וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוריאן אמור לפתוח לראשונה בב"ש, ברדה: "משחק חשוב מאוד"

הבלם יחליף את טיבי, ברכו של באריירו תיבחן ורק אז יוחלט האם ישחק מול הפועל ירושלים (ש', 17:30, ספורט4). המאמן: "לא מכיר דרך מלבד עבודה קשה". זיו אריה לא צפוי לבצע שינויים בצד השני

תקציר: מכבי נתניה - הפועל ירושלים 2:0/ספורט1

הפועל ירושלים

המארחת תוכל להגדיל את הפער מהפועל באר שבע במקום השלישי לשש נקודות, כשניצחון נוסף (שבת, 17:30, ספורט4) ישפר מאוד את סיכוייה במאבק על הפלייאוף העליון - המטרה הלא מוצהרת של הקבוצה.

בירושלים מדברים על כך שיהיה זה אולי המשחק הקשה ביותר העונה, מול באר שבע הפצועה והלחוצה, ובמועדון אף אמרו כי נקודה במשחק הזה לא תהיה תוצאה רעה. זיו אריה תירגל מספר מערכים אך נראה כי לא ישנה את ההרכב.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
יסתפקו בתיקו. שחקני הפועל ירושלים/ברני ארדוב

הפועל באר שבע

אחרי איבוד שתי הנקודות היקרות במשחק הביתי מול הסקציה נס ציונה, הפועל באר שבע תצא למשחק חוץ מחר (שבת, 17:30, ספורט4) בטדי מול הפועל ירושלים בשאיפה להמשיך במאזן מושלם מחוץ לטרנר. הקבוצה ניצחה העונה בכל משחקי החוץ שלה והיא תשאף לחזור מירושלים עם שלוש נקודות שייתנו לה שקט לקראת היציאה לספרד בשבוע הבא למשחק מול ויאריאל במסגרת הקונפרנס ליג. הבוקר באימון תיבחן הברך של מריאנו באריירו. הקשר התאמן אתמול מלא עם פציעת המיניסקוס שלו, ואם ברכו לא תתנפח הוא יהיה מחר בסגל ואולי אף יפתח. מי שייעדר בוודאות הוא איתן טיבי שהוחלף במשחק האחרון בגלל מתיחה וייעדר כשלושה שבועות, ובמקומו יפתח לראשונה אור בלוריאן. באימון אתמול הרגיש שי אליאס רגישות בשריר הירך והוא עשוי לרדת לספסל. איאד אבו עביד אמור לפתוח כמגן ימני אפילו שגם הוא לא כשיר במאת האחוזים. המאמן אליניב ברדה שוקל לפתוח יחד עם תומר חמד ואסטריט סלמאני בהתקפה. עומרי גלזר שנח במשחק האחרון ופינה את מקומו לאריאל הרוש, ישוב ל-11.

"מאוד חשוב שננצח", אמר ברדה במסיבת העיתונאים. "היריבה שלנו פתחה את העונה בצורה יוצאת מהכלל, היא יריבה חזקה מאוד. נתכונן למשחק הזה הכי טוב שאפשר, זה משחק חשוב מאוד לנו. אמנם יש לנו חוסרים, אבל זה לא יהווה תירוץ. אור בלוריאן נכנס בצורה טובה למשחק הקודם ועשה עבודה טובה בדקות ששיחק. זה נכון - לא ניצחנו בבית את המשחקים האחרונים, זה מאוד מאכזב, מעצבן, מתסכל, ההתמודדות שלי היא פשוט להסתכל לעומקם של הדברים, לנתח מה עבד ומה לא עבד, ולהשתפר. אני לא מכיר דרך אחרת מלבד עבודה קשה. מריאנו באריירו בחור חזק, הוא השתתף באימון חלקית אתמול, תיכף נראה אם הברך הגיבה ומשהו התנפתח. רמזי ספורי בשלבי החלמה אחרונים".

איאד אבו עביד הוסיף: "אנחנו השחקנים מאוד מאוכזבים, כשאתה לא מנצח אז טבעי שתהיה מאוכזב. יש לנו משחק קשה מול קבוצה טובה ומאומנת. עד עכשיו שיחקנו קרוב ל-20 משחקים מתחילת העונה, קבוצה רגילה בליגה מגיעה ל-20 משחקים באיזור פברואר. העומס קיים, גם הטיסות, גם המשחקים עצמם, קצבים שצריך לעמוד בהם, וגם עומס מנטלי, אבל אני לא מתלונן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אור בלוריאן ושחקני הפועל באר שבע. דני מרון
לראשונה ב-11. בלוריאן עם שחקני באר שבע/דני מרון

טריוויה

* הניצחון האחרון של הפועל ירושלים על הפועל באר שבע במסגרת הליגה הבכירה היה ב-2 במאי 1998, אז אריק ששון קבע 0:1 ביתי. שבוע וחצי לפני כן ניצחו הירושלמים 1:2 בחצי הגמר את מי שהייתה אז מחזיקת הגביע. שבוע לאחר מכן הפועל באר שבע ירדה לליגה הארצית.

* הפועל ירושלים בפתיחת העונה הטובה בתולדותיה בליגה הראשונה: 17 נקודות מ-24 אפשריות.

* הפועל באר שבע היא היחידה בליגה עם מאזן חוץ מושלם. הפעם האחרונה שפתחה עונה עם ארבעה ניצחונות רצופים כאורחת הייתה בעונת 1993/94, אז גברה על הפועל חיפה, הפועל תל אביב, הפועל פתח תקוה ועירוני אשדוד.

* הפועל באר שבע השיגה כבר שמונה נקודות ממצבי פיגור - יותר מכל קבוצה אחרת בליגה. בשלושת המשחקים האחרונים היא ספגה ראשונה ובכל זאת לא הפסידה.

* שתי הקבוצות הן היחידות שכבשו בכל שמונת המחזורים עד כה. אצל הפועל ירושלים רצף ההבקעות בליגה נמשך 11 משחקים ואצל הפועל באר שבע 12.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: טדי
קהל: 4907

משחקי המחזור התשיעי:

שבת, 17:30: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע (ספורט4)
שבת, 18:45: הפועל חיפה - סקציה נס ציונה
שבת, 19:45: מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים (ספורט2)
שבת, 20:15: עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה (ספורט4)

ראשון, 19:00: מכבי בני ריינה - בני סכנין
ראשון, 21:00: הפועל חדרה - הפועל תל אביב (ספורט2)

שני, 20:30: מכבי תל אביב - מכבי נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully