וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: כ-6,000 ירוקים יגיעו לפריז. חיפה: "הגשנו תלונה לאופ"א"

עודכן לאחרונה: 20.10.2022 / 10:20

לאור ביקורות האוהדים, הודיעה האלופה כיצד חילקה את 1,500 הכרטיסים שהוקצו לה והבהירה: "עושים ככל הניתן כדי לשנות החלטה מעוותת זו"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

אוהדי מכבי חיפה ממשיכים לרכוש כרטיסים ליציעים של אוהדי פריז סן ז'רמן. לפי קבוצות ברשתות החברתיות, כ-3,000 ירוקים כבר עשו זאת וההערכה היא שכ-6,000 אוהדים של מכבי חיפה ינכחו בפריז בזמן המשחק.

אתמול זעמו אוהדי מכבי חיפה ברשתות החברתיות על כך שלא נפתחה מכירה, ולאחר שנגמרו כאלף מכרטיסי מנויי החוץ, הופסקה המכירה. כעת, לאור הביקורות הנוקבות, פרסמה האלופה את ההבהרה הבאה באתרה הרשמי:

אוהדי מכבי חיפה במשחק החוץ נגד יובנטוס. רויטרס
כמה מהם יהיו בפריז? אוהדי מכבי חיפה בטורינו/רויטרס

"אוהדים יקרים, למשחק החוץ מול פריז סן ז'רמן הוקצו לטובת אוהדי הקבוצה 1,500 כרטיסים בלבד, לצערנו הכמות היא 900 כרטיסים פחות מהכמות שהיינו אמורים לקבל (5% מתכולת האצטדיון). במועדון עשו ועושים ככל הניתן בכדי לשנות החלטה מעוותת זו. לטובת העניין גייסנו את ראשי שגרירות ישראל בצרפת, משרד החוץ, משרד התרבות והספורט וההתאחדות לכדורגל, כולם נעתרו לסייע ואנו מודים להם על כך. בנוסף הוגשה תלונה לאופ"א בבקשה לתקן את העוול.

"נענינו כי ההחלטה של הרשויות המדינה גוברת על כל תקנה אחרת (זה המקום לציין שעל פי אנשי המשטרה המקומית בהתאם להתראות הקיימות המשטרה המקומית אינה ערוכה לאבטח יותר מהכמות שהוקצתה). המשמעות בשלב זה כי רק 1,500 מאוהדי הקבוצה יוכלו לרכוש כרטיס למשחק.

"לא פשוט ולא קל לתעדף אוהד כזה על פני אחר. מדובר בהחלטות שאינן פשוטות וצודקות אך אנו משתדלים שיהיו הנכונות ביותר במצב הנתון. אנו מבינים כי לא מעט מכם שלא צלחו את האפשרות לרכוש כרטיס מאוכזבים וחשים תסכול ואנו בהחלט מבינים ולכן בחרנו לשקף לכם לאן ולמי נמכרו 1,500 הכרטיסים.

880 כרטיסים הוקצו לטובת בעלי מנויי חוץ ולאוהדים בעלי 3 שנות וותק וגרין פלוס - אותם אוהדים המלווים אותנו בכל משחק בבית ובחוץ. 150 כרטיסים הוקצו לטובת מנויי ה-VIP.

"150 כרטיסים הוקצו לאוהדים מנויים שיטוסו בחברת דיזינהויז המלווה אותנו גם בשנים בהן לא שיחקה הקבוצה במסגרת האירופית. כ-90% מהכרטיסים בטיסה זו הם לבעלי מנויים בלבד! 10% בני משפחה קרובה (ילדים). 30 כרטיסים לנותני חסות המלווים את הקבוצה. כ-270 כרטיסים הוקצו לטובת המשלחת, קבוצת הנוער והצוות, הנהלה, עובדי מועדון ובני משפחות השחקנים.

"שארית הכרטיסים נותרו לטיפול במקרים חריגים וליום המשחק עצמו. אנו מבינים את הרצון של כולכם ללוות אותנו זה ממלא אותנו גאווה גדולה אולם, מצד שני אנו חשים אכזבה שאין ביכולתנו לרצות את כולם, מאמינים שאתם תמיד איתנו. מעריכים ומוקירים את התמיכה של כל אחד ואחת מכם".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully