וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא המדינה יצחק הרצוג פתח את שבוע הספיישל אולימפיקס

יצא לדרך השבוע שכולל את המשחקים הלאומיים ומרוץ הלפיד: "הרעיון האולימפי של היכולת לשבור שיאים, תקרות זכוכית - שייך לכל בני האדם, גם למיוחדים שבהם", אמר הנשיא. UPS תהיה השותפה הלוגיסטית הרשמית

הסיכום השבועי של ספורט1 (20.10.22)/ספורט1

שבוע הספיישל אולימפיקס בישראל הכולל את המשחקים הלאומיים ומרוץ הלפיד יצא לדרך הערב (חמישי) בבית הנשיא. המשחקים הלאומיים של 'ספיישל אולימפיקס' ישראל יתקיימו בימים שלישי ורביעי הקרובים בהשתתפות כ-1,000 ספורטאים עם צרכים מיוחדים, מתוכם ייבחרו אלו שייצגו את ישראל במשחקי העולם שיתקיימו בקיץ בברלין.

בטרם המשחקים ייערך בערים שונות מרוץ לפיד הספיישל אולימפיקס, אותו הזניק היום בטקס מיוחד בבית הנשיא, נשיא המדינה יצחק הרצוג. הנשיא הדליק את הלפיד שהגיע במיוחד ממשרדי הארגון הבינלאומי בארה"ב כשלצידו יו"ר ספיישל אולימפיקס ישראל משה (בוגי) יעלון ובכירי הארגון לצד ספורטאים מיוחדים מירושלים. מבית הנשיא יצאו הספורטאים נושאי הלפיד במרוץ ראווה חגיגי עד למתחם ממילא.

המרוץ יימשך ביום ראשון בראשון לציון וביום שני ביאנוח ג'ת, כאשר בכל עיר ישתתפו נושאי הלפיד - הספורטאים המיוחדים המתגוררים באזור שירוצו יחד עם תלמידים וחניכי תנועות נוער, כוחות הביטחון, ארגונים שונים ותושבים ויתקיימו אירועים מיוחדים. המשחקים הלאומיים יכללו יומיים מלאים בתחרויות ספורט, כאשר בכל תחרות ישתתפו עשרות רבות של מתחרים ואזור הגליל יהפוך לכפר אולימפי גדול. טקס הפתיחה ייערך באגמון החולה קק"ל (25.10) בהשתתפות הספורטאים ובני משפחותיהם לצד מכובדים שונים. *'ספיישל אולימפיקס'* הוא ארגון הגג הבינלאומי לכל תחום הספורטאים עם הצרכים המיוחדים הפועל ב-192 מדינות וחברים בו מעל ל5 מיליון ספורטאים וספורטאיות.

נשיא המדינה יצחק הרצוג פותח את שבוע הספיישל אולימפיקס. פטריסיה בן עזרא,
נשיא המדינה יצחק הרצוג פותח את שבוע הספיישל אולימפיקס/פטריסיה בן עזרא

נשיא המדינה יצחק הרצוג אמר: "אנו מכירים שנים רבות את ספורטאי עמותת ספיישל אולימפיקס ועוקבים אחרי הארגון העולמי המופלא הזה. הרעיון האולימפי של יכולת לשבור שיאים, תקרות זכוכית, לממש חלומות - שייך לכל בני האדם, גם למיוחדים שבהם. התוצאות וההישגים של הספורטאים הישראליים יוצאים מן הכלל ואני גאה מאוד שמכאן, מבית העם, מבית הנשיא, ייצא הלפיד האולימפי של ספיישל אולימפיקס. אתם אנשים מדהימים, ואנחנו מאחלים לכם הרבה מאוד הישגים ובהצלחה בהמשך!".

יו"ר ספיישל אולימפיקס ישראל, משה (בוגי) יעלון: "חברה נמדדת ביכולתה לשלב, וגם להכיל, את חבריה שזקוקים לעזרה ולתמיכה, בשל לקויות או מוגבלויות. ארגון ספיישל אולימפיקס הישראלי, הוא חלק מקהילה גלובלית של אנשים אשר חרטו זאת על דגלם, ויחד עם הספורטאים, בני המשפחות ומתנדבים, מראים שכל אדם, יכול להגיע להישגים מעוררי השראה, המעצימים את הפרט ואת יכולתו להשתלב בחברה, ולהוכיח שהרוח מנצחת את החומר".

מנכ''לית ספיישל אולימפיקס ישראל שרון לוי בלנגה: "המשחקים הלאומיים מסמלים את הכוח בתחרות ואת האחדות בחברה המקבלת את האחר ונותנת אפשרות לחלום רחוק ולהצליח בגדול. כבוד הנשיא הוציא לדרך שבוע מיוחד במינו, לקראתו התאגדו כל האגודות שהם לב ליבה של ספיישל אולימפיקס, עם ספורטאים רבים עם צרכים מיוחדים שיזכו להשתתף במשחקים הלאומיים, להתחרות מול עמיתיהם מכל הארץ וחלקם אף ייבחרו לייצג אותנו בקיץ בברלין. כולם מוזמנים להשתתף באירועים בערים, לצפות בתחרויות ולעודד את הספורטאים היקרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
UPS. יחצ,
UPS למען ספיישל אולימפיקס/יחצ

במקביל, נודע כי חברת UPS תקיים שיתוף פעולה עם ארגון משחקי ה-Special Olympics לאוכלוסיות המיוחדות, במסגרתו תהיה UPS השותפה הלוגיסטית הרשמית של משחקי ה-Special Olympics בשנתיים הקרובות, עד לאולימפיאדת פריז 2024.

במסגרת שיתוף הפעולה, UPS תתמוך בהעברות, המטענים והשילוחים של המפעל במספר תחרויות ואירועים מקדימים לאירוע הגדול, ביניהן משחקי החורף 2022 ואליפות העולם בברלין 2023. כמו כן, תעמיד UPS עשרות מתנדבים שיעזרו בהפקת פעילויות ואירועים שונים של הארגון. בנוסף, הקימה חברת UPS קרן לתמיכה בארגון ובספורטאים, במטרה לתמוך לכל הפחות ב-5000 אתלטים ברחבי העולם.

השלב הראשון בשיתוף הפעולה עם ארגון ה-Special Olympics בישראל היה שילוח לפיד המשחקים לארץ - שעבר בטקס מיוחד לנציגי המשחקים והמשיך במסעו לבית הנשיא בירושלים, בו כאמור הזניק הנשיא את מירוץ הלפיד שיעבור ברחבי הארץ ויסתיים במתחם האולימפיאדה בגליל לקיום המשחקים הלאומיים (25-26.10).

"Special Olympics" הוא ארגון הגג הבינלאומי לכל תחום הספורטאים עם הצרכים המיוחדים, הפועל ב-192 מדינות וחברים בו מעל ל-5 מיליון ספורטאים וספורטאיות. שרון לוי בלנגה, מנכ''לית "Special Olympics" ישראל: "המשחקים הלאומיים ומירוץ הלפיד מסמלים את הכוח שבתחרות ואת האחדות בחברה המקבלת את האחר, ונותנת אפשרות לחלום רחוק ולהצליח בגדול. אנו מודים ל-UPS על שיתוף הפעולה החשוב. השבוע הקרוב יהיה שבוע מיוחד במינו, הגשמת חלום לספורטאים רבים עם צרכים מיוחדים שיזכו להשתתף במשחקים לאומיים, להתחרות מול עמיתיהם מכל רחבי ישראל וחלקם אף לייצג אותנו בקיץ בברלין".

קיבלו את הלפיד מידי יאיר עשהאל, מנכ"ל OPSI, קבלנית UPS בישראל: עזרא אברהם, אתלטיקה, אלעד סבן, באולינג וכדורגל, אופיר גלון, טניס שולחן, אלה פוסטונובסקי, טניס שולחן.

  • עוד באותו נושא:
  • ups

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully