וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו נטש גם את האצטדיון, זעם באנגליה: "הוא חותר תחת המאמן"

מתברר שכוכב יונייטד לא רק עזב את כר הדשא לקראת סיום ה-0:2 על טוטנהאם, אלא גם ויתר על החגיגות בחדר ההלבשה. שמייכל: "זו הפעם הראשונה שאני מאוכזב ממנו, לא צריך הסחות דעת כאלה". טן האח: "אני אטפל בזה"

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 0:2 על טוטנהאם/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד אולי לא יציבה בעידן אריק טן האח, אבל אחרי הניצחונות על ארסנל וליברפול הגיע אמש (רביעי) גם ניצחון יוקרתי על טוטנהאם שצימק את הפער ביניהן לארבע דקות. פרד (47) וברונו פרננדש (69) קבעו 0:2 במשחק שיכול היה להיגמר בתבוסה גדולה, אלמלא ההצלות של הוגו לוריס.

אבל את ההצגה גנב, איך לא, כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב הפורטוגלי, שפתח ב-0:0 מול ניוקאסל ביום ראשון, איבד את מקומו בהרכב וכלל לא שותף הפעם. כשהבין שלא ישחק, וזאת אחרי שאריק טן האח שלח אותו להתחמם, נטש את המגרש חצי דקה לפני תחילת תוספת הזמן וירד מתוסכל אל חדר ההלבשה. עת מתברר שרונאלדו לא רק עזב את כר הדשא, אלא גם את נטש את האצטדיון לפני שריקת הסיום, ולא חגג יחד עם שחקניו את הניצחון המתוק בחדר ההלבשה. "זו הפעם הראשונה שאני יכול להגיד שאני מאוכזב ממנו", אמר ל-BBC שוער העבר האגדי פיטר שמייכל. "זה יוצר מצב שאף אחד לא רוצה בו, הוא היה צריך לדעת שזה יעשה כותרות. בדרך כלל אני מגבה אותו ומנסה להבין אותו, אבל לא צריך הסחות דעת כאלה. זה מאכזב מאוד".

שחקן נבחרת אנגליה לשעבר מיכה ריצ'ארדס היה תקיף הרבה יותר: "כריסטיאנו אחד השחקנים הגדולים אי פעם, אבל הוא מפלג את חדר ההלבשה. זה לא מתקבל על הדעת, מה שהוא עשה, זה חסר כבוד כלפי חבריו לקבוצה. יש רק פיתרון אחד, וזה שהוא יעזוב. צריכים להגיע לסיכום בינואר ולאפשר לו ללכת. תמיד יש דרך חזרה, אבל כרגע נראה שהוא חותר תחת המאמן, אז מוטב להיפרד. אם יונייטד לא תרצה אותו, אני מניח שתהיה קבוצה אחרת שכן".

הפרשן תיירי הנרי אמר: "היה משחק נפלא של מנצ'סטר יונייטד. הסיפור לא צריך להיות הירידה של רונאלדו". חברו פטריס אברה הציע: "אולי כריסטיאנו אמר לטן האח שהוא צריך טיפול כלשהו ונכנס פנימה. בואו נתמקד בהופעה של יונייטד, אנחנו צריכים להפסיק לדבר כל יום על כריסטיאנו".

כתב "האתלטיק" אדם קרפטון כתב ש"אי אפשר להתעלם מהעובדה שיונייטד משחקת פי 10 יותר טוב בלעדיו", וגם כתב BBC אלכס טורק טוען שההתנהגות של רונאלדו "מביכה". לדבריו, "זו הייתה תצוגת האימון הכי טובה של טן האח ביונייטד, רק בגלל שהוא הבין שיונייטד טובה עשרות מונים ללא רונאלדו. הסיפור הזה הופך להיות די עצוב...".

שחקן העבר של יונייטד דיון דבלין תקף: "אחרי דבר כזה, צריך לנער אותו ולהגיד לו 'מה אתה חושב שאתה עושה?' זה ממש לא לעניין. אני אוהב את רונאלדו, יש לי כבוד עצום אליו ואני חושב שהוא צריך לקבל יותר דקות. אבל לנטוש את המשחק כשהחברים שלך עדיין על כר הדשא? הוא למעשה אומר, 'לא אכפת לי'. המסר לחדר ההלבשה הוא - אני לא חלק מכם, לא אכפת לי מכם. הוא עשה טעות ענקית".

טים שרווד הוסיף: "זה די מדהים. מבחינתי, כששחקן פועל בצורה הזאת, הוא מביע מחאה פומבית נגד המאמן. זה נראה רע. במקומו של טן האח, הייתי זועם. רונאלדו הפגין חוסר כבוד כלפיו".

המאמן אריק טן האח נשאל האם זו הייתה ההופעה הכי טובה של יונייטד העונה והשיב: "אני מקווה שהיו לנו עוד הופעות כאלה, נגד ארסנל וליברפול לדעתי. אבל היום ראיתם שהתקדמנו. אנחנו צומחים ומשתפרים לתוך העונה, הופכים ליותר יעילים עם הכדור ובלעדיו. היו הרבה דברים טובים היום. לחצנו בצורה מסודרת וטובה, יצרנו הרבה מצבים. אני מסכים שזו הייתה ההופעה הכי שלמה שלנו, הכתבנו את הקצב מהרגע הראשון ועד לסיום".

על הצעד של רונאלדו אמר המאמן: "אני אטפל בזה מחר, לא היום. כרגע אנחנו צריכים לחגוג את הניצחון".

ברונו פרננדש נבחר למצטיין במשחק והחמיא לחוליה האחורית: "ההגנה הייתה אדירה. ליצ'ה, רפא, קאסה, המגנים. אני רוצה לכבוש יותר ולבשל יותר, זה ברור. זה חלק מהמשחק שלי ומהעמדה בה אני משחק. אני צריך לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully