וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה קונים כרטיסים ליציעים של אוהדי פריז סן ז'רמן

19.10.2022 / 11:19

הערכות שכ-2,000 ירוקים יתמקמו ביציעים של המארחת, דבר שעלול לגרום לבעיות רבות. מנחם וסק בתמונת ההרכב לקרית שמונה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 19.10/ספורט1

כ-1,500 הכרטיסים שהוקצו לאוהדי מכבי חיפה למשחק החוץ נגד פריז סן ז'רמן, אזלו. אלפי אוהדים ירוקים כבר הזמינו טיסות לבירת צרפת, אבל נותרו ללא כרטיסים והתחילו לרכוש כרטיסים ליציעים שאמורים לאכלס את אוהדי הקבוצה המארחת. המשחק ייערך ביום שלישי הקרוב.

כזכור, מכבי חיפה קיבלה 1,500 כרטיסים למכירה לאוהדיה, 900 פחות ממה שהייתה אמורה לקבל וזאת בטענה לרגישות בטחונית סביב המשחק. אגב, ביציע בו יישבו אוהדי חיפה ישנם עוד 900 מקומות, אך בשלב זה בפריז מתעקשים שלא להעביר כרטיסים לשם.

בחיפה ממשיכים לפעול מול אופ"א כדי להשיג עוד כרטיסים אך האוהדים עצמם כבר קונים בהמוניהם כרטיסים ליציעים של הקבוצה המקומית. לפי ההערכות, כ-2,000 אוהדים של חיפה יגיעו לפריז עם כרטיסים ליציעים של אוהדים מקומיים וקיים חשש שהדבר יגרום לבעיות בכניסה. ברשתות החברתיות האוהדים הציעו להגיע ללא סימני זיהוי.

אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
אוהדים רבים של מכבי חיפה כבר קנו כרטיסי טיסה לפריז/מאור אלקסלסי

מבחינה מקצועית, במכבי חיפה עדיין לא החלו בהכנות למשחק בפריז והמאמן ברק בכר ביקש מהשחקנים להתמקד אך ורק במשחק נגד עירוני קרית שמונה. "ראינו כבר במשחקים נגד ריינה והפועל ירושלים שאנחנו יכולים למעוד. גם המשחק מול חדרה היה קשה מאוד וברור לנו שקודם כל החשיבות היא לליגה", אמר שחקן בקבוצה, "קרית שמונה בחוץ זה תמיד משחק קשה".

בכר יערוך כמה שינויים בהרכב כשסאן מנחם בתמונת ההרכב כמו גם עבדולאי סק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully