וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס ובן שמעון לא מתכננים שינויים, בית"ר חוששת מהתקפת אשדוד

דגני כשיר מצד אחד, צבטקוביץ' צפוי להיות כשיר מנגד. בבירה יודעים: "אוי ואבוי אם נחזור למה שהיה לפני ק"ש" (שבת, 19:45, ספורט2)

ספורט1: בית"ר ירושלים - עירוני קרית שמונה 0:2/ספורט1

מ.ס. אשדוד

אחרי הניצחון המשכנע על הפועל חיפה, במ.ס. אשדוד רוצים להמשיך בתנופה ולקחת שלוש נקודות ביתיות גם מחר (שבת, 19:45, ספורט2) מול בית"ר ירושלים. המאמן רן בן שמעון עשוי לפתוח בהרכב זהה לזה שפתח במשחק האחרון אבל בשביל זה יצטרך לקבל הבוקר לראשונה את ננאד צבטקוביץ' באימון מלא. הסרבי נפצע במשחק האחרון והתאמן בצורה קלה מאז. הבוקר הוא ינסה לערוך אימון מלא וההערכה היא שהוא יצליח ויוכל לפתוח מחר.

מי שיחזור לסגל אחרי שני משחקים בהם לא הולבש כסוג של סדרת חינוך, הוא עוז בילו. הקשר ההתקפי יחכה לדקות מהספסל וכך גם שלו הרוש שיחזור לסגל אחרי ריצוי עונש של הרחקה. טימותי אוואני צפוי אף הוא לחזור לסגל אחרי שהתגבר על פציעה. זקאריה מוגיס אמור להמשיך לקבל קרדיט כחלוץ הפותח מבין ארבעת החלוצים של הקבוצה. הקפטן טום בן זקן שנעדר מהמשחק האחרון כיוון שלא חש בטוב בחימום, אמור לחזור לסגל.

שחקן מ.ס. אשדוד ננאד צבטקוביץ'. לירון מולדובן
אמור להיות כשיר. צבטקוביץ'/לירון מולדובן

בית"ר ירושלים

על אף הניצחון בשבוע שעבר על קרית שמונה, בבית"ר ירושלים לא רגועים לקראת המשחק מחר. "אשדוד קבוצה חזקה ובבית שלה תמיד קשה, נצטרך להביא מעצמנו את הכל כדי לחשוב על ניצחון שם", אומרים בבירה. בצוות המקצועי משוחחים עם השחקנים גם בשיחות אישיות על החלק הקדמי של אשדוד וההגעה שלה למצבים רבים, כמו במשחק ה-0:4 נגד הפועל חיפה במחזור האחרון, ואמרו כי "זה יכול היה להיגמר בקלות גם 8 או 10, צריך להמשיך את ההקרבה מהמשחק נגד קרית שמונה, אוי ואבוי אם נחזור למה שהיה לפני כן".

בנוגע להרכב, ככל הנראה לא יבוצעו שינויים. אבוקסיס לא תירגל אתמול את ה-11 שלו, אך אוראל דגני כשיר ואמור לפתוח. בקישור ייתכן ותהיה הפתעה ובמקום עדי יונה יעלו איליי מדמון או בר כהן, אך כרגע נראה כי מירב הסיכויים שיונה יפתח. אבוקסיס הדגיש לשלישיית החלק הקדמי את החשיבות של העזרה להגנה והעבודה במגרש, במיוחד עם היציאה קדימה של שחקני ההגנה של אשדוד.

"ברוב המשחקים מתחילת השנה משחק ההגנה היה קטסטרופלי", אמר אמש אבוקסיס במסיבת העיתונאים. "תמיד אני אומר משחק ההגנה, ולא רק ההגנה, כי הלחץ מתחיל מהחלק ההתקפי וזה מה שעזר לנו. בטח נגד אשדוד, שיש לה שחקנים איכותיים. אני רוצה שנראה את בית"ר עם עוד ביטחון, ועוד יכולות שיגיעו עם זה. מה שקרה פה, בגלל שהתחלנו את העונה כמו שהתחלנו, איבדנו את הביטחון. כל המערכת נהייתה בלחץ, וחשוב להחזיר את הביטחון, לייצב את ההרכב, לרוץ ביחד בהרכב שאני חושב שצריך לשחק. ברגע שנעשה את זה, נראה בית"ר טובה יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן בית"ר ירושלים עדי יונה לצד שחקן עירוני קרית שמונה זיו מורגן. דני מרון
ימשיך ב-11? יונה/דני מרון

טריוויה

* למ.ס. אשדוד היו חמישה ניצחונות רצופים על בית"ר ירושלים (כולל אחד בגביע) שבכולם כבשה צמדים. הרצף הזה נקטע עם 0:1 ביתי של בית"ר במפגש האחרון פלייאוף התחתון.

* בית"ר לא ניצחה באשדוד מאז דצמבר 2017, אז מיקי סירושטיין, קלאודמיר וציון צמח הפכו עבורה ל-1:3.

* הפעם הקודמת ששתי הקבוצות נפגשו במחזור התשיעי הייתה בעונת 2005/06, אז ליאור אסולין כבש שלושער באצטדיון הי"א, כולל התחזות ופנדל מכריע בדקה ה-90 שהפך פיגור 2:0 לניצחון 2:3. דוד רביבו ושי הולצמן כבשו למארחת.

* ההפסד היחיד של אשדוד העונה היה מול קבוצה ירושלמית (3:0 בטדי להפועל ירושלים במחזור השלישי) כשבמשחקי הבית היא ספגה רק שער אחד עד כה (הכי מעט יחד עם מכבי תל אביב).

* בית"ר שמרה על שער נקי בשני הניצחונות שלה העונה, אבל בששת ההפסדים ספגה 19 שערים שמציבים אותה כהגנה הגרועה בליגה.

הרכבי הקבוצות

שופט: אביעד שילוח
אצטדיון: אשדוד
קהל: 4998

משחקי המחזור התשיעי:

שבת, 17:30: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע (ספורט4)
שבת, 18:45: הפועל חיפה - סקציה נס ציונה
שבת, 19:45: מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים (ספורט2)
שבת, 20:15: עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה (ספורט4)

ראשון, 19:00: מכבי בני ריינה - בני סכנין
ראשון, 21:00: הפועל חדרה - הפועל תל אביב (ספורט2)

שני, 20:30: מכבי תל אביב - מכבי נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully