלעה לפיגור כפול משער של דומיניק קור בדקה ה-35, וכעבור חמש דקות אנטון שטאך קבע את תוצאת המחצית. אארון מרטין הספרדי קבע 0:4 בדקה ה-73 עם בעיטה חופשית נהדרת, וקארים אוניסיוו קינח עם שער חמישי בדקה ה-84.

בורוסיה מנשנגלדבאך - איינטרכט פרנקפורט 3:1
לגלאדבך: מרכוס תוראם (72), לפרנקפורט: יספר לינדסטרום (6 ו-45), ג'וניור אבימבה (29)

משחקים נוספים:

פרייבורג - ורדר ברמן 0:2
לפרייבורג: לוקאס קובלר (56), וינצ'נזו גריפו (80).

באייר לברקוזן - וולפסבורג 2:2
ללברקוזן: מוסא דיאבי (17), ג'רמי פרימפונג (76). לוולפסבורג: רוברט אנדריץ' (עצמי, 28), מקס ארנולד (53).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully