וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב והקהל בשיאם, תומר גינת מתמוגג: "כיף להיות חלק מזה"

האדומים נשארו מושלמים ביורוקאפ, הקפטן התענג על המופע של הקהל, פרנקו מודע לאתגר לקראת הדרבי: "הכל אינטנסיבי, וזה לא הופך לקל יותר"

תקציר יורוקאפ: פריז באסקט - הפועל תל אביב 100:86/ספורט1

לאוהדים השרופים של הפועל תל אביב, שהגיעו בהמוניהם לפריז, היה חלק חשוב בניצחון 86:100 אתמול (רביעי), שהשאיר את הקבוצה במאזן מושלם ביורוקאפ. הם לא הפסיקו לשיר, לתופף, להפריח עשן צבעוני ולנפנף בדגלים ובכרזות ענק. על אחת מהן נרשם לכבוד המארחים: "ליברטה- אגליטה הפועל", אבל על אחרת שהחזיקה מעמד יותר זמן חוסלו חשבונות פנימיים. "100 אחוז אנטי מכבי", נרשם שם באנגלית.

אוהדי פריז המעטים נראו די מסכנים מול היציע הישראלי הגדוש וההומה באולם קררפנטייה הענק, שאינו אידאלי למשחקי כדורסל. המשטרה העניקה להם ליווי צמוד כדי לשמור על ביטחונם, אבל איש לא התגרה בהם. הצוות והשחקנים נשארו זמן רב עם האוהדים שמעבר לחבל כדי למצות את שמחת הניצחון, וגם בדבריהם חלקו להם כבוד.

"אנחנו שמחים מאוד, גאים במשחק הנהדר שהקבוצה שלנו עשתה פה, ובתמיכה כל כך גדולה של הקהל שהגיע לעודד אותנו ולתמוך בנו", אמר דני פרנקו. "הפועל תל אביב מועדון גדול עם קהילה גדולה. כל הצוות הזה והקהל הזה נותנים לנו המון אנרגיות. במשחקי חוץ כאלה, זה מאד מאד חשוב".

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. מאור אלקסלסי
בעננים. דני פרנקו/מאור אלקסלסי

פרנקו יודע ש"זו פעם ראשונה שאנחנו משחקים במפעל הזה, ובינתיים העונה מאוד מאוד אינטנסיבית. כל שלושה-ארבעה ימים יש לנו משחק, אז האתגר לא נהיה קל יותר".

תומר גינת הוסיף: "ניצחון גדול, חשוב מאוד וקשה מאוד במקום קשה. אני שמח מאוד על הניצחון הזה ומקווה שנמשיך ככה. הקהל חבל על הזמן. כיף גדול להיות חלק מהדבר הזה. מדהים. אין דברים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully