וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה: הוקמה נבחרת נשים ישראלית ב-MMA

איגוד ה-MMA בישראל ציין רגע היסטורי, עם הקמתה של נבחרת הנשים שתתחרה באליפות העולם שתתקיים באבו דאבי בתחילת 2023, כאשר חברת הנבחרת הראשונה שהוכרזה היא רוני ניסימיאן שתתחרה בקטגוריית משקל עד 61 ק"ג

רוני ניסימיאן. איגוד ה-MMA ישראל,
רוני ניסימיאן/איגוד ה-MMA ישראל

איגוד ה-MMA בישראל מציין היום (חמישי) רגע היסטורי עם הקמתה של נבחרת הנשים שתתחרה באליפות העולם שתתקיים באבו דאבי בתחילת 2023, כאשר חברת הנבחרת הראשונה שהוכרזה היא רוני ניסימיאן שתתחרה בקטגוריית משקל עד 61 ק"ג.

הלוחמת בת ה-23 סיפרה בהתרגשות על היותה הלוחמת הראשונה בנבחרת הנשים: "אני שמחה ומתרגשת מאוד להיות חלק מהנבחרת, חלק מהיסטוריה, האישה הראשונה בנבחרת ישראל. אני מקווה שאוכל להראות את כל הניסיון שיש לי בתחרויות, בזירה, ולייצג את המדינה בכבוד".

ניסימיאן החלה את דרכה באומנויות לחימה בגיל 9 ולאורך השנים היא מתאמנת תחת המאמנים מושיק קידר ודודי בן זקן, כאשר ההתמקדות הייתה בג'יו ג'יטסו. לאורך השנים הלוחמת הישראלית צברה ניסיון רב ואינספור הישגים כשבשנת 2018 זכתה במדליית הארד באליפות אירופה, בשנת 2019 במדליית הכסף באליפות העולם, בשנת 2021 זכתה באליפות אירופה והשיגה את מדליית הארד באליפות העולם, ושנת השיא הייתה ב-2022 עם מדליות כסף במשחקי העולם ובאליפות אירופה.

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully