וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדאמס יאזן? מכבי תל אביב רוצה להפחית עומסים מבולדווין ובראון

20.10.2022 / 9:45

קטש ינסה להעמיק את הרוטציה: "הכוכבים לא יכולים לשחק יותר מ-30 דקות בכל ערב". בקבוצה שמו דגש על הגבוהים של וילרבאן: "סגנון המשחק שלהם שונה לחלוטין ממה שפגשנו עד עכשיו"

קליפ סיכום היום בספורט, 20.10/ספורט1

מכבי תל אביב תפגוש הערב (חמישי, 21:05) את וילרבאן הצרפתית במסגרת המחזור הרביעי ביורוליג. הצהובים מגיעים למשחק נקיים מהפסד במשחקי הבית, אחרי הקאמבק המרשים שלהם על מונאקו שלשום, ואילו היריבה הצרפתית ניצחה פעם אחת והפסידה פעמיים בשלושה מחזורים עד כה.

במכבי חזרו להתאמן אתמול לקראת המשחק עם הרבה מאוד דגשים טקטיים מיוחדים למשחק של מונאקו, ולעבודה על שחקני הפנים יוסופה פאל וז'ופרה לוברן, שעשויים לגרום למכבי לא מעט בעיות. "זה יהיה סגנון משחק אחר לחלוטין ממה שראינו עד כה ביורוליג", סיפרו במועדון אתמול, "לגבוהים שלנו תהיה הרבה מאוד עבודה".

בכל הנוגע לשימוש בסגל, עודד קטש צפוי לנסות ולהרחיב את הרוטציה. ג'יילן אדאמס יקבל דקות בעמדה מספר 2 לצד לורנזו בראון או וויד בולדווין, כדי לתת לשניים מנוחה גדולה יותר, "הם לא יכולים לשחק יותר מ-30 דקות כל ערב, זה לא ריאלי", המשיך אחד מאנשי המועדון, "בינתיים היה לנו רק את דיברתולומיאו שהתחלק איתם בנטל בעמדות הגארד, אבל עכשיו עם אדאמס המצב אמור להתאזן הרבה יותר".

שחקן מכבי תל אביב ווייד בולדווין. דני מרון
עומס גדול מדי? בולדווין/דני מרון

המבחן הגדול של הצהובים לקראת המשחק יהיה בצד המנטלי, כיצד לוקחים את המומנטום מהמשחק האחרון נגד מונאקו לתוך המשחק נגד וילרבאן, ולא נופלים לשאננות מסוימת או לדקות רעות כמו שהיו בחצי הראשון במשחק, או במשחק נגד פנרבחצ'ה. "זה מבחן חשוב עבורנו", המשיך אחד מאנשי מכבי, "אנחנו עדיפים על וילרבאן, צריכים עכשיו להראות את זה על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully