וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ הגיע לאימון הפועל חיפה ושוחח עם השחקנים, קלינגר ישנה מערך

הבעלים הגיע ארצה והתייצב במתחם האימונים לקראת המפגש מול נס ציונה (שבת, 18:45), המאמן צפוי לעבור לשחק עם ארבעה בהגנה. ברקוביץ' וסקציה ימשיכו עם אותם 11 שחזרו עם נקודה מבאר שבע

תקציר: הפועל באר שבע - סקציה נס ציונה 1:1/ספורט1

הפועל חיפה

יואב כץ, בעלי הפועל חיפה, נחת בארץ והגיע היום (שישי) לאימון הקבוצה שמסיימת את הכנותיה למפגש מול סקציה נס ציונה (שבת, 18:45). כץ שוחח עם השחקנים וניסה להבין מהם כיצד לניתן לצאת לדרך חדשה, אחרי ניצחון אחד בלבד בשמונת מחזורי הפתיחה.

המאמן ניר קלינגר צפוי לעבור לשיטה של ארבעה שחקני הגנה מול העולה החדשה, כשהתתלבטות היא בין לואי טהא לבין ניסו קפילוטו שמתמודדים על מקום במרכז ההגנה לצדו של חאתם עבד אלחמיד. גיא מזרחי צפוי לשוב ל-11 ונראה שגם גל אראל וגידי קאניוק בתמונת ההרכב. שחקן בקבוצה סיפר כי במועדון מודעים את חשיבות המשחק והודה: "אם נפסיד חלילה, סיר הלחץ עלול להתפוצץ".

הרכב משוער: אוהד לויטה, גיא מזרחי, חאתם עבד אלחמיד, לואי טהא , דינו שטיגלץ, תמיר גלזר, גידי קאניוק, גל אראל, חנן ממן, מוחמד קמארה, אלון תורג'מן.

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ. שלומי גבאי
הגיע ארצה ונכח באימון. יואב כץ/שלומי גבאי

סקציה נס ציונה

נועלת הטבלה, סקציה נס ציונה, תצא מחר לחיפה בניסיון לצבור נקודות חשובות שישפרו את מצבה בתחתית הטבלה. נס ציונה השיגה תוצאת תיקו מחמיאה במשחק החוץ האחרון שלה נגד הפועל באר שבע במחזור הקודם, וכעת מקווים במועדון לנצל גם את התקופה הרעה של הפועל חיפה.

המאמן ניר ברקוביץ' צפוי להמשיך עם הרכב זהה ל-11 שפתחו בטרנר, כשבכל מקרה גם מחר יחסרו איילון ירושלמי ועומרי בן הרוש הפצועים. "באים מחר בהרגשה טובה אחרי המשחק שלנו בטרנר", אמר ברקוביץ', "השחקנים מקבלים ביטחון ממשחק למשחק ונראים בטוחים בעצמם, ואנחנו רוצים לתרגם את זה מחר לנקודות ולהדביק את פתיחת העונה הגרועה. אנחנו משחקים נגד קבוצה לחוצה שלא ניצחה כבר הרבה זמן, לא יהיה משחק פשוט, אבל מאמין בקבוצה שלי שאפשר לנצח בכל מגרש".

הרכב משוער: יוסי גינזבורג, דור כוכב, סטפן אקה, אבובקאר קייטה, סתיו ישראלי, עילאי טרוסט, מוחמד אוסמן, יוני סטויאנוב, אלמוג בוזגלו, פרדי פלומן, לבאן קוטלייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
לבאן קוטאליה, חלוץ סקציה נס ציונה. דני מרון
ברקוביץ' מאמין בהם. קוטאליה ושחקני סקציה חוגגים בבאר שבע/דני מרון

טריוויה

* לפני שלוש עונות ניצחה הפועל חיפה בשני המפגשים (1:2 בחוץ ו-0:2 בבית) כך שהניצחון האחרון של סקציה נס ציונה על האדומים מהכרמל בליגה הבכירה היה בפברואר 1968, עם 1:2 ביתי במחזור ה-49 של העונה הכפולה.

* הפועל חיפה ללא ניצחון מאז ה-0:2 על הפועל תל אביב במחזור הפתיחה. יש לה חמש תוצאות תיקו ושני הפסדים בשבעת המשחקים האחרונים.

* ה-1:1 בטרנר סידר לנס ציונה נקודה ראשונה העונה כאורחת. היא עדיין קבוצת החוץ הגרועה בליגה.

* ההפסד הראשון של ניר ברקוביץ' כמאמן בליגת העל היה מול הפועל חיפה - 2:1 עם בני יהודה בנובמבר 2020, כשאת השער השני כבש נס זמיר, היום שחקן נס ציונה. לפני כן הוא הפסיד לה גם בגביע כמאמן הפועל ראשון לציון (3:0 בינואר 2017).

הרכבי הקבוצות

שופט: ארז פפיר
אצטדיון: חיפה
קהל: 1980

משחקי המחזור התשיעי:

שבת, 17:30: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע (ספורט4)
שבת, 18:45: הפועל חיפה - סקציה נס ציונה
שבת, 19:45: מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים (ספורט2)
שבת, 20:15: עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה (ספורט4)

ראשון, 19:00: מכבי בני ריינה - בני סכנין
ראשון, 21:00: הפועל חדרה - הפועל תל אביב (ספורט2)

שני, 20:30: מכבי תל אביב - מכבי נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully