וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים הילה קניסטר בר דוד תסיים את תפקידה

קניסטר בר דוד, שנכנסה לתפקיד בנובמבר 2019, תעזוב עם תום העונה שבפתח: "אין לי ספק שאילו היתה המדינה מעניקה את התקציבים המתאימים, היה ניתן להרים את הענף לשיאים גבוהים עוד יותר"

קליפ סיכום היום בספורט, 20.10/ספורט1

הילה קניסטר בר דוד, יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, הודיעה היום (חמישי), ערב פתיחת עונת המשחקים החדשה, כי תהיה זו עונתה האחרונה בתפקיד, ותסיים את דרכה באפריל 2023.

קניסטר בר דוד, שנכנסה לתפקיד בנובמבר 2019, החליטה עם עצמה בטרם לקחה על עצמה את התפקיד כי תעשה זאת למשך תקופה של ארבע עונות כדורסל בלבד. במהלך כהונתה, ועל אף תקופת מגפת הקורונה שקטעה את פעילות הליגה מספר פעמים, הצליחה קניסטר בר דוד להביא את מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל לשיא בהכנסות הקבוצות והמנהלת, כאשר תקציב הליגה גדל משמעותית ועומד כיום על כ-9.7 מיליון שקל בשנה.

בנוסף, במהלך כהונתה של קניסטר בר דוד, גדלה כמות הקבוצות בליגה מתשע לעשר קבוצות, מחיפה בצפון ועד אשדוד בדרום ולראשונה משודרים כל משחקי הליגה בשידור ישיר באמצעות מצלמות אשר הוצבו בכל מגרשי הליגה והנגישו את המשחקים לכלל הציבור באמצעות הרשתות החברתיות.

הילה קניסטר בר דוד  יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל. באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
הגיעה לקדנציה של ארבע עונות. קניסטר בר דוד/אתר רשמי, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

"אנו פותחים היום בהתרגשות רבה את עונת הכדורסל 22/23 בליגת העל לנשים בכדורסל, ליגה תחרותית ברמה המקצועית הגבוה ביותר, עם ארבע קבוצות שהעפילו לשלב הבתים של היורוקאפ, ויתמודדו מול הקבוצות הטובות באירופה לראשונה מזה 20 שנה", אמר קניסטר בר דוד. "בשנים האחרונות לקחתי על עצמי בהתנדבות להוביל את ענף ספורט הנשים הגדול בישראל. כשנכנסתי לתפקיד, נדהמתי לגלות את הפערים העצומים בין התקצוב הממסדי המגיע לספורט הגברים לבין התקצוב הממשלתי לספורט הנשים. לאחר מאבקים לא פשוטים, הצלחנו להגדיל משמעותית את התקציב, לרתום שותפים מסחריים לדרך, להגדיל את החשיפה התקשורתית ולהזרים לכדורסל הנשים מיליוני שקלים לקידום מעמד השחקנית הישראלית - תקציבים שהיו צבועים בעבר לגברים בלבד.

"לאכזבתי, עדיין קיימים פערים גדולים בין התקציבים הממשלתיים המיועדים לספורט הנשים ביחס לתקציבי ספורט הגברים. הייתי מצפה שכדורסל הנשים, יזכה להכרה התקציבית הלאומית המגיעה לו כענף ספורט הנשים הקבוצתי הגדול ביותר בישראל, ואין לי ספק שאילו אכן היתה המדינה מעניקה את התקציבים המתאימים, היה ניתן להרים את הענף לשיאים גבוהים עוד יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully