וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ' חושש מהעונש: "זה עצוב לכדורגל לשחק משחקים בלי קהל"

עודכן לאחרונה: 20.10.2022 / 16:15

מאמן הפועל תל אביב התייחס לאירועי הדרבי ("מקווה שאם נקבל עונש, זה יהיה רדיוס עם קהל") והמשיך בהכנות לחדרה (א', 21:00, ספורט2): "מצאנו פחות או יותר איך אנחנו רוצים לשחק ואיך אנחנו יכולים להיראות". קלטינס: "אני יודע מה אני שווה"

תקציר: הפועל תל אביב - בני ריינה 0:2/ספורט1

הפועל תל אביב לעשות ביום ראשון (21:00, ספורט2) משהו שלא עשתה מאז ינואר 2022 - לחבר שני ניצחונות ליגה רצופים. ה-0:2 על בני ריינה קטעה רצף של ארבעה הפסדים, וכעת תנסה קבוצתו של סלובודן דראפיץ' להתגבר בחוץ על הפועל חדרה, ובכך לעשות צעד אל עבר אמצע הטבלה.

היום (חמישי) קיים דראפיץ מסיבת עיתונאים, ובה אמר: "עשינו משחק טוב, לא נתנו לריינה הרבה הזדמנויות, הגענו להזדמנויות שלנו וזה נתן לנו שבוע יותר שקט מבעבר. עבדנו בצורה יוצאת מהכלל ומתכוננים לחדרה, זה משחק מאוד חשוב ומעניין בשבילנו. חדרה הפסידו רק שני משחקים - למכבי תל אביב ומכבי חיפה. הם צברו הרבה נקודות ויכולים להיות יותר שקט מאיתנו. אדי גוטליב בריא, אנטואן קונטה ופאבלו גונסאלס חזרו לאימונים, יש לנו סגל מלא ונראה מי ישחק".

המאמן האדום הוסיף ואמר: "הליגה היא מרתון וצריך להתכונן למשחק הבא כמו שצריך, גם בהפסדים וגם בניצחונות. אנחנו בתחתית הטבלה וצריכים לקחת כמה נקודות ברצף כדי לצאת מזה. אם לא ניקח נקודות מול חדרה, זה כאילו לא עשינו שום דבר בשבוע שעבר. אין ספק שאנחנו מצאנו פחות או יותר איך אנחנו רוצים לשחק ואיך אנחנו יכולים להיראות, ויש לנו כמה הפתעות אחרות שאנחנו שומרים לעצמנו".

על אפשרות החיזוק בינואר אמר דראפיץ': "בכל שבוע אנחנו חושבים דברים אחרים, בינתיים זה הסגל שלנו. יכול להיות שעד ינואר נגיד שזה הסגל עד סוף העונה, ויכול להיות שארצה עוד ארבעה שחקנים. כרגע אני מאוד מרוצה מהסגל ועם זה נלך קדימה".

על אירועי הדרבי והעונש שאולי יוטל על קבוצתו אמר: "רק שלא יהיה כמו קורונה, ונשחק בלי קהל ונשמע כל מילה של המאמנים. זה עצוב לכדורגל לשחק משחקים בלי קהל, אני מקווה מאוד שגם אם נקבל עונש, זה יהיה רדיוס עם קהל. אנחנו משחקים ביום ראשון בתשע כי רוצים שהקהל שלנו יהיה חלק מהחגיגה שלנו, ולא רק של הפועל תל אביב בכדורסל. מה שאני רוצה זה להיות עם הקהל, אבל אני לא יכול להתלונן על העונש שיגיע".

מאמן הפועל תל אביב סלובודן דראפיץ'. צילום מסך, אתר רשמי
רק לא לאבד את הקהל. דראפיץ'/אתר רשמי, צילום מסך

דוד קלטינס הוסיף: "אני יודע מה אני שווה ויודע שמגיע לי לשחק, אני רוצה להיות בקבוצה בה אהיה שחקן מוביל. יש פה הרבה שחקנים ששיתפתי איתם פעולה ואת סלובו שאני מכיר היטב. יש פה שחקנים מוכשרים וסגל טוב. אני גם מקווה שלא נקבל עונש שנאלץ לשחק בלי קהל, כי זה יפגע גם בהרבה אוהדים שלא לקחו חלק בדרבי וחבל שישלמו את המחיר. אלה עונשים שפחות מתחברים אליהם. אנחנו צריכים את הקהל שלנו, כולם מכירים את החשיבות שלו. מבחינתי נהניתי בדרבי, מבחינת היוקרה והאווירה, גם מבחינה התוצאה יכולנו לעשות יותר. היתה לי תקופה מדהימה בבאר שבע, אבל ציפיתי שאחרי שהייתי טוב בסוף העונה שעברה אקבל יותר ביטחון וסבלנות. זה פחות קרה, ולא רציתי להיות שחקן שלפעמים משחק ולפעמים לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully